Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 (edited) Hejsa Folkens, jeg kom før jul i et ensomt og fordrukkent øjeblik til at bestille en fullsize TPE dukke på nettet Den er lige kommet, men jeg har fortrudt så jeg ville se om jeg kunne sælge den til en der kunne få glæde af den. Men det virker som om dba og gg ikke rigtig har et voksen legetøj område mere, så hvor filan kan man sælge sådan en ? Jeg har ikke åbnet kassen Redigeret 27. December, 2021 af Svumpukkel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 27. December, 2021 Kan du ikke bare sende den retur? Eller leje den ud. Så får du også besøg af levende mennesker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 27. December, 2021 (edited) Svumpukkel skrev, for 19 minutter siden: Hejsa Folkens, jeg kom før jul i et ensomt og fordrukkent øjeblik til at bestille en fullsize TPE dukke på nettet Den er lige kommet, men jeg har fortrudt så jeg ville se om jeg kunne sælge den til en der kunne få glæde af den. Men det virker som om dba og gg ikke rigtig har et voksen legetøj område mere, så hvor filan kan man sælge sådan en ? Jeg har ikke åbnet kassen Jeg ved ikke, om Facebook tillader det, men måske du kan finde salgsgrupper derinde. Dog betyder det, at du skal gøre det under mere ikke-anonyme former, og det ved jeg ikke om du har lyst til. Derudover er der eBay.co.uk og eBay.de - Hvis du vil forsøge dig i Sverige, har de Tradera.se (som er ejet af eBay). Som du selv nævner er der DBA og Guloggratis, men om de tillader sexlegetøj, må du læse dig igennem deres regler og vilkår for at finde ud af. Du kan ikke sende den tilbage? Er der tale om fjernsalg, har du 14 dages fortrydelsesret (men er den fra Kina, kan det selvfølgelig blive ret så omkostningstungt at sende den retur). Redigeret 27. December, 2021 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 3 minutter siden: Jeg ved ikke, om Facebook tillader det, men måske du kan finde salgsgrupper derinde. Dog betyder det, at du skal gøre det under mere ikke-anonyme former, og det ved jeg ikke om du har lyst til. Derudover er der eBay.co.uk og eBay.de - Hvis du vil forsøge dig i Sverige, har de Tradera.se (som er ejet af eBay). Som du selv nævner er der DBA og Guloggratis, men om de tillader sexlegetøj, må du læse dig igennem deres regler og vilkår for at finde ud af. Du kan ikke sende den tilbage? Er der tale om fjernsalg, har du 14 dages fortrydelsesret (men er den fra Kina, kan det selvfølgelig blive ret så omkostningstungt at sende den retur). Tak for et brugbart svar, og returnering er ikke en mulighed da jeg selv skal bekoste fragten på kassen 160x50x40 - 35kg selvom den "kun" skal til Belgien. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5215 Skrevet 27. December, 2021 Endnu en der har dummet sig under påvirkning af alkohol... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 AalborgLook skrev, Lige nu: Endnu en der har dummet sig under påvirkning af alkohol... Ja, og det er IKKE min første gang 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 27. December, 2021 Du kunne måske leje den ud til lystne mænd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 Landsbytossen skrev, for 2 minutter siden: Du kunne måske leje den ud til lystne mænd? Det bliver et nej tak..! Der burde være en broder derude, som mangler en makkerline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1119 Skrevet 27. December, 2021 (edited) Svumpukkel skrev, for 11 minutter siden: AalborgLook skrev, for 12 minutter siden: Endnu en der har dummet sig under påvirkning af alkohol... Ja, og det er IKKE min første gang Hvor mange dukker har du? P.s. Kan se at gul&gratis har en hel afdeling for "erotik", og herunder også sexlegetøj og -udstyr: https://www.guloggratis.dk/erotik/sexlegetoj-og-udstyr/ Redigeret 27. December, 2021 af Pinkman tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 (edited) Pinkman skrev, for 7 minutter siden: Hvor mange dukker har du? Det var mere generalt , jeg har ikke ikke flere sexdukker.. Jamen det er så fint med g&g, det havde jeg fuldstændig overset - Tak for det Redigeret 27. December, 2021 af Svumpukkel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donderdag 174 Skrevet 27. December, 2021 Af ren nysgerrighed - hvad koster sådan en dukke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 Donderdag skrev, for 32 minutter siden: Af ren nysgerrighed - hvad koster sådan en dukke ? altså jeg har fundet den på nettet hos en "grossist" der har lager i EU, og jeg har givet 809$ - Danske hjemmesider tager op imod 20000kr for en i samme kaliber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Hvis jeg havde pengene til det, så tog jeg gerne en for holdet og købte den af dig men jeg har ikke pengene til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. December, 2021 Husk at den skal tømmes, når hun vender det hvide ud af øjnene ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, Lige nu: Hun ser altså lidt små sur ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svumpukkel 15 Skrevet 27. December, 2021 N10Ah skrev, Lige nu: Hun ser altså lidt små sur ud. Måske, hun ligger også i en papkasse og ser ikke dagens lys 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 1 minut siden: Måske, hun ligger også i en papkasse og ser ikke dagens lys Nej okay så kan jeg måske godt forstå hun bliver lidt knotten i betrækket. Er hun den stille type ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 27. December, 2021 Svumpukkel skrev, for 2 minutter siden: Måske, hun ligger også i en papkasse og ser ikke dagens lys Men selvom hun kommer ud i dagslyset, tror jeg ikke man skal regne med hun bliver solbrændt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Annon 0 Skrevet 27. December, 2021 Hvad skal du have for den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vekseler 23 Skrevet 27. December, 2021 AalborgLook skrev, 1 time siden: Endnu en der har dummet sig under påvirkning af alkohol... Jeg har mere ondt af dem der ikke har 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XXXHerning 0 Skrevet 27. December, 2021 Smid evt et link, hvis den kommer på gul og gratis:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 27. December, 2021 N10Ah skrev, for 16 minutter siden: Hun ser altså lidt små sur ud. Hun får for lidt Undskyld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 27. December, 2021 Brutus skrev, for 2 minutter siden: Hun får for lidt Som jeg kan forstå på TS så får hun for lidt sol lys stakkels pige. Jeg overvejer at grave dybt ned i lommen, tage en for holdet og købe hende. Jeg tror hun vil have glæde af mig og mine værelses kammerater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1740 Skrevet 27. December, 2021 Kan da godt forstå hun ser sur ud. Hun er jo stadig jomfru. Medmindre hun er blevet prøvekneppet under produktionen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg