Hop til indhold
Energy

Savnede GP

Recommended Posts

Energy skrev, for 8 minutter siden:

Nogen der også savner denne kvinde. Hvor blev hun af. 
trine tease

sandra sommer

osv der er mange. Hvem savner i og hvor blev de af

Livlige Laura/Nanna i Storkøbenhavn.

Hvor de/hun blev af: Er ikke godt at vide. Bare hun er lykkelig <3

Samme tråd med tilsvarende indhold..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Tjek denne tråd for hvem der er savnet 

hvad de laver nu  kommer ikke os ved.

Enig. Lad de der forlader branchen, forlade den i ro og mag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest numsekenderen
Energy skrev, for 35 minutter siden:

Nogen der også savner denne kvinde. Hvor blev hun af. 
trine tease

sandra sommer

osv der er mange. Hvem savner i og hvor blev de af

de skal nok dukke op igen - en gang GP altid GP...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt savner jeg Clara der arbejdede på Pussy Galores i sommers. Hun startede faktisk på Cassiopeia kort før de lukkede, og derefter frekventerede hun Pussy Galores. Hun var virkelig en skøn pige at være sammen med. Og høj. Omkring 180 cm. Hun kommer nok næppe tilbage til branchen igen. Men man kan jo altid håbe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 10 minutter siden:

Personligt savner jeg Clara der arbejdede på Pussy Galores i sommers. Hun startede faktisk på Cassiopeia kort før de lukkede, og derefter frekventerede hun Pussy Galores. Hun var virkelig en skøn pige at være sammen med. Og høj. Omkring 180 cm. Hun kommer nok næppe tilbage til branchen igen. Men man kan jo altid håbe. 

Lagde godt mærke til Claras dejlige billeder, brune/mørke hår og flotte F skål. Kunne godt minde lidt om Victoria DaVinci selvom der mangler de 10 cm. i højden?

Underligt nok florerer Clara's billeder stadig på danskemassagepiger.dk. under "Dejlige Clara er klar på nærværd..". Ærgeligt at sådan en side ikke opdateres regelmæssigt.

Clara skal være velkommen tilbage til hver en tid, hvis hun skulle komme på de tanker, da danske brunette piger bare er dejlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 1 minut siden:

Lagde godt mærke til Claras dejlige billeder, brune/mørke hår og flotte F skål. Kunne godt minde lidt om Victoria DaVinci selvom der mangler de 10 cm. i højden?

Underligt nok florerer Clara's billeder stadig på danskemassagepiger.dk. under "Dejlige Clara er klar på nærværd..". Ærgeligt at sådan en side ikke opdateres regelmæssigt.

Clara skal være velkommen tilbage til hver en tid, hvis hun skulle komme på de tanker, da danske brunette piger bare er dejlige.

Ja, det kan godt være at Clara kunne minde lidt om Victoria DaVinci, som jeg endnu ikke har besøgt. Det må jeg gøre snarest. Hun skulle efter sigende være en skøn og naturlig pige. Dog ikke nær så høj som Clara. Jeg nåede kun at besøge Clara en enkelt gang, og på daværende tidspunkt havde hun fået foretaget en brystreduktion, så hun var meget om omkring brysterne kan jeg huske. De var stadigvæk pænt store, men, ikke længere størrelse F. Nok nærmere størrelse D. De danske brunetter er simpelthen skønne at frekventere. Men bestemt også de blonde. Vi kan kun håbe på at de gode danske piger bliver ved med at arbejde i branchen i et eller andet omfang. Og at de sidste bordeller ikke lukker ned.

Jeg har på fornemmelsen af at udvalget af bordeller, og gode danske piger var større tilbage i 1990'erne. Og måske også før da. De gode danske glædespiger hænger desværre ikke altid på træerne. Men de findes heldigvis stadigvæk derude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
numsekenderen skrev, for 2 timer siden:

de skal nok dukke op igen - en gang GP altid GP...

De hygger lidt om de andre beboere på plejehjemmet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...