Hop til indhold

Advarsel PP thaimassage Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Besøg hos PP Massage

Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris.

Aldrig PP igen.

Redigeret af Keeper

Skrevet
Enra skrev, for 7 minutter siden:

Besøg hos PP Massage

Da jeg havde aftalt pris med Pigen smider jeg bukserne. Så kommer pigen tilbage og forlanger dobbelt pris.

Aldrig PP igen.

Hvem i alverden er PP massage?

Skrevet
Enra skrev, for 1 time siden:

Besøg hos PP Massage

Aldrig PP igen.

Søgne- og helligdagstillæg? De har ellers ikke mange utilfredse besøgende, men én skal selvfølgelig være den første. Mon ikke der har været tale om sprogforbistring i første omgang? 

Skrevet

Det er godt nok længe siden jeg har været der Men har altid fået god behandling.. Og jeg har kun fået massage og håndjob, uden sure miner over jeg ikke ønskede mere... Så måske der har været lidt misforståelser

Skrevet

Jeg har også været der og der var absolut intet at skrive hjem om. Ganske almindelig thaibordel.

• 1 month later...
Skrevet

ja der er sirkert kunder nok og de vil jo bare tjene så meget som mulig.....  normalt i forretnings verden man skal behandle folk godt så de kommer igen.   Og heldigvis der findes thaimassører som er fantastisk god servise.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.