Jojo56 3 Skrevet 22. December, 2021 Hej brødre , jeg overvejer en tur til Jylland , i nærmeste fremtid , og har skrevet lidt med den unge dame , hun er lidt dyr , har heller ikke mødested , så ville blive glad for og høre om nogen evt har mødt hende og gerne evt erfaringer , sex osv . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 951 Skrevet 22. December, 2021 Et link ville sikkert ikke være helt af vejen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 23. December, 2021 Er hun fra Esbjerg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 69 Skrevet 23. December, 2021 https://sugardaters.com/da/profile/2xzyGe8Pzj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTDK 3 Skrevet 23. December, 2021 Følger også med her :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 24. December, 2021 Jo hun er ganske rigtigt fra Esbjerg , er der ingen brødre der har haft fornøjelsen af at møde den unge dame ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 24. December, 2021 Jo det har jeg for et par år siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Esbjerghanhund 393 Skrevet 24. December, 2021 Draugen skrev, for 9 minutter siden: Jo det har jeg for et par år siden. Meget brugbar information Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 24. December, 2021 Jeg så hende i et års tid, sex var ok hun var klar på alt så fik prøvet nogle grænser af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 122 Skrevet 25. December, 2021 Nu er hun åbenbart i Sønderborg ifølge hendes profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 25. December, 2021 Draugen skrev, for 20 timer siden: Jeg så hende i et års tid, sex var ok hun var klar på alt så fik prøvet nogle grænser af. Hvis du evt kunne uddybe det lidt med de grænser , så kunne det måske blive et noget mere spændende møde , hvad er hun til , hun skriver ikke så meget retur når man spørg lidt ind til hvad hun vil og ikke vil , så håber du vil skrive lidt mere om jeres møder , også meget gerne hvor i mødtes , jeg er ikke kendt på de egne , og skal finde et sted det kan foregå ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 25. December, 2021 Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 25. December, 2021 Draugen skrev, for 26 minutter siden: Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte. Hvorfor var sexen så kun "ok"? Var hun uengageret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 25. December, 2021 Det blev lidt kedeligt de sidste par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 25. December, 2021 Draugen skrev, 1 time siden: Det blev lidt kedeligt de sidste par gange. Var det fordi hun egentlig kun gjorde det for sugar , og ikke gad sexen , eller hvad var årsagen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 26. December, 2021 Ja det føltes lid sådan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTDK 3 Skrevet 1. Januar, 2022 Draugen skrev, den 25.12.2021 at 17:53: Da vi havde været sammen nogle gange så var hun til alt, vi var også tre om hende en enkelt gang, nogle gange på hotel og nogle gange i en lejlighed hun lånte. Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 2. Januar, 2022 Hun var i København i weekenden, og det var fint, det hele, God tid, god sex og rimelig pris Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jojo56 3 Skrevet 2. Januar, 2022 nydad skrev, for 1 time siden: Hun var i København i weekenden, og det var fint, det hele, God tid, god sex og rimelig pris Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt , hvor mødtes i ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 2. Januar, 2022 Jojo56 skrev, for 29 minutter siden: Det fandt jeg ud af for sent , desværre , hvad er hun til seksuelt , hvor mødtes i ? har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTDK 3 Skrevet 2. Januar, 2022 nydad skrev, for 1 time siden: har svaret privat, men sådan set alt, og privat møde Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Draugen 20 Skrevet 2. Januar, 2022 TTDK skrev, for 16 timer siden: Er hun også til anal? Hun er noget flyvsk i hendes udtalelser på skrift. Ja hun var også til anal, hun sagde ikke nej til noget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nydad 12 Skrevet 2. Januar, 2022 TTDK skrev, for 7 timer siden: Det ville være meget værdsat hvis du ville sende samme skriv i en PB ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TTDK 3 Skrevet 2. Januar, 2022 nydad skrev, 1 time siden: ny bruger , med tre indlæg her i tråden jamen søde du var der jo selv, ) Insinuerer du, at jeg er Akasha selv? I så fald må du meget gerne uddybe hvad Akasha får ud af, at jeg skriver, at hun er noget flyvsk i hendes udtalelser. Kunne det tænkes, at undertegnede har oprettet brugeren for at få tips, inden sit første møde i dette SG/GP univers? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PDD 0 Skrevet 3. Januar, 2022 Gutter Jeg ville da gerne vide hvad i har i mod hende? Er det måske fordi hun ikke gave hvad i ønsker jer ? Hvad tror i ellers alle andre kvinder er der inde for ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg