Guest Tv 2 Skrevet 22. December, 2021 (edited) Ved selvfølgelig godt den ikke er sexbetonet men hvor går man hen når manden truer om advarsel på Fb (jeg har naturligvis Politianmeldt) historien kort (selvom den er svær i kort) manden er ny kæreste til min tidligere Lejer på adressen, han vælger at overtage sin kæreste´s interesse i sagen mellem hende og jeg, og møder så op på adressen min, går direkte ind i min bolig og flår mine briller af og truer herefter med at slå mig ihjel såfremt jeg henvender mig igen til sin kæreste (tidligere lejer) min datter som bor i huset overværer sitiutionen og kontakter Politi da hun helt klart kunne lodde stemningen og ikke første gang hun havde mødt manden, trods hun kun har boet her under 1 uge, lang historie kort, hvor går man hen hvis man bliver truet på livet, Fb, nej vel, Politi, nej heller ikke nå men så tror jeg blot på låsen i døren men stadig en absolut utryg nat, nåh ja go Jul uanset Redigeret 22. December, 2021 af Tv 2 Manglende tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3638 Skrevet 22. December, 2021 (edited) Øøøh bliver lidt forvirret her. Umiddelbart bedes der åbentlyst om råd til hvad man gør, Fb? Ts har selv Besvaret med nej, politi igen har ts selv besvaret med nej... Men øverst står der at det allerede ER politianmeldt, så jeg fatter ikke meget af denne tråd? Derudover forstår jeg heller ikke hvorfor han dukkede op i første omgang... Redigeret 22. December, 2021 af Frække Tanja 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 23. December, 2021 Du går til politiet. Siden du ikke ordnede ham, da han besøgte dig, antager jeg, at du ikke er typen, der klarer tingene selv, og så er politiet den eneste udvej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmagerStang Skrevet 23. December, 2021 Fatter ikke hvor du vil hen med din historie, andet en at du trænger til lidt opmærksomhed . Du skriver det er politi anmeldt ? Dernæst hvad du skal gøre, det giver jo ingen mening det du skriver . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
moeffe 93 Skrevet 23. December, 2021 Og man kunne ikke forestille sig at trådstarter er lidt i chok da hun skriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. December, 2021 Jeg synes også trådstarters indlæg fremstår en anelse uklart. Min anbefaling er, at du politianmelder personen for trusler og husfredskrænkelse. Derudover er det vigtigt, at du gør politiet opmærksom på, at din datter har set episoden, samt at hun tillige har kontaktet politiet, da episoden fandt sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 23. December, 2021 (edited) Tv 2 skrev, for 14 timer siden: Ved selvfølgelig godt den ikke er sexbetonet men hvor går man hen når manden truer om advarsel på Fb (jeg har naturligvis Politianmeldt) historien kort (selvom den er svær i kort) manden er ny kæreste til min tidligere Lejer på adressen, han vælger at overtage sin kæreste´s interesse i sagen mellem hende og jeg, og møder så op på adressen min, går direkte ind i min bolig og flår mine briller af og truer herefter med at slå mig ihjel såfremt jeg henvender mig igen til sin kæreste (tidligere lejer) min datter som bor i huset overværer sitiutionen og kontakter Politi da hun helt klart kunne lodde stemningen og ikke første gang hun havde mødt manden, trods hun kun har boet her under 1 uge, lang historie kort, hvor går man hen hvis man bliver truet på livet, Fb, nej vel, Politi, nej heller ikke nå men så tror jeg blot på låsen i døren men stadig en absolut utryg nat, nåh ja go Jul uanset Gad vide om du har selv har været at hun føler sig usikker, bange, når hun boede hos dig og derfor skulle have en med, dog som truede dig, som du beskriver.. Men ja, det kan man blive udsat for, men sjovt er det ikke, du skal kunne sove trygt om natten ellers må du flytte på hotel indtil det er overstået, mener hvis der kommer en retssag ud af det.. Ja blokere den person der truer dig på fb, samt anmelde personen til fb support eller anminsttator og for guds skyld, gem alt hvad der er blevet skrevet til dig inde på de sider evt, tage billeder af det, som bevis fremover.. Redigeret 23. December, 2021 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 23. December, 2021 Beklager naturligvis hvis man det var uklart skrevet i skrivende stund men jeg var naturligvis stadig chok over hændelsen, jeg havde hverken set den komme eller oplevet en sådan situation før men valgte at lade den ligge for Julefredens skyld men rent faktisk blev jeg opsøgt i mit hjem og truet på livet, sådan kan det også gå i December og der ligger den nu, til Amagerstang nej så manglede jeg ej opmærksomhed, nok nærmest det modsatte Så vil blot ønske alle en go Jul herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tv 2 Skrevet 23. December, 2021 Tv 2 skrev, Lige nu: Beklager naturligvis hvis det var uklart skrevet i skrivende stund men jeg var naturligvis stadig chok over hændelsen, jeg havde hverken set den komme eller oplevet en sådan situation før men valgte at lade den ligge for Julefredens skyld men rent faktisk blev jeg opsøgt i mit hjem og truet på livet, sådan kan det også gå i December og der ligger den nu, til Amagerstang nej så manglede jeg ej opmærksomhed, nok nærmest det modsatte Så vil blot ønske alle en go Jul herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg