Møffe 2224 Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 1 time siden: Ja, og det er IKKE min første gang -Hvorfor så ikke gemme dukken til næste gang -så kan du bare gå i gang med det samme...ggg 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Lange skrev, for 5 minutter siden: Kan da godt forstå hun ser sur ud. Hun er jo stadig jomfru. Medmindre hun er blevet prøvekneppet under produktionen. Avs, tænk lige hvis et helt firma skal igennem hende her menes der hele IT afdelingen maskin afdelingen, kantinen og ham rengøringsmanden ingen rigtig gider at snakke med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 XXXHerning skrev, for 31 minutter siden: Smid evt et link, hvis den kommer på gul og gratis:-) https://www.guloggratis.dk/erotik/sexlegetoj-og-udstyr/annonce/53409606-tpe-hygge-dukke?t=1640602221694 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 27. December, 2021 N10Ah skrev, 1 time siden: Hun ser altså lidt små sur ud. - - det er kun indtil du begynder at kneppe hende, så får hun det dejligt igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 27. December, 2021 niels6663 skrev, 1 time siden: Men selvom hun kommer ud i dagslyset, tror jeg ikke man skal regne med hun bliver solbrændt - - brun skosværte - du, - brun skosværte 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Nye tider skrev, for 2 minutter siden: - - det er kun indtil du begynder at kneppe hende, så får hun det dejligt igen Gad vide om der er en smile mekanik indebygget i hende ? Så jo mere Tilfreds hun er jo mere smiler hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 27. December, 2021 Lange skrev, for 36 minutter siden: Kan da godt forstå hun ser sur ud. Hun er jo stadig jomfru. Medmindre hun er blevet prøvekneppet under produktionen. - - de bliver prøvekneppet - - - det er sidste nødvendige kvalitetssikring inden de bliver pakket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 27. December, 2021 Nye tider skrev, Lige nu: - - de bliver prøvekneppet - - - det er sidste nødvendige kvalitetssikring inden de bliver pakket Kan man søge det job nogen steder? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Lange skrev, Lige nu: - - de bliver prøvekneppet Øv så lyver de altså når de skriver jomfru sex dukke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 7329 Skrevet 27. December, 2021 Lange skrev, for 1 minut siden: Kan man søge det job nogen steder? Prøv at sende fabrikanten en uopfordret ansøgning hvor du præciserer dine kvalifikationer og kompetencer til lige netop dette job. Held og lykke Nye tider 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 2 timer siden: Hvor stor er sådan en dukke, hvad vejer den og hvordan føles materialet? Er den lavet i TPE super skin som fx fleshlights? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cnalle 6 Skrevet 27. December, 2021 Vil gerne købe skriv en pris til mig på calleco2009@hotmail Gælder også Madame Elisabeht Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 4 timer siden: Hejsa Folkens, jeg kom før jul i et ensomt og fordrukkent øjeblik til at bestille en fullsize TPE dukke på nettet Den er lige kommet, men jeg har fortrudt så jeg ville se om jeg kunne sælge den til en der kunne få glæde af den. Men det virker som om dba og gg ikke rigtig har et voksen legetøj område mere, så hvor filan kan man sælge sådan en ? Jeg har ikke åbnet kassen God eftermiddag. Du kan lave en profil på voksenbasen.dk, der kan og må man sælge alt,lige fra undertøj, sexlegetøj ,der findes kategori, som du kan lægge dukken under ellers prøv på annoncelight.dk, læs dog deres retningslinjer på dem begge,.men mener at det er tilladt på de sider der. Men der er nogle der udlejer sådan nogle dukker privat, hvor mænd kan komme forbi og hygge sig med dem, til en hvis beløb, den mand der lejer dem ud,har haft annonce på de 2 hjemmesider, som jeg har beskrevet, jeg ønsker dig held og lykke med at få den solgt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 2 timer siden: Hun har ikke fået sex under turen, derfor er hun nok sur,men stadig trængende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 27. December, 2021 Cnalle skrev, for 25 minutter siden: Vil gerne købe skriv en pris til mig på calleco2009@hotmail Gælder også Madame Elisabeht @Madame-elisabeht(TV) Har du set denne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest El Caliente Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 4 timer siden: Hejsa Folkens, jeg kom før jul i et ensomt og fordrukkent øjeblik til at bestille en fullsize TPE dukke på nettet Den er lige kommet, men jeg har fortrudt så jeg ville se om jeg kunne sælge den til en der kunne få glæde af den. Men det virker som om dba og gg ikke rigtig har et voksen legetøj område mere, så hvor filan kan man sælge sådan en ? Jeg har ikke åbnet kassen Dba har en side der hedder sexlegetøj, dog ikke mange opslag, men prøv. Ved der på siden, er solgt en del Sybian’s. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter2500 Skrevet 27. December, 2021 69manden skrev, 1 time siden: God eftermiddag. Du kan lave en profil på voksenbasen.dk, der kan og må man sælge alt,lige fra undertøj, sexlegetøj ,der findes kategori, som du kan lægge dukken under ellers prøv på annoncelight.dk, læs dog deres retningslinjer på dem begge,.men mener at det er tilladt på de sider der. Men der er nogle der udlejer sådan nogle dukker privat, hvor mænd kan komme forbi og hygge sig med dem, til en hvis beløb, den mand der lejer dem ud,har haft annonce på de 2 hjemmesider, som jeg har beskrevet, jeg ønsker dig held og lykke med at få den solgt.. Kan du linke til et sted med dukker man kan leje? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 27. December, 2021 Peter2500 skrev, for 18 minutter siden: Kan du linke til et sted med dukker man kan leje? Nej, jeg kan ikke finde siderne, men hvis du går ind herpå siden og søger sexdukke i et ord, dukker der noget op, mener desværre at de fleste af dem er i Jylland,.held og lykke med din søgning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 (edited) niels6663 skrev, for 4 timer siden: Hvor stor er sådan en dukke, hvad vejer den og hvordan føles materialet? Er den lavet i TPE super skin som fx fleshlights? Den er 158cm og vejer 33kg, og ja som skrevet er den i TPE som nok er det mest virkelige at røre ved siger de kloge på internettet. Redigeret 27. December, 2021 af Svumpukkel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 Cnalle skrev, for 3 timer siden: Vil gerne købe skriv en pris til mig på calleco2009@hotmail Gælder også Madame Elisabeht Du kan jo skrive til mig via g&g annoncen (linket højere oppe), tænker ikke jeg skal sælge den igennem dette fora. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter2500 Skrevet 28. December, 2021 69manden skrev, for 19 timer siden: Nej, jeg kan ikke finde siderne, men hvis du går ind herpå siden og søger sexdukke i et ord, dukker der noget op, mener desværre at de fleste af dem er i Jylland,.held og lykke med din søgning Jeg har vist nok set de par få steder der har en dukke, men de er ikke noget at skrive om. I Tyskland er der et marked med udlejningsdukker, men det findes ikke i DK. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 250 Skrevet 31. December, 2021 N10Ah skrev, den 27/12/2021 at 11:09: Hun ser altså lidt små sur ud. Altså får man en fuldt realistisk GFE oplevelse? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 31. December, 2021 Leglover skrev, Lige nu: Altså får man en fuldt realistisk GFE oplevelse? Skal jeg være helt ærlig ? Ja da, det tror jeg du gør. Hun siger nok ikke så meget hun er den stille type tror jeg. Jeg tror du får en oplevelse, hvor der er godt med nærvær kys og kram Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg