Hop til indhold

Recommended Posts

Arnebent1 skrev, for 40 minutter siden:

Forstår ikke hvad du er fristet af. Hvis du alligevel skal køre langt så kør dog til en lækker ung kvinde. 

Ganske vist er Bonnie heller ikke min type, men derfor behøver man jo ikke at nedgøre hende.

Kunne du ikke bare lade være med at kommentere ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arnebent1 skrev, 1 time siden:

Forstår ikke hvad du er fristet af. Hvis du alligevel skal køre langt så kør dog til en lækker ung kvinde. 

@Gnaffeer sikkert blevet forblindet at de store forlygter? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Bortset fra tatoveringerne som jeg ikke er fan af ser hun da godt ud :) Og det med  lækre unge piger, for mig er en moden sexsulten erfaren kvinde nr 1.

De findes og de skøønne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bonnie er jo temmelig velkendt i denne branche. Måske husker nogen af jer den dokumentar der hedder “Bonnie og de tusinde mænd” fra omkring 2015 ?

Så ingen tvivl om at Bonnie kan levere varen og har erfaringen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arnebent1 skrev, 1 time siden:

Mon ikke det er Bonnie og de 100 tusinde mænd og der er sikkert kommet 40.000 til siden 2015

Men med de salgstal må hun jo så kunne noget. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheEagle skrev, for 3 timer siden:

Bonnie er jo temmelig velkendt i denne branche. Måske husker nogen af jer den dokumentar der hedder “Bonnie og de tusinde mænd” fra omkring 2015 ?

Så ingen tvivl om at Bonnie kan levere varen og har erfaringen. 

Mon ikke jeg husker dokumentaren! En psykisk sårbar kvinder, der led af anoreksi (efter billederne at dømme gør hun det stadig). Hendes største ønske var at få en pølsevogn (det fik hun vist også, men mistede den igen). Se jer i spejlet og se, om I kan finde så meget empati og selvrespekt, at I går andre steder hen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange interessante indspark her. Personligt er jeg af den overbevisning at Bonnie er ansvarlig for hendes liv. Punktum.
Jeg har ikke brug for at score det på en skala af den ene eller anden slags. 

Og så må hver af os naturligvis benytte vores individuelle værdisæt ift hvordan vi vil forholde os. 

Ha’ en dejlig aften derude !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
warmgun skrev, den 22.12.2021 at 13:32:

så meget empati og selvrespekt, at I går andre steder hen

Det har du på sin vis ret i, men hvad skal Bonnie så leve af? 
Trist dilemma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede Bonnie, fordi jeg egentlig tænder på det forfald man finder hos de piger, der har været for længe i branchen, men det var alligevel for sørgeligt. Hun suttede løs men den kunne slet ikke blive stiv. Jeg gejlede lidt selv, og så på med gummi og om i missionæren og slaske rundt. Da jeg trak gummimanden af for at sprøjte ud over hende, trak hun sig væk og vrissede, at det havde vi ikke aftalt ... WTF ... så jeg måtte sprøjte ud over lagner osv. Kommer nok ikke igen.

-Olrik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olrik skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøvede Bonnie, fordi jeg egentlig tænder på det forfald man finder hos de piger, der har været for længe i branchen, men det var alligevel for sørgeligt. Hun suttede løs men den kunne slet ikke blive stiv. Jeg gejlede lidt selv, og så på med gummi og om i missionæren og slaske rundt. Da jeg trak gummimanden af for at sprøjte ud over hende, trak hun sig væk og vrissede, at det havde vi ikke aftalt ... WTF ... så jeg måtte sprøjte ud over lagner osv. Kommer nok ikke igen.

-Olrik

Du lyder som en rigtig fæl fætter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde både en neglelak og et lille stykke chokolade med til hende udover den pris, vi fik os forhandlet frem til i telefonen, så kan da ikke lige se, hvad jeg skulle have gjort galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Olrik skrev, for 21 timer siden:

Jeg havde både en neglelak og et lille stykke chokolade med til hende udover den pris, vi fik os forhandlet frem til i telefonen, så kan da ikke lige se, hvad jeg skulle have gjort galt.

Måske en forkert farve? ;)

Måske for lille stykke? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 4 timer siden:

Måske en forkert farve? ;)

Måske for lille stykke? ;)

Tror nu, hun blev ret glad for det B)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...