Bundstokken 2138 Skrevet 31. August, 2013 På Christiansbog blev der i går afholdt en minikonference om sex-salg og personlig frihed. Læs her Susanne Møllers meget stærke og tankevækkende oplæg: http://susannemller.com/2013/08/31/tale ... -308-2013/ Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 31. August, 2013 Puh ha da. Det er så fantastisk godt sagt. Håber sørme der kom nye tanker hos nogle politikere. Desværre deltog de mest hårdnakkede modstandere næpppe. Eller gjorde de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 31. August, 2013 Jeg var ikke selv til stede da jeg var i Fælledparken og løbe DHL-stafet. Konferencen var arrangeret af medlemmer af Liberal Aliance og det var tilsyneladende mest folk der var pro-sexarbejde og -rettigheder eller tvivlere der var tilstede. Erik Willumsgaard, socialdemokratisk kandidat til Københavns borgerrepræsentation med en stærk selviscenesættelse,deltog tilsyneladende også. Jeg kan ikke lige gennemskue hans personlige synspunkter, men mon ikke han vil fremstå som prostitutionsmodstander ? . Mandlige socialdemokrater har ingen karrieremuligheder i S hvis de tilkendegiver positive holdninger i det kvindedominerede parti. Venligst Spunsen/Bundstokken :geek: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg