Hop til indhold
LarsD

NAPHA fra Marselisborggade, Aarhus

Recommended Posts

Jeg kører forbi stedet ofte. Jeg har læst et par ældre anmeldelser. Kan forstå, at det muligvis ikke er Nina (som er en smule legendarisk), som er der længere...

Er der nogen, som vil dele en nyere oplevelse derfra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
LarsD skrev, 1 time siden:

Jeg kører forbi stedet ofte. Jeg har læst et par ældre anmeldelser. Kan forstå, at det muligvis ikke er Nina (som er en smule legendarisk), som er der længere...

Er der nogen, som vil dele en nyere oplevelse derfra? 

Da du ofte kommer forbi så kik da ind næste gang (tror næppe hun afviser dig) og tjek i samme gadenavnet, i Århus ændre de tit på gadenavne :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Babysam

LarsD  - løsningsforslag: næste gang du kommer forbi, så parker din lille tesla og tjek klinikken ud. Der er tilsyneladende ikke nogen som vil skrive om stedet, derfor er du nu dømt til at tage en for holdet...:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Babysam skrev, den 26.12.2021 at 09:54:

LarsD  - løsningsforslag: næste gang du kommer forbi, så parker din lille tesla og tjek klinikken ud. Der er tilsyneladende ikke nogen som vil skrive om stedet, derfor er du nu dømt til at tage en for holdet...:P

link please

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...