Hop til indhold
Nikolaj K

Spørgsmål vedr June i Ahornsgade

Recommended Posts

Please lad være med at sende spydige kommentarer eller tusindevis af links. Jeg ved, at hun er anmeldt masser af gange, men der er et par ting, jeg ikke synes at kunne læse mig til så jeg får en afklaring:

- Hvor gammel vil I skyde June til at være?

- Hvordan er hendes indlevelse, når man er i gang?

- Er der noget, som I har oplevet, at hun nyder væsenlig mere end andet?

Jeg overvejer nemlig at bestille en time med græsk og megafransk, men orker næsten ikke flere dårlige oplevelser.

http://damernefordig.com/#june

Redigeret af Nikolaj K
Uddybning

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med @AlfaN, du får ikke en dårlig oplevelse hos June. Jeg besøgte hende for et år siden, og hun så ud til at nyde græsk. Det er eneste gang jeg har prøvet megafransk, og det var skønt. 
Venligst Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var der for over et år siden - sød kvinde nok omkring de 50+
Meget afklaret med hvad hun laver  - hun kan li det, det sagde hun både i ord og viste i handling.
Noget af det vildeste mega/deepthroat jeg har prøvet, især fordi hun bare kunne blive ved og ved, tror virkelig det tændte hende! Græsk tog hun også imod, selvom hun dog ikke kunne klare det sålænge som jeg havde håbet på.
Men fuld anbefaling herfra! Dog skal du kunne acceptere at det ikke er en stram milf eller en unpigekrop du møder.
Godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...