Gnaffe 24 Skrevet 22. December, 2021 Er fristet, men er jo langt væk. Sutter hun godt eller er det bare noget som skal overståes ? Bonnie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 22. December, 2021 Forstår ikke hvad du er fristet af. Hvis du alligevel skal køre langt så kør dog til en lækker ung kvinde. 2 1 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 331 Skrevet 22. December, 2021 Arnebent1 skrev, for 40 minutter siden: Forstår ikke hvad du er fristet af. Hvis du alligevel skal køre langt så kør dog til en lækker ung kvinde. Ganske vist er Bonnie heller ikke min type, men derfor behøver man jo ikke at nedgøre hende. Kunne du ikke bare lade være med at kommentere ? 14 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 22. December, 2021 Arnebent1 skrev, 1 time siden: Forstår ikke hvad du er fristet af. Hvis du alligevel skal køre langt så kør dog til en lækker ung kvinde. @Gnaffeer sikkert blevet forblindet at de store forlygter? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 24 Skrevet 22. December, 2021 Arne Jensen skrev, for 5 minutter siden: @Gnaffeer sikkert blevet forblindet at de store forlygter? Og hendes tatoo's. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 22. December, 2021 Bortset fra tatoveringerne som jeg ikke er fan af ser hun da godt ud :) Og det med lækre unge piger, for mig er en moden sexsulten erfaren kvinde nr 1. De findes og de skøønne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheEagle 117 Skrevet 22. December, 2021 Bonnie er jo temmelig velkendt i denne branche. Måske husker nogen af jer den dokumentar der hedder “Bonnie og de tusinde mænd” fra omkring 2015 ? Så ingen tvivl om at Bonnie kan levere varen og har erfaringen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arnebent1 247 Skrevet 22. December, 2021 Mon ikke det er Bonnie og de 100 tusinde mænd og der er sikkert kommet 40.000 til siden 2015 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 22. December, 2021 Arnebent1 skrev, 1 time siden: Mon ikke det er Bonnie og de 100 tusinde mænd og der er sikkert kommet 40.000 til siden 2015 Men med de salgstal må hun jo så kunne noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 22. December, 2021 TheEagle skrev, for 3 timer siden: Bonnie er jo temmelig velkendt i denne branche. Måske husker nogen af jer den dokumentar der hedder “Bonnie og de tusinde mænd” fra omkring 2015 ? Så ingen tvivl om at Bonnie kan levere varen og har erfaringen. Mon ikke jeg husker dokumentaren! En psykisk sårbar kvinder, der led af anoreksi (efter billederne at dømme gør hun det stadig). Hendes største ønske var at få en pølsevogn (det fik hun vist også, men mistede den igen). Se jer i spejlet og se, om I kan finde så meget empati og selvrespekt, at I går andre steder hen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheEagle 117 Skrevet 22. December, 2021 Mange interessante indspark her. Personligt er jeg af den overbevisning at Bonnie er ansvarlig for hendes liv. Punktum. Jeg har ikke brug for at score det på en skala af den ene eller anden slags. Og så må hver af os naturligvis benytte vores individuelle værdisæt ift hvordan vi vil forholde os. Ha’ en dejlig aften derude ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gnaffe 24 Skrevet 22. December, 2021 Kan forstå at ingen her har prøvet hende, men har kun fordommene klar. Må prøve hende en dag i det nye år måske ...... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 23. December, 2021 Tilbage til efterlysning. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 23. December, 2021 warmgun skrev, den 22.12.2021 at 13:32: så meget empati og selvrespekt, at I går andre steder hen Det har du på sin vis ret i, men hvad skal Bonnie så leve af? Trist dilemma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 27. Marts, 2022 Jeg prøvede Bonnie, fordi jeg egentlig tænder på det forfald man finder hos de piger, der har været for længe i branchen, men det var alligevel for sørgeligt. Hun suttede løs men den kunne slet ikke blive stiv. Jeg gejlede lidt selv, og så på med gummi og om i missionæren og slaske rundt. Da jeg trak gummimanden af for at sprøjte ud over hende, trak hun sig væk og vrissede, at det havde vi ikke aftalt ... WTF ... så jeg måtte sprøjte ud over lagner osv. Kommer nok ikke igen. -Olrik 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2748 Skrevet 27. Marts, 2022 Olrik skrev, for 2 timer siden: Jeg prøvede Bonnie, fordi jeg egentlig tænder på det forfald man finder hos de piger, der har været for længe i branchen, men det var alligevel for sørgeligt. Hun suttede løs men den kunne slet ikke blive stiv. Jeg gejlede lidt selv, og så på med gummi og om i missionæren og slaske rundt. Da jeg trak gummimanden af for at sprøjte ud over hende, trak hun sig væk og vrissede, at det havde vi ikke aftalt ... WTF ... så jeg måtte sprøjte ud over lagner osv. Kommer nok ikke igen. -Olrik Du lyder som en rigtig fæl fætter. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 28. Marts, 2022 pacer skrev, for 8 timer siden: Du lyder som en rigtig fæl fætter. Hvorfor dog det?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 28. Marts, 2022 Jeg havde både en neglelak og et lille stykke chokolade med til hende udover den pris, vi fik os forhandlet frem til i telefonen, så kan da ikke lige se, hvad jeg skulle have gjort galt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 29. Marts, 2022 Olrik skrev, for 21 timer siden: Jeg havde både en neglelak og et lille stykke chokolade med til hende udover den pris, vi fik os forhandlet frem til i telefonen, så kan da ikke lige se, hvad jeg skulle have gjort galt. Måske en forkert farve? Måske for lille stykke? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Olrik 2 Skrevet 29. Marts, 2022 Arne Jensen skrev, for 4 timer siden: Måske en forkert farve? Måske for lille stykke? Tror nu, hun blev ret glad for det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg