Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre , jeg overvejer en tur til Jylland , i nærmeste fremtid , og har skrevet lidt med den unge dame , hun er lidt dyr , har heller ikke mødested , så ville blive glad for og høre om nogen evt har mødt hende og gerne evt erfaringer , sex osv .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Draugen skrev, for 20 timer siden:

Jeg så hende i et års tid, sex var ok hun var klar på alt så fik prøvet nogle grænser af.

Hvis du evt kunne uddybe det lidt med de grænser , så kunne det måske blive et noget mere spændende møde , hvad er hun til , hun skriver ikke så meget retur når man spørg lidt ind til hvad hun vil og ikke vil , så håber du vil skrive lidt mere om jeres møder , også meget gerne hvor i mødtes , jeg er ikke kendt på de egne , og skal finde et sted det kan foregå !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Draugen skrev, for 26 minutter siden:

Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte.

Hvorfor var sexen så kun "ok"? Var hun uengageret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Draugen skrev, 1 time siden:

Det blev lidt kedeligt de sidste par gange.

Var det fordi hun egentlig kun gjorde det for sugar , og ikke gad sexen , eller hvad var årsagen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Draugen skrev, den 25.12.2021 at 17:53:

Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte.

Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nydad skrev, for 1 time siden:

Hun var i København i weekenden, og det var fint, det hele, God tid, god sex og rimelig pris

Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt ,  hvor mødtes i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jojo56 skrev, for 29 minutter siden:

Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt ,  hvor mødtes i ?

har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde

Del dette indlæg


Link til indlæg
nydad skrev, for 1 time siden:

har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde

Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TTDK skrev, for 16 timer siden:

Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift.

Ja hun var også til anal, hun sagde ikke nej til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TTDK skrev, for 7 timer siden:

Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB :-)

ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, )

Del dette indlæg


Link til indlæg
nydad skrev, 1 time siden:

ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, )

Insinuerer du, at jeg er Akasha selv? 

I så fald må du meget gerne uddybe hvad Akasha får ud af, at jeg skriver, at hun er noget flyvsk i hendes udtalelser. 
 

Kunne det tænkes, at undertegnede har oprettet brugeren for at få tips, inden sit første møde i dette SG/GP univers?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gutter 

Jeg ville da gerne vide hvad i har i mod hende? Er det måske fordi hun ikke gave hvad i ønsker jer ? Hvad tror i ellers alle andre kvinder er der inde for ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...