Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/333773 og blev snydt rigtig godt og grundigt. OK jeg var skidefuld og kunne ikke finde ud af mit mobile pay, men nu viser det dig i dag at hun har hævet 10.000 på min konto, det er jo nok lidt i overkanten af hvad man normalt betaler. Jeg indrømmer at jeg var godt og grundigt fuld og dum, men hun ser faktisk ikke ud som på billederne og sexen var heller ikke så godt, en rigtig gang pis helt ærligt. Jeg vil bare advare om hende.

• Haha 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske du i din koger tilbød hende at tage hvad hun selv syntes hun var værd?

Ellers så prøv da at skrive til hende om den åbenlyse fejltagelse.

Ingen respons på det så politianmeld hende - det havde jeg gjort… om ikke andet kan du måske læse en sjov historie i politiets døgnrapport :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 12 minutter siden:

Måske du i din koger tilbød hende at tage hvad hun selv syntes hun var værd?

Ellers så prøv da at skrive til hende om den åbenlyse fejltagelse.

Ingen respons på det så politianmeld hende - det havde jeg gjort… om ikke andet kan du måske læse en sjov historie i politiets døgnrapport :D

Der er ikke tvivl om at jeg har dummet mig, men det er bare for meget syntes jeg.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
janL skrev, for 10 minutter siden:

Der er ikke tvivl om at jeg har dummet mig, men det er bare for meget syntes jeg.

Hvis du ikke ved, om hun har bestjålet dig, eller om du gav hende tilladelse til bare at hæve, det hun ville, så vil det være fesent at gå til politiet og melde hende. I så fald skal du i hvert fald huske at sige sandheden om, at du ikke kan huske, om du gav hende lov til det.

Derudover, forstår jeg ikke, at man går til GÅ, når man er fordrukken. Det er ikke en fed oplevelse at give en evt. GP, og så havner man i situationer, hvor man siger ja til en GP, der bruger fake fotos, og sådanne GPs bør ikke belønnes, i min bog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@janL Det var dog gevaldigt så mange penge , du gav hende i drikkepenge.

Håber du så har lært lektien. Fuldskab og GP besøg duer bare ikke.

Never mind! Du må op på hesten og komme videre.

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
janL skrev, for 2 timer siden:

OK jeg var skidefuld og kunne ikke finde ud af mit mobile pay, men nu viser det dig i dag at hun har hævet 10.000 på min konto,

Sikker på du ikke selv har skrevet kr. 10.000,-? - ellers synes jeg ikke det burde kunne lade sig gøre - men hvorfor ikke bare have hævet kontanter på forhånd?
- og så hvorfor gå til glædespige, når man er fuld? - det giver jo ligesom ingen mening!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Det var en dyr omgang må jeg sige :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du var pisse fuld, så er prisen på 10.000 vel ikke urimelig.:) Mange vil jo ikke have besøg af berusede - uanset prisen. Hun kan jo også have troet at det var en julegave....

Du må jo have sagt ja til at sende pengene, så der skal vel en meget god forklaring til for at få pengene tilbage. Måske udnyttelse i hjælpeløs tilstand. Hvis betalingen gik direkte til en pimp, så er en bøn om tilbageførsel ud fra moralske grunde måske ikke det der ligger først for.

Det kunne også være en god historie at underholde med under din næste brandert, men situationen gør vel at du også går glip af den fornøjelse.

God jul, og husk nu at om en uge kan det let gå galt igen. Måske burde du sørge for at der så ikke står for meget på kontoen.

Redigeret af Storspilleren
-
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg har nok sagt et eller andet med tag hvad du skal

bruge, hvor dum kan man være. Men alligevel at hun udnytter situationen så groft er sgu ikke i orden. Men på den anden side så når man er skidefuld så er man jo nok lidt belastende. Og du har fuldstændig ret, at gå til GP når man er fuld er for dumt, det får man altså ikke noget ud af. Nå jeg har penge nok så jeg overlever.- Det er mere princippet.

Orladrengen skrev, den 18.3.2021 at 16:12:

De bryster ser altså ikke helt økologiske ud...

De er helt i orden, den ros skal hun have.

NewBear skrev, den 19.3.2021 at 11:52:

Har hun hår på missen,  som det fremgår af billeder 

ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
janL skrev, for 28 minutter siden:

Ja, jeg har nok sagt et eller andet med tag hvad du skal

bruge, hvor dum kan man være. Men alligevel at hun udnytter situationen så groft er sgu ikke i orden. Men på den anden side så når man er skidefuld så er man jo nok lidt belastende. Og du har fuldstændig ret, at gå til GP når man er fuld er for dumt, det får man altså ikke noget ud af. Nå jeg har penge nok så jeg overlever.- Det er mere princippet.

De er helt i orden, den ros skal hun have.

ja

Der var altså tale om et genbesøg. Så kunne man vel godt have håbet på lidt gensidig tillid.:sad:

Det lyder til at du er kommet op på hesten igen, så god vind fremover.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 3 timer siden:

Der var altså tale om et genbesøg. Så kunne man vel godt have håbet på lidt gensidig tillid.:sad:

Det lyder til at du er kommet op på hesten igen, så god vind fremover.

Genbesøg? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 3 timer siden:

Genbesøg? 

Ja, @janL skriver noget til 2 indlæg i en gammel tråd. Jeg forstår det så ligesom der er en sammenhæng. Jeg kunne ikke få telefonen til at kopiere alt med over i mit svar.:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Storspilleren skrev, for 8 timer siden:

Hvis du var pisse fuld, så er prisen på 10.000 vel ikke urimelig.:) Mange vil jo ikke have besøg af berusede - uanset prisen. Hun kan jo også have troet at det var en julegave....

Du må jo have sagt ja til at sende pengene, så der skal vel en meget god forklaring til for at få pengene tilbage. Måske udnyttelse i hjælpeløs tilstand. Hvis betalingen gik direkte til en pimp, så er en bøn om tilbageførsel ud fra moralske grunde måske ikke det der ligger først for.

Det kunne også være en god historie at underholde med under din næste brandert, men situationen gør vel at du også går glip af den fornøjelse.

God jul, og husk nu at om en uge kan det let gå galt igen. Måske burde du sørge for at der så ikke står for meget på kontoen.

Ikke enig her: Hun burde have sagt fra med ordene; Du er for påvirket makker gå hjem og sov - istedet for at udnytte situation 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 33 minutter siden:

Ikke enig her: Hun burde have sagt fra med ordene; Du er for påvirket makker gå hjem og sov - istedet for at udnytte situation 

Ordene er bestemt også ledsagt af en smiley, til brug for TS under hans efterrationalisering.

Hvis pigen bevidst har snydt, så er det jo helt godnat. 

Måske er der bare smuttet et 0 for megt på beløbet ved en fejl. TS prøver vel at kontakte hende for at gøre opmærksom på sitiationen. Så vil det jo vise sig hvad hun består af. Hun skal vel også kunne drive forretning fremover.

En kedelig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

U are just a pis of shit u stayed with me for 2 day's remember and stop lying already 

I was not good and u came back to me the next day are u kidding me 

Or do u expect me to take 2000kr from 17pm to 6am really please write the truth and stop lying 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
janL wrote, on 12/24/2021 at 7:07 PM:

Hi I visited her here:  https://annoncelight.dk/showad/333773  and was cheated really well and thoroughly. OK I was fucking drunk and could not figure out my mobile pay, but now it shows you today that she has withdrawn 10,000 in my account, it is probably a little over the top of what you normally pay. I admit I was well and truly drunk and stupid, but she actually does not look like in the pictures and the sex was not so good either, a real time piss quite honestly. I just want to warn about

My problem with u is u lying just to feel good i have all your conversations and I can post it the first time u came to me from 17pm to 6am I told you 12000 u said no u have 10000kr and I said it was okay and u left at 6am I treated you well we drank together and all u left 

And u came back the next day and u paid me 3000kr for 2hrs and I gave u 3hrs instead of 2 hrs so what do u mean u don't like me and u came to visit me 2 times in 2 day's how jobless can u be u don't need to lie to feel good okay 

The reason he is coming here to write is because he told me he loved me and wanted to come the next day for free and I declined 

Please prove me wrong and let me post the conversation between the both of us here so everyone can see how good of a liar u are 

Try harder next time 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2

Ja det bliver så spørgsmålet om hvis Hest som husker bedst :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Tv 2 skrev, for 3 minutter siden:

Ja det bliver så spørgsmålet om hvis Hest som husker bedst :rolleyes:

Jeg tror den her anmeldelse ender skidt :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg

After staying with me from 17pm to 6am he came the next day and stayed for 3hrs saying he loves me 

The other day I called and told me I can come and leave with him because he likes me wanting free sex I decline now he's writing shit about me 

Del dette indlæg

Link til indlæg
janL wrote, on 12/24/2021 at 7:07 PM:

Hi I visited her here:  https://annoncelight.dk/showad/333773  and was cheated really well and thoroughly. OK I was fucking drunk and could not figure out my mobile pay, but now it shows you today that she has withdrawn 10,000 in my account, it is probably a little over the top of what you normally pay. I admit I was well and truly drunk and stupid, but she actually does not look like in the pictures and the sex was not so good either, a real time piss quite honestly. I just want to warn about

My problem with u is u lying just to feel good i have all your conversations and I can post it the first time u came to me from 17pm to 6am I told you 12000 u said no u have 10000kr and I said it was okay and u left at 6am I treated you well we drank together and all u left 

And u came back the next day and u paid me 3000kr for 2hrs and I gave u 3hrs instead of 2 hrs so what do u mean u do not like me and u came to visit me 2 times in 2 day's how jobless can u be u do not need to lie to feel good okay 

The reason he is coming here to write is because he told me he loved me and wanted to come the next day for free and I declined 

Please prove me wrong and let me post the conversation between the both of us here so everyone can see how good of a liar u are 

Try harder next time 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Stella baby skrev, for 47 minutter siden:

After staying with me from 17pm to 6am he came the next day and stayed for 3hrs saying he loves me 

The other day I called and told me I can come and leave with him because he likes me wanting free sex I decline now he's writing shit about me 

Hello Stella, there’s  2 sides of this story. We have heard his side and now we have your side of the story. It’s clear  that this review of you have made you upset. The only who truly knows what happened is you and the person who made this topic, but my advise would be to take this discussion between the 2 of you, i don’t think it’s a good idea to show the conversation you 2 had it wont do any good. My advice would be to peacefully find a solution to this in private. I understand that there are 2 different opinions of what happened, but my best advice would be to take this discussion more privately since you two are the only which know what truly happened.

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thank u so much him writing nonsense about me makes no sense to me he wasn't drunk when we agreed on price he went out to get the drinks after he has paid me I treated him so well that was why he came back the next day to stay 3hrs with me 

After that day he called me because he wanted a relationship i bluntly declined that's why he's pist i guess 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...