Hop til indhold
Guest DeepDiver

AOY THAI WELLNESS i hillerød

Recommended Posts

Guest DeepDiver

PÅ helsignørgaden i hillerød er der kommet en ny thai der ligger over for den anden thai i nummer 29. Den lå ikke i sommers men er nu kommet. Nogen der har set det og været der og ved noget om pigerne og hvad de kan tilbyder?

https://www.aoythaiwellness.dk/

Redigeret af DeepDiver
fejl i staving

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mandpaa53 skrev, for 43 minutter siden:

PÅ helsignørgaden i hillerød er der kommet en ny thai der ligger over for den anden thai i nummer 29. Den lå ikke i sommers men er nu kommet. Nogen der har set det og været der og ved noget om pigerne og hvad de kan tilbyder?

https://www.aoythaiwellness.dk/

Jeg har rapporteret din indlæg; således kan en Moderator flytte din Eftersøgning til det rigtige sted, nemlig Efterlysninger på Sjælland:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
Gløden skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har rapporteret din indlæg; således kan en Moderator flytte din Eftersøgning til det rigtige sted, nemlig Efterlysninger på Sjælland:)

Tak undskylder fejlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var så forbi her i formiddag. Nydelig butiksfacade, og ganske rigtigt lige overfor indgangsporten til Bangkok. Men desværre blev der ikke svaret da jeg ringede på, selv om der var et skilt der sagde "åbent" og ring på klokken.

Opfølgning følger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg var så forbi her i formiddag. Nydelig butiksfacade, og ganske rigtigt lige overfor indgangsporten til Bangkok. Men desværre blev der ikke svaret da jeg ringede på, selv om der var et skilt der sagde "åbent" og ring på klokken.

Opfølgning følger :)

Det kunne jo være at der var andre kunder i butikken, der var under behandling, og dermed intet ledigt personale

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 2 timer siden:

Det kunne jo være at der var andre kunder i butikken, der var under behandling, og dermed intet ledigt personale

Hvis du nu gør det samme hos hvilken som helst fysioterapeut så er der en receptionist der tager mod.

Og hvis der nu ingen ledig personale var så kunne man slukke open skiltet.  Måske bør nogen beskrive for thaier hvad forventningen er i DK. Sjov nok kan de steder der ikke har prostituerede finde ud af de samme ting som en dansk fysio.

Del dette indlæg

Link til indlæg
morfar1 skrev, for 1 time siden:

Nåh, men så fik jeg svar pr. SMS. Nej, der er ingen erotiske tilbud i den klinik :(

Det kan sagtens være, at du har ret i, at der ikke leveres ekstraydelser på stedet. Men hav dog for øje, at mange thaisteder ikke åbent vil give tilbud om ekstraydelser over telefon eller sms, særligt ikke hvis det kan være et problem i forhold til deres lejemål. Når man er fysisk i klinikken, kan det godt være en anden sag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cd2 skrev, for 23 timer siden:

Hvis du nu gør det samme hos hvilken som helst fysioterapeut så er der en receptionist der tager mod.

Her blander du "pærer og æbler" sammen

cd2 skrev, for 23 timer siden:

Måske bør nogen beskrive for thaier hvad forventningen er i DK.

Hold dig endelig ikke tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sandflugt

Og 9 ud af 10 massagesteder svarer negativt på spørgsmålet om de tilbyder seksuelle ydelser - når spørgsmålet stilles over telefon/sms.

Men når du først ligger på briksen … ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sandflugt skrev, for 17 timer siden:

Men når du først ligger på briksen …

Helt enig. Har før oplevet at få tilbudt ydelser der absolut var officielt no-go. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...