Hop til indhold
Guest Mr. Sensual

Stadig mere liderlig

Recommended Posts

Ja efter rygestop og noget pillestop er det kommet liv i dyret og jeg må lægge bånd på mig selv for ikke at knalde hele opsparingen væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 9 minutter siden:

Ja efter rygestop og noget pillestop er det kommet liv i dyret og jeg må lægge bånd på mig selv for ikke at knalde hele opsparingen væk.

Rygestop och pillestop. Velkommen tilbage til livet.

Cigaretter og piller er skabt for at holde os i skak. Det vil vi ikke holdes i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Rygestop och pillestop. Velkommen tilbage til livet.

Cigaretter og piller er skabt for at holde os i skak. Det vil vi ikke holdes i.

Takker.
Smøgerne gjorde en del, men antidepressiverne var den store synder.
Har været på lortet i mange år men efter massiv og meget kostbar terapi har jeg kunnet vinke farvel til fortidens skygger og trappe langsomt ud, det er en enorm lettelse og glæde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 3 minutter siden:

Takker.
Smøgerne gjorde en del, men antidepressiverne var den store synder.
Har været på lortet i mange år men efter massiv og meget kostbar terapi har jeg kunnet vinke farvel til fortidens skygger og trappe langsomt ud, det er en enorm lettelse og glæde.

Glæder mig på dine vegne. Hver gang i mit lange liv, som jeg er rendt ind i nogenlunde seriøse problemer så er der altid nogen læge som har sagt: "Ja, men prøv dem her, de er fantastiske når man har det svært". 

Jeg har altid sagt nej dog. Livet kan være sort indimellem, men energierna skal have lov at fløde - selv om det bliver lidt kaos i samfundet og opsparingerne.

Rigtigt godt at høre du har kunnet vinke farvel. Alt for mange - også unge raske mennesker - sidder der og venter på at livet skal kunne mærkes i dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Rigtigt godt at høre du har kunnet vinke farvel. Alt for mange - også unge raske mennesker - sidder der og venter på at livet skal kunne mærkes i dem igen.

Vinke farvel på den måde at det ikke belaster mig i det daglige.
Min terapeut gav mig et gennembrud efter 2 års terapi med små fremskridt, den ene eftermiddag skete der noget helt afgørende så jeg kunne se mig selv i et andet lys og fik en forståelse at mine reaktioner er helt naturlige.
Ville sådan ønske alle havde mulighed for selvbetalt terapi for det offentlige hjælper ikke nok, slet ikke nok. Og som sædvanen er med det offentlige er det kortsigtede i fokus hvilket i sidste ende betyder mange flere end nødvendigt må forlade arbejdsmarkedet og i øvrigt har et lorteliv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 26 minutter siden:

Vinke farvel på den måde at det ikke belaster mig i det daglige.
Min terapeut gav mig et gennembrud efter 2 års terapi med små fremskridt, den ene eftermiddag skete der noget helt afgørende så jeg kunne se mig selv i et andet lys og fik en forståelse at mine reaktioner er helt naturlige.
Ville sådan ønske alle havde mulighed for selvbetalt terapi for det offentlige hjælper ikke nok, slet ikke nok. Og som sædvanen er med det offentlige er det kortsigtede i fokus hvilket i sidste ende betyder mange flere end nødvendigt må forlade arbejdsmarkedet og i øvrigt har et lorteliv.

Amen to that.

Læste en undersøgelse en gang fra Tyskland hvor man sammenlignede med Sverige. Her har vi typiskt 10 gange offentligt betalt terapi. Der havde man så længe det var nødvendigt - årevis hvis det var så.  Cifrene over hvor meget det kostede og hvordan det betalte sig i tilbagegang til arbejde etc var overvældigende: Tyskland vandt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, den 31.12.2021 at 00:00:

Tillykke med ryge og pille stop.

Respekt.

Har selv gennemført rygestop en del år tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...