Hop til indhold
Guest Aros

Regitze/Freja

Recommended Posts

Guest Aros

Regitze

http://www.cluberotica.dk/pigerne/freja

http://www.stjernebabes.dk/regitze.htm

Lad mig starte med det nemme først. Det er Regitze på billederne, men hun er nu lyshåret, der er fjernet tatoveringer fra billedet, og billedet er formentlig blevet forskønnet lidt i photoshop, men stadigvæk, billederne giver et retvisende billede af Regitze, så ingen kritik der.

Jeg har besøgt hende 2 gange, 1 gang på Erotica og 1 gang Stjernebabes, og hun er sådan en underlig starut, på sin vis et godt knald og så måske dog så alligevel ikke mere end gennemsnittet.

Første gang jeg besøgte hende, stod der åbent på døren og bank hårdt på. Jeg ved at der står optaget normalt hvis pigen ser optaget, logisk nok. Så jeg bankede hårdt på, endnu hårdere, til sidst meget hårdt på, og pludselig dukkede hun søvndrukken frem midt på dagen, hvor hun burde have været på arbejde i flere timer. Hun virkede dog både sød og pæn, og jeg valgte at gå indenfor og ventede noget tid på at hun blev klar.

Det er sådan lidt noget bikertøs over hende med hendes lidt punky-funky nye frisure og tatoveringerne, men hun virker mild, sød og pæn.

Det starter med blid opvarmning/forspillet, god tid, og jeg glædede mig ved andet besøg over den måde hun giver fransk på. Det gør hun bare fantastisk godt, der er intet værre normalt end når man kan mærke en piges tænder på pikken, synes jeg, men når Regitze gør det, det er bare anderledes, hun kan bare det der, og igen er der god tid.

So far begge gange, så har der været meget god tid til både forspil og fransk, men underligt nok, når vi så går i gang med det danske virker det som om hun har noget mere travlt, og det er ikke fordi den halve timer begyndte at nærme sig slutningen, at hun begynder at få travlt. Da hun red mig skete det i et ret hidsigt tempo og da jeg fik vendt hende om, forsatte hun med aktive fysiske bevægelser for at få tempoet op. Det var en anelse irriterende, og til sidst spurgte jeg om vi kunne tage det lidt med ro, hvilket hun gjorde, og det skal hun have ros for, men lidt underligt at hun tror at man nyder et ekstremt hidsigt temop ved dansk, for det var virkelig et hidsigt temop. I det hele taget underligt at hun på den ene side giver meget god tid og er meget intim og kærlig under forspillet og giver fantastisk fransk og når så det danske kommer så virker det som om hun har vældig travlt, selvom der er 10 min mindst tilbage af tiden.

En samlet karakter på 13-skalen bedømt på de to besøg er et lille 9-nital. Hun ser fin nok ud, har en god krop, giver god fransk, vældig intim under forespillet og satte temopet på opfordring noget ned ved det danske. Men havde hun en anden måde at tackle dansk på uden at man skulle diskutere eller opleve hendes hidsige tempo, så ville karakteren være 10 eller 11.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Av, hun er godt nok lækker at se på. :)

Hvad måtte du spendere for den cocktail?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hun er også lækker, ingen tvivl om det og som sagt faktisk også et ganske fint besøg med et enkelt kritik punkt.

Jeg gav en tudse hos Stjernebabes for ½ time, så vidt jeg husker var det vist en hundredelap mere hos Erotica, uden at jeg kan huske det præcist hos Erotica.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...