Hop til indhold
100% Gavtyv

Tæt på Vejle​ - god oplevelse

Recommended Posts

Hej

Jeg har lige besøgt Anna.

Det er hende på billederne bortset fra, at hun er 10 år ældre (midt 40) ift. profiltekst under Bowvi99 og er ca. 155 i stedet for 168.

Hun er rigtig sød, lidt spinkel men med en ok god krop og dejlige bløde bryster, der dog er hjulpet lidt på vej.

https://annoncelight.dk/showad/328426

Jeg troede, at jeg havde prøvet de bedste massager rundt omkring i verdenen, men Anna kan i den grad sit kram. Jeg havde ikke troet, at en lille spinkel kvinde som hende kunne massere så godt og hårdt og hun kommer godt rundt og bruger sin krop rigtig meget.

Jeg bestilte en times massage plus fuld pakke. Massagen på ryggen var uden så meget berøring af pikken ud over et par strejf, men da jeg blev vendt var der masser af berøring af pikken, bollerne samt god body-to-body med hendes bryster og hun bruger stort set hele hendes krop ifm. massagen. Hun er særdeles berørings-venlig og sex-delen fejlede bestemt ikke noget deriblandt forskellige stillinger (med kondom). Hendes øko blow mangler dog lidt.

Hun er rigtig sød og taler ok engelsk. Hendes klinik ligger i Tørring 20 minutter (i bil) fra Vejle. 

Lokation: 5/10 (massage klinik ud til hovedgade med store vinduer., men klinikken er pæn og ren).

Massage: 10/10 (body-to-body massage og massage med varm olie)

Sex: 10/10 (god berøring og berørings-venlig)

Blow: 5/10

Anna: 10/10 (rigtig sød og kigger ikke på uret. Jeg fik lidt ekstra tid)

Genbesøg: absolut  :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, den 27.12.2021 at 14:20:

Hej

Jeg har lige besøgt Anna.

Det er hende på billederne bortset fra, at hun er 10 år ældre (midt 40) ift. profiltekst under Bowvi99 og er ca. 155 i stedet for 168.

Hun er rigtig sød, lidt spinkel men med en ok god krop og dejlige bløde bryster, der dog er hjulpet lidt på vej.

https://annoncelight.dk/showad/328426

Jeg troede, at jeg havde prøvet de bedste massager rundt omkring i verdenen, men Anna kan i den grad sit kram. Jeg havde ikke troet, at en lille spinkel kvinde som hende kunne massere så godt og hårdt og hun kommer godt rundt og bruger sin krop rigtig meget.

Jeg bestilte en times massage plus fuld pakke. Massagen på ryggen var uden så meget berøring af pikken ud over et par strejf, men da jeg blev vendt var der masser af berøring af pikken, bollerne samt god body-to-body med hendes bryster og hun bruger stort set hele hendes krop ifm. massagen. Hun er særdeles berørings-venlig og sex-delen fejlede bestemt ikke noget deriblandt forskellige stillinger (med kondom). Hendes øko blow mangler dog lidt.

Hun er rigtig sød og taler ok engelsk. Hendes klinik ligger i Tørring 20 minutter (i bil) fra Vejle. 

Lokation: 5/10 (massage klinik ud til hovedgade med store vinduer., men klinikken er pæn og ren).

Massage: 10/10 (body-to-body massage og massage med varm olie)

Sex: 10/10 (god berøring og berørings-venlig)

Blow: 5/10

Anna: 10/10 (rigtig sød og kigger ikke på uret. Jeg fik lidt ekstra tid)

Genbesøg: absolut  :-)

På baggrund af ovenstående anmeldelse valgte jeg at besøge Anne. Ankom til stedet, der ligger på hovedegaden i Tørring. Det var aften og mørkt så det var ok. Stedet er vel lidt under normal Thai standart - det er fint nok men kunne godt bruge en "opfrisker". Tog en time til 1500 med det hele. Bad om to "omgange". Vi aftalte sex, massage og så afslutning med HJ. Anna er vel en 45år vil jeg tro. En lille flink dame, men i min optik ret ordinær af udseende. Tror hendes bryster at helt naturlige. Spinkel og smilende jo jo, men sexen var meget rutinepræget og ikke noget at skrive hjem om. Massagen var vel middel. Det bedste var næsten HJ - her kunne jeg mærke en kvinde, der forstod at forkæle og tage sig god tid. Ellers vil jeg sige, at de 1500 nok kan bruges bedre et andet sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thunder78 skrev, for 2 timer siden:

På baggrund af ovenstående anmeldelse valgte jeg at besøge Anne. Det bedste var næsten HJ - her kunne jeg mærke en kvinde, der forstod at forkæle og tage sig god tid. Ellers vil jeg sige, at de 1500 nok kan bruges bedre et andet sted. 

@Thunder78, det er jeg da ærgerlig over, at du havde en anden oplevelse end jeg og især fordi du besøgte Anna på baggrund af min anbefaling... Det ændrer dog ikke på, at jeg synes, at mit besøg var rigtig godt. Det er øjet, der ser og dine og mine ser åbenbart lidt forskelligt på tingene  :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
100% Gavtyv skrev, for 22 timer siden:

@Thunder78, det er jeg da ærgerlig over, at du havde en anden oplevelse end jeg og især fordi du besøgte Anna på baggrund af min anbefaling... Det ændrer dog ikke på, at jeg synes, at mit besøg var rigtig godt. Det er øjet, der ser og dine og mine ser åbenbart lidt forskelligt på tingene  :-) 

Tja sådan er det jo. Smag og indtryk er jo forskelligt :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Anna den anden dag. Og fik noget af det bedste massage, jeg har har fået.jeg bestilte en time uden ekstra, for lige at lurer stedet og Anna an, og har nu bestilt 2 timers massage og fp i morgen. 
er der nogen der kan berette om de 2 andre piger der er på adressen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var kun Anna til stede ved mit besøg. Den anden mørkhårede kvinde kunne være mutter, som der kan læses lidt om her:

Redigeret af 100% Gavtyv
Tilføjet tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var i Tørring den anden dag og hvem jeg var sammen med aner jeg ikke men ikke nogen af dem på de annoncer de har. Massagen var ikke eksisterende, en masse olie og hænder der fordeler det, kedeligt blow med, Alm sex hvor hun absolut ikke så ud til at nyde det, 1500 kr og ude efter 45 min så det bliver ikke mig de tjener deres penge på fremover

Del dette indlæg

Link til indlæg
lhrn skrev, den 10.2.2022 at 17:52:

Jeg var i Tørring den anden dag og hvem jeg var sammen med aner jeg ikke men ikke nogen af dem på de annoncer de har. Massagen var ikke eksisterende, en masse olie og hænder der fordeler det, kedeligt blow med, Alm sex hvor hun absolut ikke så ud til at nyde det, 1500 kr og ude efter 45 min så det bliver ikke mig de tjener deres penge på fremover

Det har været en af de 2 unge piger som arbejder på adressen og ikke DAW som altid giver sine kunder en god betjening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...