coolp 30 Skrevet 23. December, 2021 Er der nogen som har erfaring fra denne spændende GP? https://annoncelight.dk/showad/281324 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 23. December, 2021 Ikke gode billeder i din annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 23. December, 2021 Jeg besøgte hende sidste år, så det ligger lidt tilbage. Rimelig rodet lejlighed og kat, så vidt jeg husker. Ellers en “almindelig” husmortype. Ikke typen, som, tror jeg, mange ville vende sig efter på gaden, men dejlig varm og blød kvindekrop. Kæmpepatter og nipples som blev godt stive; dejligt bløde lår og naturligt våd Jeg kneppede hende hårdt, og det virkede hun til at nyde (men det gør alle GP’er jo ifølge de fleste brugere…). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanonkuglen 62 Skrevet 26. December, 2021 Jeg har besøgt hende mange gange. Der har aldrig været rodet, og har aldrig mødt en kat. Hun er en stor og dejlig kvinde, med gode bryster. Jeg har kun gode oplevelser med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
General 18 Skrevet 26. December, 2021 Beskriv hendes figur mere tydeligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zuperman 6 Skrevet 27. December, 2021 Er hun 44 år gammel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanonkuglen 62 Skrevet 29. December, 2021 Hun har skrevet 44 år i annoncen de sidste par år. Men hun er midtby 40’erne vil jeg tro. Hun har dejlige store bryster, stor røv, lår og mave. Glat fisse som man må slikke og kneppe, gerne hårdt. Hun vil gerne ha suttet brystet også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg