Hop til indhold
Kajakfisker

Antal kunder

Recommended Posts

I forlængelse af “hvis pigen er udmattet….” Giver det da lidt stof til eftertanke om antallet af kunder. Jeg er jo nok naiv men har ikke i min vildeste fantasi/mareridt forestillet mig et antal der bare ligner det der nævnes. 
Jeg ved ikke om det er tabu belagt, men det ville da være interessant at høre om antallet af kunder hos i danske piger - det kunne jo være endnu et argument for ikke at benytte de ikke selvstændige der styres af “bagmænd”  og ja jeg skriver ikke udenlandske generelt, da jeg kender flere der er deres egen herre m/k og jeg har aldrig været i tvivl om at de ikke gør det af tvang, men ja for at få en genvej til den uddannelse og det liv de gerne vil have. 
Er dette så udnyttelse det kan jo altid diskuteres men jeg er overbevist om, at for nogen af pigerne er det ikke tvang eller nød - og jeg håber at det gælder for flertallet og tror naivt at de andre hurtigt trækker sig igen! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvis man tror at en pige til 1000kr kun tager 2-3 kunder om dagen så er man naiv, det beløb kan man tjene på et helt normalt arbejde, så hun vil tage hvad hun kan få. Hvis du tror at pigen får 50% af det betalte, og hun vil tjene mere end et normalt job, så kan du selv lægge tallene sammen. Mit bud er at hun tager hvad hun kan få, men har ingen sikker viden om det, så vil ikke sætte tal på.

En pige til 2000kr og op er nok mere indstillet på kun at tage et par kunder om dagen.

Pris og kvalitet, hænger sammen (nogen gange) jeg vælger at betale for kvalitet, og håber at pigen fravælger kvantitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det skræmmende imo er at så mange mænd læser herinde (læser nok mindre end skimmer/ser fotos/pris/mål) og derfor må se efterlysninger og anmeldelser på 6-800,- kroners og tøm dig på et kvarter-annoncer. Uden at kunne lægge 2 og 2 sammen. Annoncer betyder, at der (altid) er kunder. Og da så mange mænd mener, de har krav på sex men naturligvis ikke har 3-4-5000 pr måned, vil brugen af handlede, inddirekte tvungne og kartel-mafia styrede piger og piger i desperation fra fattige lande aaaaaltid være i overtal. Søgt. Tilbudt. Det er ren red light eller bordel blot pakket lidt ind og ude i samfundet. Har man ikke desperat behov for penge (liv, gæld, desperation, handlet) og/eller valgt det som livstil, kan man jo ‘tage fri’ som alle andre jobs eller kære sig om egen fysiske og psykiske velvære ved fx færre kunder (højere priser?). 

Kajakfisker skrev, for 12 minutter siden:

interessant at høre om antallet af kunder hos i danske piger

Bør være en tråd med det i titlen, kun svar så fra danske piger (og ikke fjolser som undertegnede) og ikke andre piger (handlede) og alt efter pigen/familie/tid/lokale/in-outcall/periode-arbejder, vil snittet variere. En bekendt jeg har, arbejder i perioder ala 1-2 uger med 3-4 dage, så der ER helt fri for annoncer/kunder/tanker (slukker tlf/fjerner annonce) men har op til 10-12 kunder enkelte dage, der dog oftest er 15-20 min (‘korttidskunder’: der er i overtal iflg hende). Om 10 pr dage (snit) eller bredt ud på en uge (30 pr uge) eller måned (70-80-90) er mange, afhænger jo af øjenene, der ser og kvinden selv samt det tilbudte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 4 minutter siden:

Det skræmmende imo er at så mange mænd læser med 

En bekendt jeg har, arbejder i perioder ala 1-2 uger med 3-4 dage, så der ER helt fri for annoncer/kunder/tanker (slukker tlf/fjerner annonce) men har op til 10-12 kunder enkelte dage, der dog oftest er 15-20 min (‘korttidskunder’: der er i overtal iflg hende). Om 10 pr dage (snit) eller bredt ud på en uge (30 pr uge) eller måned (70-80-90) er mange, afhænger jo af øjenene, der ser og kvinden selv samt det tilbudte. 

Havde ikke tænk over den side af sagen. Kunne aldrig forestille mig et 15 min møde og forstår (vil ikke forstå) hvorfor de findes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja altså de sidder i en dyr lejlighed, den husleje betaler en bagmand, en bagmand der er pisse ligeglad med pigens ve og vel. Tænker de ikke skal fise husleje af? Kvinder er en handelsvare en guldgrubbe. Der er nok indgået en herlig kontrakt/aftale om der skal tages de kunder der er int eller ihvertfald urimeligt mange mænd= penge i bagmands lommer. Så vågn nu op af drømmen ..de her piger, har ødelagte fisser, lidt søvn osv.arbejder under horrible vilkår det vi i Danmark anser som horribelt. Og ja de vælger selv, og ja lejligheden er pæn og lækker, og ja de kan købe Gucci tasken,men stadig udnyttelse af unge kvinder, når de er her er kontrakten underskrevet og en dejlig bagmand man nok ikke lige pisser af. Tror det i kalder kartellet er en stor organiseret kriminel mafia lignende gruppe af bagmænd. Ville ønske en journalist gik det i sømmene savner virkelig belysning af de her østeuropæiske luksus ludere i lejligheder,hvem står bag, hvordan foregår det, pigernes indtjening(procenter) og arbejdsforhold.

men pigerne er tavse, hvorfor mon?

Bollemaskiner i en lejlighed med lækre mondæne fotoshop billeder af luksus sus og dus. Independent og bla bla, shit det er sørgeligt. Og tænk danske mænd hopper med på vognen.. 

Det må kræve en psyke at servicere så mange mænd i døgnet smile og være på. Og av det må gøre så ondt i underlivet. Nå jeg læser de her anmeldelser med kritik af uoplagte kvinder, bliver der aldrig taget stilling til om pigen har mulighed for et nej tak. Det tror jeg faktisk ikke de har, de er her for at lave penge ikke for at pleje den ømme fisse eller psyke.

Redigeret af Fynboen1968

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo faktisk også dette jeg ikke forstår! Har dog en gang været i tvivl og nej jeg vendte ikke om ved døren - spurgte lidt ind til hvordan hun havde det og det endte med hun fik en times massage og vi fik vendt livet lidt, selvom det var på gebrokkent engelsk - men selv der velholdt hun, at det var hende der svarede på sms’erne!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Kajakfisker skrev, for 8 minutter siden:

Det er jo faktisk også dette jeg ikke forstår! Har dog en gang været i tvivl og nej jeg vendte ikke om ved døren - spurgte lidt ind til hvordan hun havde det og det endte med hun fik en times massage og vi fik vendt livet lidt, selvom det var på gebrokkent engelsk - men selv der velholdt hun, at det var hende der svarede på sms’erne!  

hun fik en times massage :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Faktisk ja, hun startede blidt mig mig, men fik hende ned på maven og givet hende en god gangs helmassage fra tæer til nakke og med al beskedenhed er jeg faktisk ret god til det:rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest amatør

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på noget jeg ikke ved noget om, men 3 x 1000 per dag gange 30 dage er altså 90.000 før skat (hvis det betales), @Grydeskeen skriver at det kan man tjene på et helt normalt arbejde, det hænger vidst ikke lige sammen. Og inden nogen skriver at man jo ikke arbejder alle dage hver måned, så er den min oplavelse at det gør man i hvertfald.

Man kan vel tjene 20.000 om måneden hvis man er fra udlandet, og gør rent et sted i københavn; og der slipper man jo aldrig for skatten.

Jeg aner intet om hvordan pengene bliver fordelt, men hvis en smuk ung pige fra Polen ikke er her fordi hun bliver afpresset til det, så skal hun i hvertfald have et beløb som hun føler er nok for det hun yder, ellers deltager hun ikke i dette arrangement; om de penge så sættes i banken, eller sendes til famillien eller lignende kan jeg ikke svare på.

Hvis i alle er sikre på at hun får nul og niks, så kan jeg kun formode at hun er her imod sin vilje, og bliver udnyttet groft, og hvis jeg kan konstatere dette her, fra mit eget skrivebord, kan jeg slet ikke forstå hvordan Dansk politi ikke er også i stand til dette, og lukker den slags forretninger ned på stribe, inden de overhovedet kommer igang.

mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 2 timer siden:

Jeg ved ikke om det er tabu belagt, men det ville da være interessant at høre om antallet af kunder hos i danske piger

Det kan man ikke svare entydigt på, da det afhænger af den enkelte pige, hvor og hvordan hun arbejder. Kommer kunderne til døren eller er det tidsbestilling. Hvor lang tid lægger hun mellem kunderne. Sidder hun der i 12 timer eller kører hun hjem over middag. Antallet af henvendelser er ikke det samme hver dag året rundt, og dermed heller ikke antallet af kunder. Hvis alle vil have kl 10 og kl 16, kan hun risikere at sige nej til flere, end hvis alle har flere muligheder på dagen.

Jeg har lejet et hus på landet til formålet, er der oftest mellem kl 10 - 17 en til tre gange pr uge. Hovedparten af mine gæster ønsker andre ting end samleje, fx massage med HJ eller pirringssvensk. Der skal mindst være en halv time mellem gæsterne. Nogle vælger 15 min, nogle en time, de fleste en halv time. Oftest har jeg en til tre gæster pr dag, max fem, alt efter hvad de ønsker. 

Når jeg er andre steder og skal betale husleje på dagsbasis, er jeg der lidt længere og tager lidt flere. Oftest tre - fem gæster. Kommer der mænd til døren, kan jeg tage flere, da der så er et andet flow.

Hvis jeg synes der er nok for den dag, så tager jeg hjem, eller nøjes med telefonsex for resten af dagen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig ikke 8-16 job og jeg er helt klar over at ikke to dage er ens ligesom kunderne heller ikke er ens  - tror i virkeligt bare jeg gik lidt i selvsving over antal på 15-20 pr dag. Er sikker på du også er en af de piger der kan tage vare på dig selv, håber bare at det gælder for mange flere - og dette ikke for at retfærdiggøre noget overfor mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...