Hop til indhold
Guest Roger Sterling

Alice real petit young Frederiksberg.

Recommended Posts

Guest Roger Sterling

Kneppede hende i sommer nær Vesterbros torv i en stor lejlighed. Det var en stor skuffelse. Hun havde afsindig dårlige ånde og var meget uengageret. Hun ville ikke rigtig kysse selvom jeg har hvide pæne tænder og meget påpasselig mundhygiejne. Det kan være hun ville skåne mig:lol:. Nå men kedeligt var det selvom pigen er lækker nok ellers. Kunne ikke drømme om at besøge hende igen.

Besøget skete pga af en god anmeldelse. 30 min 1200. Havde tilkøbt kys og økoblow.

Udseende. 7.5

Performance. 2.5

Hygiejne. 5.5

Stedet. 7

Sterling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal lige forstå dig ret - drejer din anmeldelse om et besøg fra i sommers (6 mdr. siden) eller har du lige besøgt hende igen ?
Kunne du linke til den omtalte kvinde og er hun stadig aktiv og dermed aktuel for dit broderskab ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med hende inden hun tog hjem på juleferie og det var en kæmpe fornøjelse. En halv time med super fransk for 1200kr.

Hendes krop var fuldstændig vanvittig og jeg havde et kæmpe smil dagen lang som ikke ville aftage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roger Sterling skrev, for 9 timer siden:

Hun havde afsindig dårlige ånde og var meget uengageret. Hun ville ikke rigtig kysse

Hvorfor ville du kysse, hvis hun havde "afsindig dårlig ånde"? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 29.12.2021 at 16:51:

Hvorfor ville du kysse, hvis hun havde "afsindig dårlig ånde"? 

Kunne jo være han i nævnte rækkefølge, først ville kysse hende, og opdagede hun afveg/trak sig/ ikke kyssede rigtigt,- og  ved samme lejlighed opdagede hun havde dårligt ånde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...