udinaturen 1018 Skrevet 29. December, 2021 Jeg kan ikke sige andet end, at min daglige beskæftigelse er primært med COVID og udfærdigelse af råd og retningslinjer ift. gældende lovgivning. Mit råd er altid, hvis du er usikker på mundbind, så tag mundbind på. Hvis du bliver bedt om at vise coronapas, så vis det. Det er reelt ikke et krav for dig, at du skal vise det, før du bliver bedt om det. Hvis du ikke kan eller vil vise det, har det enkelte sted mulighed for afvise dig til enhver tid. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 29. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 timer siden: Lige der skal jeg vist lave noget andet spændende, som at pille mig i navlen, men tak for heads-up Dagens smittetal er over 23000. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. December, 2021 Den flittige skrev, for 2 timer siden: Dagens smittetal er over 23000. Ok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cd2 23 Skrevet 30. December, 2021 holstebronx skrev, den 29.12.2021 at 11:06: Du burde jo have taget en test inden du tog til massør, og / eller have ventet nogle dage fra det ene arrangement til det næste... Eller i det mindste "være vendt om i døren", da du opdagede at de ikke kontrollerede pas eller brugte mundbind Det har du helt ret I. Har endda hjemmetest til rådighed og er blevet undervist af bekendte der er podere. Jeg fik besked på jeg var negativ på PCR, så ingen grund til bekymring. Måske man skal udskamme - ja, jeg mener udskamme - de klinikker der ikke er opgaven voksen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annika.Sofia.A 645 Skrevet 31. December, 2021 (edited) Jeg har siden starten ad December krævet testing af covid af alle mine klienter, det gælder også selvom man er færdig vaccineret. Er man ikke vaccineret kræver jeg en PCR test taget indenfor 48 timer før vores møde og hvis vaccineret er en hurtigtest/selvtest ok 24 timer før mødet. Jeg gør selvfølgelig selv det samme og er desuden vaccineret med 3 stik. Heldigivis har jeg aldrig mødt modstand mod dette krav. Faktisk så takker de mig for at bringe det op. Skal måske lige nævne at jeg helt generelt ser meget få klienter per måned, da jeg ikke arbejder på klinik eller tilbyder same-day bookings. Smittetallet er i øjeblikket så højt at jeg betragter det som almindelig pli at man tester sig før man møder en fremmede person og skal være i nærkontakt med. Ligeså som jeg tester mig selv idag til nytår når jeg skal holde fest sammen med mine 5 veninder. Det er almen respekt for vores medmennesker Rigtig godt nytår og pas på jer selv! Redigeret 31. December, 2021 af Annika.Sofia.A 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Januar, 2022 Fra den 1. februar ophæves stort set alle restriktioner, hvilket bl.a. indebærer, at det ikke længere er et lovkrav at skulle bære mundbind og vise coronapas ved besøg af massageklinikker m.v. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Januar, 2022 Sutteålen skrev, for 11 timer siden: Fra den 1. februar ophæves stort set alle restriktioner, hvilket bl.a. indebærer, at det ikke længere er et lovkrav at skulle bære mundbind og vise coronapas ved besøg af massageklinikker m.v. Men den enkelte pige bestemmer selv om hun alligevel vil se et coronapas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2022 Den flittige skrev, for 8 timer siden: Men den enkelte pige bestemmer selv om hun alligevel vil se et coronapas. Ja, ligesom hun også bestemmer, at det er krav, at gæsten bærer mundbind m.v. Jeg tror dog langt de fleste vælger, ikke at ville se coronapas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 29. Januar, 2022 Den flittige skrev, den 27.1.2022 at 08:23: Men den enkelte pige bestemmer selv om hun alligevel vil se et coronapas. Enig, og vil hun det, ser jeg mig så blot om efter en anden GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mesterjacob 390 Skrevet 29. Januar, 2022 Hele den problematik skulle efter det foreliggende være i teoriernes verden nu på tirsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg