Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været medlem i et stykke tid, og så er det nu... Min første anmeldelse, 

Besøgte denne pige for et par dage siden, og jeg kan bekræfte billederne er hendes. Hun er fantastisk og dejlig! 

Kom på Nørrebro, rigtig fin og moderne lejlighed, pigen var super service mindet og hyggeligt. Bad med det samme og derefter gik til værelset. Hon vænter i pæn langerie og giver super dyb og god bj. Jeg havde ikke den bedste kemin, så sexen var ikke noget for mig, men alt i alt en god oplevelse. Som en af jer skrev, jeg har lidt det same problem, er lidt over gennemsnittet og min pik passede ikke rigtig, så gentleman with the big ones, forvent ikke et showdown, da hun virkelig ikke kan klare det.
Hendes bj og attitude er helt fantastisk tho. Desværre taler hon meget lidt engelsk. Bestilt en timme, hon kigger aldrig på klokken, stiller mobilen på tyst også. hvilket er meget vigtig for mig

et minus bare, værelset føltes ikke det reneste, og jeg kunne ikke find ud det, om det var hende eller værelset, det lugtede af fucking armhuler.

link

ps - sorry about my Danish, still learning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carolaa95 skrev, for 2 timer siden:

sorry about my Danish, still learning! 

Du klarer det fint. Tak for anmeldelsen - skriv endelig igen en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carolaa95 skrev, for 17 timer siden:

Jeg har været medlem i et stykke tid, og så er det nu... Min første anmeldelse, 

Besøgte denne pige for et par dage siden, og jeg kan bekræfte billederne er hendes. Hun er fantastisk og dejlig! 

Kom på Nørrebro, rigtig fin og moderne lejlighed, pigen var super service mindet og hyggeligt. Bad med det samme og derefter gik til værelset. Hon vænter i pæn langerie og giver super dyb og god bj. Jeg havde ikke den bedste kemin, så sexen var ikke noget for mig, men alt i alt en god oplevelse. Som en af jer skrev, jeg har lidt det same problem, er lidt over gennemsnittet og min pik passede ikke rigtig, så gentleman with the big ones, forvent ikke et showdown, da hun virkelig ikke kan klare det.
Hendes bj og attitude er helt fantastisk tho. Desværre taler hon meget lidt engelsk. Bestilt en timme, hon kigger aldrig på klokken, stiller mobilen på tyst også. hvilket er meget vigtig for mig

et minus bare, værelset føltes ikke det reneste, og jeg kunne ikke find ud det, om det var hende eller værelset, det lugtede af fucking armhuler.

link

ps - sorry about my Danish, still learning! 

Skal det opfattes således at hun slet ikke kan gennemføre samleje hvis man er over gennemsnittet? Måske hun så bør finde et andet erhverv. Der er jo en årsag til det hedder gennemsnit. De små pikke (som hun sikkert nemt klarer) skal jo opvejes med store pikke før vi når til et gennemsnit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arnebent1 skrev, for 8 timer siden:

Måske hun så bør finde et andet erhverv.

Din kommentar giver jo slet ingen mening. Hvorfor skal det være et krav at alle GP skal kunne håndtere en bestemt størrelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carolaa95 skrev, den 24.12.2021 at 19:47:

Jeg har været medlem i et stykke tid, og så er det nu... Min første anmeldelse, 

Besøgte denne pige for et par dage siden, og jeg kan bekræfte billederne er hendes. Hun er fantastisk og dejlig! 

……

et minus bare, værelset føltes ikke det reneste, og jeg kunne ikke find ud det, om det var hende eller værelset, det lugtede af fucking armhuler

ps - sorry about my Danish, still learning! 

God anmeldelse, tak for den! Respekt for at give den gas på dansk! Fortsæt endelig den gode stil!

Har selv været forbi, hendes øjne sugede mig ind, he he.. I glædens rus efter besøget, ville jeg også have lagt en anmeldelse, men du overhalede mig indenom. Nok mens jeg lå med cruisecontrol i yderbanen og tænkte tilbage på den dejlige stund jeg havde med Alexis. De forbandede søndags billister, he he..

Da jeg var på besøg, var der fint og rent. Ikke 100% nyrenoveret, men super fint sammenlignet med hvad man ellers kan støde ind i. De har måske lige haft gang i kost og spand, he he.

Ellers en yderst dejlig pige. Kommunikationen gik fint, lidt tung - men hun var glad for omsatte pris på tålmodigheden og vi fik snakket lidt om hendes liv og færden mens vi lå og krammede efter at have rullet på lagunerne. 

Jeg er ikke som dig over gennemsnittet, rent størrelsesmæssigt. Så den sexuelle del forløb glimrende. For en mand i min fremskredne alder, sidst i 40’erne, hvor det at komme under sex med kondom er en kamp, var hun tilpas stram og dejlig. Et perfekt match.

Hendes blowjob var af den naturlige slags og bar ikke præg af årtiers erfaring. Men det var skisme dejligt, og efter lidt instruktion helt uden brug af hænder, som jeg elsker det. Hun er virkelig service mindet, smilende og bare dejlig at være sammen med.

Alt i alt en god stund. Kunne sagtens finde på at komme igen, hvis hun holder prisen på hendes niveau. 
 

(redigeret for de værste stavebøffer, men sikkert ikke alle, he he)

Redigeret af EnjoyLife!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...