Hop til indhold
itsahobby

Alexis - smukkeste kvinde jeg nogensinde har set

Recommended Posts

Måtte simpelthen lave en profil bare så jeg kunne anmelde Alexis. Hun er helt ualmindeligt velproportioneret, petite (på den bedste måde) og vigtigst af alt hyper feminin!

Det var ubeklageligt nemt at lave en aftale, ankom til stedet og blev lukket ind med det samme på Nørrebro. Hun var i den smukkeste sommerkjole der viste hendes smukke bryster og figur. Hun snakker ikke så meget engelsk, men det gør ingenting for hun er simpelhen så feminin og nem at være sammen med. Rolig, nede på jorden, griner nemt. Det er helt vildt at man får en så sød pige i en så uhyr perfekt krop.

Jeg var desværre for stor til at have penetrering, så godt lige at vide hvis du er over gennesmittet dernede. Det gjorde dog ikke det store ved oplevelsen. Bare at køre rundt i sengen med den gudinde var det hele værd. Jeg tog en time med B2B, kunne have brugt mange timer mere. 

Jeg har været med mange kvinder, men den kombo af cute petite, feminin absolut bombshell skal man satme lede længe efter.. Jeg forstår hvorfor mænd bruger hele deres liv på at få success og penge hvis det medfølger en kvinde af en sådan kaliber, god. damn.

Hun er her i en måned mere, pas godt på hende. Sgu en perle 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...