Hop til indhold

Recommended Posts

Som med mange asiatiske piger synes jeg hun er svær at sætte alder på, men et sted mellem 30-35 er nok rimeligt. Til gengæld ikke det bedste besøg jeg har haft: Hun var uvasket og generelt usoigneret, lejligheden lugtede fælt og beskidte lagner. 

Men hun ser sød ud og ganske snakkesalig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et års tid siden, og jeg synes, hun er noget af det yndigste, man kan finde. At hun har en lille behåring på missen er for mig kun et plus. Behårede misser hænger ikke længere på træerne (det ville også se besynderligt ud :-) Hendes krop er slank og harmonisk.

Jeg fik lov til at kneppe i hende uden gummi  og fik lov til at gå ud i køkkenet og vente til hun havde haft en anden kunde, som kom i hende, hvorefter jeg tog hende igen. Nu ingen moralisering! Det er min lille perversion at overtage en godt brugt kvinde. En cuckold-fantasi. Desværre måtte sprogbarrieren hæmme forståelsen lidt. Hun taler hverken godt engelsk eller dansk, men der lå nogle sprogbøger på hendes bord, så måske har hun viljen til at lære.

Hun ville være perfekt, hvis hun kunne lære at spille hotwife.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MHH

Hun kan kun have hiv ellers gør man sku da ikke det uden nu om dage, må indrømme så mister jeg sku respekten når man ikke passer bedre på sig selv, moralisering eller ej.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun dyrker kun sex med gummi nu. Mon ikke hun har fået sig en kønssygdom og dermed er dermed blevet klogere. Vil nok anbefale de mænd som har haft hende uden gummi at få sig en test.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

Det ku også være at hun her fået styr på det danske ... Og opdager at HIV smittet natur sex er strafbart!!

Ja, beklager drenge, kunne ikke dy mig! det er da Russisk roulette at tage hende uden.. !!

Luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jo fuldstændig ligegyldigt at diskuterer sygdomme og smittefaren her i tråden.

Topic er anmeldelse af pigen - ikke andet.

Alle hendes kunder har jo allerede forinden gjordt op med sig selv, om de vil løbe risikoen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Hun kan kun have hiv ellers gør man sku da ikke det uden nu om dage, må indrømme så mister jeg sku respekten når man ikke passer bedre på sig selv, moralisering eller ej.....

Arh ska' vi nu et' liiiiie'? Det er lidt farligt at give sig ud i den slags motivforskning, synes jeg. Til forskel fra os er pigen jo ikke anonym, og det er en strafbar handling du beskylder hende for. Derudover findes HIV nærmest ikke blandt heteroseksuelle i Danmark længere. Hvis jeg havde lyst til at købe samleje uden gummi med en kvinde ville mine største bekymringer være hepatitis eller syfilis. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor kan folk ikke få lov til at gøre hvad de har lyst til,der lyder et ramaskrig hver gang der er en der træder lidt ved siden af flertallet.lad dog folk selv bestemme hvad de vil og er i utilfreds kan i jo bare holde jer væk fra pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Arh ska' vi nu et' liiiiie'? Det er lidt farligt at give sig ud i den slags motivforskning, synes jeg. Til forskel fra os er pigen jo ikke anonym, og det er en strafbar handling du beskylder hende for. Derudover findes HIV nærmest ikke blandt heteroseksuelle i Danmark længere. Hvis jeg havde lyst til at købe samleje uden gummi med en kvinde ville mine største bekymringer være hepatitis eller syfilis. 

Ifølge statistikken

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2513&gclid=CN7Er6ex47wCFWIGcwodYHsAJg

skal du være mest bange for clamydia. Syfilis med kun ca. 400 tilfælde/år er mest udbredt blandt homoseksuelle mænd med 9/10 af alle tilfælde. 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tywin Lannister

Ifølge statistikken

http://www.sexogsamfund.dk/Default.aspx?ID=2513&gclid=CN7Er6ex47wCFWIGcwodYHsAJg

skal du være mest bange for clamydia. Syfilis med kun ca. 400 tilfælde/år er mest udbredt blandt homoseksuelle mænd med 9/10 af alle tilfælde. 

Det var nu ikke grundet udbredelsen jeg var bange for syfilis og hepatitis. Mere fordi det er nogen ret slemme sygdomme, som rent faktisk kan slå én ihjel.

Clamydia spreder sig jo netop så meget, fordi den er relativ uskadelig (for mænd). Sandsynligheden - og det er vitterlig sandsynligt - for at tilegne sig sådan en tur er en del af ethvert one-night stand for en ung single som mig. Jeg er med andre ord ikke ret bange for den, og derfor nævnte jeg lige netop ikke den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Clamydia er nu mest udbredt blandt unge, som også er rystende uoplyste. Jeg er selv i den ældre klasse og har ALDRIG haft en kønssygdom af nogen art. Jeg vasker mig altid grundigt bagefter og har evt. en vatpind med desinficerende materiale med, for eks. klorhexidin og gurgler også halsen. DERFOR! Det kan virke som et antiklimax med al den hygiejne - men bagefter er det da ligemeget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Behandlingen af clamydia, syfilis og gonorré er idag i de fleste tilfælde meget simpel og næsten ens: 2 stk. penicillinpiller - tror de kun koster kr. 15,-. Det er kun uopdaget syfilis i 3. stadie, der kan føre til demens. http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/syfilis.htm

Ikke bare er det mest homoseksuelle, der smittes, men de smittes også mest i udlandet - så jeg tror din chance for at få syfilis herhjemme er ret ringe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Organizer

Så er vi tilbage ved den samme gamle historie!

Dette er en anmeldelsesstreng, hvis I vil debattere kønssygdomme og medicinering, så gør det i debatten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu blev en af de glædespiger som scorede kassen, har besøgt hende mange gange og hver gang havde vi snak om at hun brugte hver en klink på bitcoins, og vi snakker om de dengang kostede bitcoins omkring 1500-2000 kr og hun snakkede noget om at have købt en 15-20 stk så hun er nok millionær i dag, fulgte desværre ikke hendes råd men tømte mine millioner i hendes mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var lidt special. Besøgte hende, da hun holdt til ude på en berømt vej dog modsat de andre i Rødovre  Mon hun lever i sus og dus eller er Mor med en masse unger?!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var lidt halv- gal 

Men mødte hende første gang på Nørrebro senere et par andre steder, hun havde en gammel "fatter" hun var vist gift med i dk, som hun var flyttet fra. 

Hun var igsng med at skrive bøger etc. men hun var et billigt knald, men også lidt små weird

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...