Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Er i blevet snuppet med fingrende i kagedåsen???

Recommended Posts

Guest Kongw

Det lyder som om jeg skal være glad for min kone ikke kan finde ud af åbne firefox. :lol: -

Men stadig spørger hvordan man kommer på youtube. :lol:

Godaften til alle

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder som om jeg skal være glad for min kone ikke kan finde ud af åbne firefox. :lol: -

Men stadig spørger hvordan man kommer på youtube. :lol:

Her har du da i sin tid gjort et rigtigt godt parti :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kongw

Her har du da i sin tid gjort et rigtigt godt parti :lol::lol::lol:

På trods af at hun kun er i midt tyverne så synes jeg det er imponerede men igen det interessere hende ikke.

Men tilbage til dig spørgsmål . Ja :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvor mange sikkerhedsregler der stilles op, og hvor meget der planlægges så løber man bare ind i sort uheld en dag.

Jeg har selv været lige ved, hvor en bekendt kom rundt om hjørnet. Jeg var lige trådt ud fra et Thai-sted hvis karakter ikke kan bortforklares. Nu gik det; døren var lukket igen og jeg havde taget et par skidt væk, men var hun kommet rundt om hjørnet to, tre sekunder tidligere. :oops:

Det var vel egentligt det tråstart gik på - er der nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

for mange år siden, jeg var 5 år og min mor havde bagt småkager og kommet dem i dåser kunne jeg ikke stå for dem og havde lige åbnet en dåse da mor kom ud i køkkenet og så hvad jeg havde gang i. så jo jeg er blevet snuppet med fingerne i kagedåsen :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvor mange sikkerhedsregler der stilles op, og hvor meget der planlægges så løber man bare ind i sort uheld en dag.

Jeg har selv været lige ved, hvor en bekendt kom rundt om hjørnet. Jeg var lige trådt ud fra et Thai-sted hvis karakter ikke kan bortforklares. Nu gik det; døren var lukket igen og jeg havde taget et par skidt væk, men var hun kommet rundt om hjørnet to, tre sekunder tidligere. :oops:

Nu er thaimassage jo ret uskyldig. Du havde jo lidt ondt i pikken...

Jeg er enig med dig, det er tilfældigheder og spørgsmålet om held eller uheld som kan afsløre en.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet en gang at køre ud på hovedvejen fra det lokale bordel og så kom købmanden forbi i sin varevogn - håber ikke han bemærkede at det var mig eller også kunne han bare holde tæt - måske kunne han selv finde på at komme der? :lol: . Mærkeligt nok så havde jeg besøgt stedet mange gange og næsten altid omkring middagstid - og så havde der faktisk ingen trafik været.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

He he det lyder til vi " lever" på lånt tid :lol: ......... Der er mange nær døds oplevelser derude kan jeg høre.

Altid noget, Gud holder hånden under nogle Engle som os. Lyder til vi bliver reddet på målstregen hver gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er sporing på tlf idag, så inden en evt tyv kommer forbi koden, har man jo en mulighed for at spore den.

Har en kollega, der blev ringet op af fruen med spørgsmålet, hvor han var. Hans hvide løgn blev ikke godtaget, da hun kunne se på "find min iPhone", at han var et andet sted. Han var dog ikke på grissebasse, men på vej i et ærinde, der ville koste mere, end fruen var interesseret i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er sporing på tlf idag, så inden en evt tyv kommer forbi koden, har man jo en mulighed for at spore den.

Har en kollega, der blev ringet op af fruen med spørgsmålet, hvor han var. Hans hvide løgn blev ikke godtaget, da hun kunne se på "find min iPhone", at han var et andet sted. Han var dog ikke på grissebasse, men på vej i et ærinde, der ville koste mere, end fruen var interesseret i.

men så skal hun jo lige have hans iTunes login først, men der er mange har samme login når de køber apps, så hun havde nok hans login...ups!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke selv blevet opdaget, men for en del år siden besøgte jeg en af pigerne på Mosegårdsvej 7 mellem Ringsted og Sorø, da jeg kom rundt om gården, så jeg en varevogn fra en kendt planteskole holde ved huset, jeg fik vendt bilen og kørte op på hovedvejen og holde på en af rastepladserne til bilen var kørt, hvorefter jeg kørte ned til pigen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke selv blevet opdaget, men for en del år siden besøgte jeg en af pigerne på Mosegårdsvej 7 mellem Ringsted og Sorø, da jeg kom rundt om gården, så jeg en varevogn fra en kendt planteskole holde ved huset, jeg fik vendt bilen og kørte op på hovedvejen og holde på en af rastepladserne til bilen var kørt, hvorefter jeg kørte ned til pigen :)

Så var det dig, som kunne afsløre manden fra Planteskole ? I dag hvor firmabiler har CVR. nr og logo, så skal man dælen passe på hvor man holder... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var det dig, som kunne afsløre manden fra Planteskole ? I dag hvor firmabiler har CVR. nr og logo, så skal man dælen passe på hvor man holder... :lol:

Ja :lol: men gjorde det ikke, der var firmanavn på bilen dengang, derfor jeg kunne se hvor bilen kom fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man skal passe på med at blive taget i en fartkontrol på vej til eller fra et glædeshus - som regel prøver jeg at få et plausibelt ærinde i nærheden, men det kan jo ikke altid lade sig gøre - og det kan også være at tidspunktet heller ikke kan forklares - derfor er det en god idé at passe på med at overskride fartgrænserne - og her er det vigtigt at planlægge sine besøg minutiøst - eller i hvert fald have rigelig tid til rådighed.

Fremfor at lave en løsning der fik trafikken til at glide hurtigere nemmere og mere sikkert ved at hæve fartgrænserne til 100 km/t på alle større hoved- og amtsveje, er det en typisk politisk hovsaløsning at indkøbe flere fotovogne og straffe de bilister, der har mere fornuftige ting at lave end at snegle sig afsted :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være en ide at indtaste en anden adresse i nærheden og så slukke gpsen det sidste stykke, hvis den laver trip log.

Var lige ude inden jeg gik i seng i går og slette alle nyligt fundne + trip log på GPSen - det skulle jo nødigt gå mig ligesom Frank Hvam.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har heldigvis ikke prøvet det, men tager alligevel altid mine forholdsregler.

Det ville jo ikke være sjovt at støde ind i svigerfar når man med en smøg i munden vakler ud på gaden

Her er mine forholdsregler

1 Det bedste er simpelthen at komme steder hvor man ikke risikerer at blive

genkendt, fx. i udlandet eller en anden landsdel. Det pudsige er at pigerne også tænker sådan, så når jeg er i København møder jeg ofte jyske piger og omvendt.

2. Efterlad ikke noget på pc´en. Brug google chromes incognito mode (eller ie tilsvarende). Pas på med downloads de gemmes nemlig ofte alligevel på disken. Fx. hvis du har mailet med en og fået et billede så ligger det måske i mappen "overførsler". Husk at når det er slettet ligger det i skraldespanden, hvor det også skal slettes. Man skal være lidt af en it nørd. Hvis du har brug for at gemme dokumenter med dine favoritpiger, links eller andet så gør det på en privat webmail som kun du kender. Fx. hotmail som du naturligvis altid kun må åbne i incognito mode. Brug aldrig din normale mailadresse eller tlf. i forumer mv. så hvis fx. nogen søger på din mail i Google kommer du frem med et forumindlæg hvor "viril lummer fyr" søger en "ligesindet liderlig husmor i Århusområdet".

Pas på med copy paste, hvis du fx. har markeret "dominans og urinsex tlf xxxx" er det ikke så smart at konen/kæresten ser det, når hun skal kopiere noget ind i word.

Hvis du ikke bruger incognito mode gemmes søgninger osv. også ofte i søgefelter.

3. Skriv ikke tlf. numre mv. på små huskesedler medmindre du har 100% styr på dem. Du glemmer dem hurtigt og de kan nemt ende i forkerte hænder. Eller du kan bytte rundt på to huskesedler og ringe til din kvindelige arbejdskollega når hun tager telefonen og siger "Ja det er Rikke" så siger du med blød stemme "Heeej, kan du fortælle mig lidt om de piger der er på vagt nu?", "Øøh hvad mener du", "Er det ikke hos xx pigerne", "nej det er Rikke" osv...

4. Slet numre du har ringet til efter brug fra listen (gerne uden at slette hele listen)

5. Undgå sms´er og hvis ikke slet dem efter besøget. Hvis du sms´er med nogen, så brug ikke din egen tlf. Nogle kvinder svarer først næste dag. Og selv et diskret svar som "jeg er der nu" eller andet kan være afslørende. Specielt hvis konen googler nummeret.

6. Find evt. stedet du vil hen på Google maps luftfoto eller Krak, du kan ofte se en diskret parkering, gangsti eller andet du kan bevæge dig ad. HVis du koder den in i gps´en slet den bagefter.

7. På vej derud, overhold fartgrænser (det er altid en god ide) og så du ikke får en bøde et mærkeligt sted ledsaget af et billede af dig med et målrettet liderligt ansigtsudtryk.

8. Når du nærmer dig, så find altid en undskyldning for at være i området hvis du eller din bil bliver set. Tænk på det inden du bliver spurgt. Hvis du fx. ser en bilhandel i området så sig at du skulle ud for at se på xx biler. Sørg evt. for rent faktisk at have et ærinde i området.

9. Når du er helt tæt på stedet/opgangen skal du også have en undskyldning. Eller helst to tilpasset målgruppen. Det absolut mest kritiske er når man er på vej ind i opgangen. Men her må man huske på at så længe alm. mennesker også benytter denne opgang er der basis for en undskyldning.

Sig fx. at du skal besøge en, der har en campingvogn til salg i den blå avis eller andet.

10. Let forklædning er en mulighed. Fx. solbriller om sommeren, dækkende jakke, hue, halstørklæde om vinteren. Brug ikke den jakke du normalt bruger hvis den er let genkendelig. Hue kan man bruge hele året og den gør en svær at kende på afstand.

11. Parker et stykke væk, gerne på en sidevej, hvis din bil er let at kende. Kig folk ud i god tid og undgå dem, der måske kunne kende dig. Klø dig i panden når en bil kører forbi, eller kig på vinduer.

12. Gå målrettet ind når der er fri bane og undgå at luske rundt. Når du kommer ind kan roen sænke sig, du kan lægge solbrillerne og huen, men bemærk at der nogle steder specielt i provinsen er risiko for at møde en anden i venteværelset. Han er imidlertid normalt så flov at han sidder og kigger væk og du derfor kan se ham ud inden du går ind.

13. Hvis du møder nogen i indgangen kan "klø sig i panden med bøjet hoved" tricket benyttes.

14. Det mest kritiske punkt i hele processen kommer på vej ud. Fx. fra opgangen ud på gaden

Orienter dig såvidt muligt først, Gå målrettet ud og væk til en af siderne. Undgå direkte øjenkontakt. Hvis du bliver genkendt her kan du senere nægte og sige det må være en, der lignede dig. Her er held en væsentlig del af årsagen til at det normalt godt. Jeg har heldigvis ikke mødt nogen jeg kender. Men hvis det var nogen lidt fjernere ville jeg undlade at udvise genkendelse, alternativt hilse naturligt og "Blå avis" undskyldningen eller anden velforberedt undskyldning.

Jeg har ikke selv haft besøg derhjemme eller i bilen så det er ikke medtaget Jeg synes det er lidt mystisk at kneppe en luder i ens kones seng. Eller i vores fælles bil. Ja, det er bare min mening.

Man er vel en gentleman.

Men bortset fra det er temaet spændende, er der virkelig ikke nogen. der er blevet snuppet af kæresten, konen eller en bekendt? Hvordan reagerer konen/kæresten? Jeg mener nogen kærester burde måske selv lægge to og to sammen og tænke at en gang sex hvor hun vender bagenden til hver 2. måned måske ikke er helt nok. Andre er måske sexglade nok derhjemme men manden kan bare ikke få nok. Reaktionen må jo afhænge lidt af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist rigeligt med med skæg og blå briller, det eneste der mangler er en selvdestruerende engangskodeblok og en udhulet tand til cyanidpillen ;)

Nej - det er en udtømmende tjekliste, og følger du den til punkt og prikke burde risikoen være minimal.

Efter den lille forskrækkelse jeg skrev om tidligere i tråden har jeg selv strammet op. Det er så nemt at blive sløset når det er gået godt længe. Men uanset hvor godt du dækker dig ind er der stadig muligheden for sort uheld, det var pointen i min egen oplevelse. Er den forkerte person på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt, står du i en situation der bare ikke kan bortforklares.

Men bortset fra det er temaet spændende, er der virkelig ikke nogen. der er blevet snuppet af kæresten, konen eller en bekendt? Hvordan reagerer konen/kæresten?

Flere har skrevet om "ligeved og næsten" oplevelser, men det kan da ikke være gået godt for alle hver gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er thaimassage jo ret uskyldig. Du havde jo lidt ondt i pikken...

Jeg er enig med dig, det er tilfældigheder og spørgsmålet om held eller uheld som kan afsløre en.

ja jeg er blevet "busted" under en razzia i Herlev for nogle år siden af politi/skat.....Have lige fået en happy end, og fået dt meste af tøjet på....Pigen blev så forfjamsket and hun tog den spermfyldte køkkenrulle i BH'en.... Jeg måtte ikke gå og skulle aflevere tlf nummer etc.... også til hjemmetelefonen...de insisterede...(Idag ville jeg nok sige jeg ikke havde fastnet...men det er trodsalt nogle år siden...) Skulle møde på arbejde, men fik sgu ikke lov til at gå med det samme....Så insisterede de på at jeg også skulle betale, men Mamasan var også lidt rundtosset og sagde jeg havde betalt, så lidt held i uheld..... men er ikke blevet busted af konen (...............endnu)  men det har været tæt på....

Hvis man møder bekendte på vejen ud, kan man jo altid undre sig over hvad de laver i samme område.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

....Så insisterede de på at jeg også skulle betale, men Mamasan var også lidt rundtosset og sagde jeg havde betalt, så lidt held i uheld.....

Mamasan havde nok også bare fået betalingen konfiskeret, så var det jo bedre du kom snart igen  :wink: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det kan du have ret i...nu ved jeg ikke om de stadigvæk har åbent..... men skat er emsige og jeg har forstået der kører en uofficiel politik der går ud på at lave razziaer og hive folk i retten.....også udlejer....de kunne jo starte med eb de tager sig betalt også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Har heldigvis ikke prøvet det, men tager alligevel altid mine forholdsregler.

Det ville jo ikke være sjovt at støde ind i svigerfar når man med en smøg i munden vakler ud på gaden

Her er mine forholdsregler

1 Det bedste er simpelthen at komme steder hvor man ikke risikerer at blive

genkendt, fx. i udlandet eller en anden landsdel. Det pudsige er at pigerne også tænker sådan, så når jeg er i København møder jeg ofte jyske piger og omvendt.

2. Efterlad ikke noget på pc´en. Brug google chromes incognito mode (eller ie tilsvarende). Pas på med downloads de gemmes nemlig ofte alligevel på disken. Fx. hvis du har mailet med en og fået et billede så ligger det måske i mappen "overførsler". Husk at når det er slettet ligger det i skraldespanden, hvor det også skal slettes. Man skal være lidt af en it nørd. Hvis du har brug for at gemme dokumenter med dine favoritpiger, links eller andet så gør det på en privat webmail som kun du kender. Fx. hotmail som du naturligvis altid kun må åbne i incognito mode. Brug aldrig din normale mailadresse eller tlf. i forumer mv. så hvis fx. nogen søger på din mail i Google kommer du frem med et forumindlæg hvor "viril lummer fyr" søger en "ligesindet liderlig husmor i Århusområdet".

Pas på med copy paste, hvis du fx. har markeret "dominans og urinsex tlf xxxx" er det ikke så smart at konen/kæresten ser det, når hun skal kopiere noget ind i word.

Hvis du ikke bruger incognito mode gemmes søgninger osv. også ofte i søgefelter.

3. Skriv ikke tlf. numre mv. på små huskesedler medmindre du har 100% styr på dem. Du glemmer dem hurtigt og de kan nemt ende i forkerte hænder. Eller du kan bytte rundt på to huskesedler og ringe til din kvindelige arbejdskollega når hun tager telefonen og siger "Ja det er Rikke" så siger du med blød stemme "Heeej, kan du fortælle mig lidt om de piger der er på vagt nu?", "Øøh hvad mener du", "Er det ikke hos xx pigerne", "nej det er Rikke" osv...

4. Slet numre du har ringet til efter brug fra listen (gerne uden at slette hele listen)

5. Undgå sms´er og hvis ikke slet dem efter besøget. Hvis du sms´er med nogen, så brug ikke din egen tlf. Nogle kvinder svarer først næste dag. Og selv et diskret svar som "jeg er der nu" eller andet kan være afslørende. Specielt hvis konen googler nummeret.

6. Find evt. stedet du vil hen på Google maps luftfoto eller Krak, du kan ofte se en diskret parkering, gangsti eller andet du kan bevæge dig ad. HVis du koder den in i gps´en slet den bagefter.

7. På vej derud, overhold fartgrænser (det er altid en god ide) og så du ikke får en bøde et mærkeligt sted ledsaget af et billede af dig med et målrettet liderligt ansigtsudtryk.

8. Når du nærmer dig, så find altid en undskyldning for at være i området hvis du eller din bil bliver set. Tænk på det inden du bliver spurgt. Hvis du fx. ser en bilhandel i området så sig at du skulle ud for at se på xx biler. Sørg evt. for rent faktisk at have et ærinde i området.

9. Når du er helt tæt på stedet/opgangen skal du også have en undskyldning. Eller helst to tilpasset målgruppen. Det absolut mest kritiske er når man er på vej ind i opgangen. Men her må man huske på at så længe alm. mennesker også benytter denne opgang er der basis for en undskyldning.

Sig fx. at du skal besøge en, der har en campingvogn til salg i den blå avis eller andet.

10. Let forklædning er en mulighed. Fx. solbriller om sommeren, dækkende jakke, hue, halstørklæde om vinteren. Brug ikke den jakke du normalt bruger hvis den er let genkendelig. Hue kan man bruge hele året og den gør en svær at kende på afstand.

11. Parker et stykke væk, gerne på en sidevej, hvis din bil er let at kende. Kig folk ud i god tid og undgå dem, der måske kunne kende dig. Klø dig i panden når en bil kører forbi, eller kig på vinduer.

12. Gå målrettet ind når der er fri bane og undgå at luske rundt. Når du kommer ind kan roen sænke sig, du kan lægge solbrillerne og huen, men bemærk at der nogle steder specielt i provinsen er risiko for at møde en anden i venteværelset. Han er imidlertid normalt så flov at han sidder og kigger væk og du derfor kan se ham ud inden du går ind.

13. Hvis du møder nogen i indgangen kan "klø sig i panden med bøjet hoved" tricket benyttes.

14. Det mest kritiske punkt i hele processen kommer på vej ud. Fx. fra opgangen ud på gaden

Orienter dig såvidt muligt først, Gå målrettet ud og væk til en af siderne. Undgå direkte øjenkontakt. Hvis du bliver genkendt her kan du senere nægte og sige det må være en, der lignede dig. Her er held en væsentlig del af årsagen til at det normalt godt. Jeg har heldigvis ikke mødt nogen jeg kender. Men hvis det var nogen lidt fjernere ville jeg undlade at udvise genkendelse, alternativt hilse naturligt og "Blå avis" undskyldningen eller anden velforberedt undskyldning.

Jeg har ikke selv haft besøg derhjemme eller i bilen så det er ikke medtaget Jeg synes det er lidt mystisk at kneppe en luder i ens kones seng. Eller i vores fælles bil. Ja, det er bare min mening.

Man er vel en gentleman.

Men bortset fra det er temaet spændende, er der virkelig ikke nogen. der er blevet snuppet af kæresten, konen eller en bekendt? Hvordan reagerer konen/kæresten? Jeg mener nogen kærester burde måske selv lægge to og to sammen og tænke at en gang sex hvor hun vender bagenden til hver 2. måned måske ikke er helt nok. Andre er måske sexglade nok derhjemme men manden kan bare ikke få nok. Reaktionen må jo afhænge lidt af det.

Jøsses. Køre du virkelig efter den plan hver eneste gang ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...