Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre , jeg overvejer en tur til Jylland , i nærmeste fremtid , og har skrevet lidt med den unge dame , hun er lidt dyr , har heller ikke mødested , så ville blive glad for og høre om nogen evt har mødt hende og gerne evt erfaringer , sex osv .

Skrevet

Følger også med her :-)

Skrevet
  • Author

Jo hun er ganske rigtigt fra Esbjerg  , er der ingen brødre der har haft fornøjelsen af at møde den unge dame ?

Skrevet
Draugen skrev, for 9 minutter siden:

Jo det har jeg for et par år siden.

Meget brugbar information :blink:

Skrevet

Jeg så hende i et års tid, sex var ok hun var klar på alt så fik prøvet nogle grænser af.

Skrevet
  • Author
Draugen skrev, for 20 timer siden:

Jeg så hende i et års tid, sex var ok hun var klar på alt så fik prøvet nogle grænser af.

Hvis du evt kunne uddybe det lidt med de grænser , så kunne det måske blive et noget mere spændende møde , hvad er hun til , hun skriver ikke så meget retur når man spørg lidt ind til hvad hun vil og ikke vil , så håber du vil skrive lidt mere om jeres møder , også meget gerne hvor i mødtes , jeg er ikke kendt på de egne , og skal finde et sted det kan foregå !

Skrevet

Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte.

Skrevet
Draugen skrev, for 26 minutter siden:

Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte.

Hvorfor var sexen så kun "ok"? Var hun uengageret? 

Skrevet
  • Author
Draugen skrev, 1 time siden:

Det blev lidt kedeligt de sidste par gange.

Var det fordi hun egentlig kun gjorde det for sugar , og ikke gad sexen , eller hvad var årsagen ?

Skrevet
Draugen skrev, den 25.12.2021 at 17:53:

Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift.

Skrevet

Hun var i København i weekenden, og det var fint, det hele, God tid, god sex og rimelig pris

Skrevet
  • Author
nydad skrev, for 1 time siden:

Hun var i København i weekenden, og det var fint, det hele, God tid, god sex og rimelig pris

Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt ,  hvor mødtes i ?

Skrevet
Jojo56 skrev, for 29 minutter siden:

Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt ,  hvor mødtes i ?

har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde

Skrevet
nydad skrev, for 1 time siden:

har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde

Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB :-)

Skrevet
TTDK skrev, for 16 timer siden:

Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift.

Ja hun var også til anal, hun sagde ikke nej til noget.

Skrevet
TTDK skrev, for 7 timer siden:

Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB :-)

ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, )

Skrevet
nydad skrev, 1 time siden:

ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, )

Insinuerer du, at jeg er Akasha selv? 

I så fald må du meget gerne uddybe hvad Akasha får ud af, at jeg skriver, at hun er noget flyvsk i hendes udtalelser. 

Kunne det tænkes, at undertegnede har oprettet brugeren for at få tips, inden sit første møde i dette SG/GP univers?

Skrevet

Gutter 

Jeg ville da gerne vide hvad i har i mod hende? Er det måske fordi hun ikke gave hvad i ønsker jer ? Hvad tror i ellers alle andre kvinder er der inde for ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.