Jernsvinet 13991 Skrevet 25. Januar, 2014 Jøsses. Køre du virkelig efter den plan hver eneste gang ? Man skal vel have lidt spænding i tilværelsen - undercover som hemmelig sexagent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 25. Januar, 2014 Man skal vel have lidt spænding i tilværelsen - undercover som hemmelig sexagent Klædt ud som bagmandspolitiet i en gammel dansk komedie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
behave 80 Skrevet 25. Januar, 2014 Så løber gerrigheden af med mig igen Er der nogen af Jer, der er blevet taget i og besøge glædespiger?? Nu får man aldrig ros for at have fingrene i kagedåsen..... men havde i en ide om, der gik mere lort i den, fordi det var en købepige? Går ikke til glædes piger nå jeg er i forhold, men med hensyn til venner, familie og lign. er jeg ligeglad, går heller ikke op i klinikkens beliggenhed og hilser også pænt på de andre kunder jeg møder på min vej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 25. Januar, 2014 Går ikke til glædes piger nå jeg er i forhold, men med hensyn til venner, familie og lign. er jeg ligeglad, går heller ikke op i klinikkens beliggenhed og hilser også pænt på de andre kunder jeg møder på min vej Her er det så en fordel og rende på en kunde. Så kan man nemlig spørge ligesom herinde om hun var god i sengen og om billederne passede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 25. Januar, 2014 Med Nylonlovers lange huskeliste in mente er det utroligt, at det alligevel lykkes os at få noget på den dumme! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 616 Skrevet 26. Januar, 2014 Ha ha, tak fordi du MushRoom genoplivede min gamle liste og denne tråd, ja listen er lidt morsom og der er mange selvfølgeligheder, men håber noget kan bruges. Jeg er selv særligt glad for den med huen og solbrilllerne... Så hvis I møder en med hue halstørklæde og solbriller så ved I hvem det er? Men ang. trådens emne, er der ikke nogen der er blevet snuppet, eller hvor konen har haft mistanke??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiger 1809 Skrevet 26. Januar, 2014 10. Let forklædning er en mulighed. Fx. solbriller om sommeren, dækkende jakke, hue, halstørklæde om vinteren. Brug ikke den jakke du normalt bruger hvis den er let genkendelig. Hue kan man bruge hele året og den gør en svær at kende på afstand. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter West 81 Skrevet 29. Januar, 2014 Man skal passe på med at blive taget i en fartkontrol på vej til eller fra et glædeshus - derfor er det en god idé at passe på med at overskride fartgrænserne. Det kan jeg godt skrive under på. Jeg blev for nyligt blitzet af en fotovogn på vej hjem fra en glædespige. Jeg blev noget tynd i livet og bandede politiet langt væk. Jeg havde heldigvis en længere køretur til at køle ned og klare hovedet i, så panikken kunne nå at aftage. Det er umuligt at sikre sig 100%, så det der virker bedst for mig er at opføre mig så naturlig som muligt når der opstår situationer. Det er først når man begynder at opføre sig anderledes/defensivt/paranoid end man plejer, at man vækker mistanke. Jeg har altid et alibi når jeg er ude på narrestreger. I dette tilfælde var jeg på vej hjem fra arbejde, og det er ikke første gang jeg har fået en fartbøde, så det første jeg gjorde var at informere konen om at jeg var blevet taget, og at en bøde nok snart ville ankomme. Problemet er, at der hvor jeg blev taget, ikke ligefem var en route fra arbejdet og hjem. Men det bedste jeg kunne gøre var at play it cool, og heldigvis fik jeg intercepted bøden, da den kom, skrev under på at det var mig de havde sendt et flot billede af, og sendte den tilbage til politiet. Derefter destruerede jeg beviserne på, at jeg befandt mig et sted jeg engentlig ikke burde være, og betalte bøden, da den kom. Så det førte heldigvis ikke til unødige søforklaringer. Det sjove er, at de er begyndt at sætte en stor hvid box over passagersædet på billedet, så hvis man ligefrem vælger at give glædespigen et lift er man også sikret der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 29. Januar, 2014 Politiet har jo fået nogle nye fotovogne og jeg tror jeg blev blitzet den anden aften, hvor den holdt på en P-plads i den anden side af vejen - der var ligesom 2 gule lys inde i frontgitteret, er blinkede, da jeg passerede - og bare de har nr. pladen, så er man vist nærmest forpligtet til at oplyse, hvem føreren er eller selv betale bøden. Så, der bliver nok ikke råd til glædespigebesøg i næste måned 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter West 81 Skrevet 29. Januar, 2014 Jeg tror billedet skal være nogenlunde genkedeligt, og at de ikke kan indkræve 1/3 af bøderne pga. dårligt fotoudstyr. De skrev til mig, at hvis jeg ikke selv kontaktede dem ville de påbegynde efterforskning i sagen. Altså de dukker op for at se om man er personen på billedet, eller om man har pligt til at give oplysninger om en anden der har kørt i ens bil. Set i lyset af hvilket ærinde man er blevet blitzet i, er det nok bedst bare at betale. Spørgsmålet er hvorfor jeg aldrig er i den tredjedel som ikke kan gendkendes på billederne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 29. Januar, 2014 Hejsa Jeg havde en sød fast gæst igennem mange år som skrev sine besøg hos mig ned i sin arbejds kalender. Og en jaloux kvinde er som en FBI agent. Hun ringede mig op og ville have svar på alverdens ting. Meget meget vred dame . Der er kun eet rigtigt svar at give i den situation - jeg aner ikke hvem du taler om og jeg kender ham ikke ! Kh Trine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 31. Januar, 2014 Det sjove er, at de er begyndt at sætte en stor hvid box over passagersædet på billedet, Det er ikke noget nyt, med det hvide felt over passagersædet på billedet. så hvis man ligefrem vælger at give glædespigen et lift er man også sikret der. eller det er en "gadepige" man har med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg