Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Koldingstudio Politiet

Recommended Posts

Gæst

ØV ØV og atter ØV

Her til morgen, kom jeg tilfældig forbi Koldingstudio..... Der er sat plastik afdækning op af politiet, så den må jo være lukket :!: Ved i om deres andre afdelinger også er lukket? tænker på Odensedreams og Vejlestargirls?? (Den oppe nord for Ålborg er jeg ligeglad med :) )

Da også utrolig hvad pigerne dernede skal bøvle med..... ved de har haft bøvl med HA støttegrupper og nu også politiet :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

nemmerlig :)

Så er den opklaret, dejligt de ikke er ved at lukke

........ og megt synd for pigen, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er noget svineri at stjæle fra piger !

Hold da op, dem som har udgivet artiklen har stjålet/sakset et barbillede fra FKK Artemis i Berlin.

Da jeg så billedet kunne jeg tydelig genkende baren og farverne fra Artemis, det var lige før jeg kan genkende de 2 piger, jeg har besøgt Artemis nogle gange hehe. :lol:

http://www.dagens.dk/krimi/21-%C3%A5rig ... 000-kroner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er da mega skod at stjæle fra pigerne, som i forvejen er i en lidt udsat position, det gør mig sgu harm. Når det så samtidigt er ulovligt, at hyre vagter, fordi man ikke må leve af andre prostitution, gør det jo bare situationen endnu mere absurd. Lad os nu få en ordentlig lovgivning, så det kan foregå under sikre forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

i Odense har der også været flere røverier, bl.a. Vesterbro 32., fra venterummet er der sat jerngitterlåge op foran døren ind til pigerne,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

i Odense har der også været flere røverier, bl.a. Vesterbro 32., fra venterummet er der sat jerngitterlåge op foran døren ind til pigerne,

Ja det er samme piger i odense som også er blevet overfaldet i kolding.... enten er de meget uheldige ellers har nogen en kniv i siden på dem :?

Klinikken er åben igen.... Var ved at overveje at køre forbi og give et sympati knald :) Da jeg alligevel var på disse kanter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...