Hop til indhold
Slikis89

Ungpige18 - Det frække alternativ unde Corona

Recommended Posts

Eftersom Corona virus endnu engang er på færde er der trods alt lys for enden af tunellen. Her i form af snappen ungpige18 hvor flere piger deles om snappen. Det er helt legit og man får mere and hvad man kunne ønske sig. Top frække danske piger der blot er gearet en anelse eller to frækkere end de fleste. Købte selv en såkaldt VIP “medlemskab” og tro mig, alle pengene værd. Så søger du legit danske piger der er klar på at vise hvor frække de er så er dette svarene på dine bønner. 
 

Stor anbefaling herfra! Og nej, jeg har ingen relation til dem der driver snappen:) 

god fornøjelse! 
 

Slikis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikis89 skrev, for 8 minutter siden:

Eftersom Corona virus endnu engang er på færde er der trods alt lys for enden af tunellen. Her i form af snappen ungpige18 hvor flere piger deles om snappen. Det er helt legit og man får mere and hvad man kunne ønske sig. Top frække danske piger der blot er gearet en anelse eller to frækkere end de fleste. Købte selv en såkaldt VIP “medlemskab” og tro mig, alle pengene værd. Så søger du legit danske piger der er klar på at vise hvor frække de er så er dette svarene på dine bønner. 
 

Stor anbefaling herfra! Og nej, jeg har ingen relation til dem der driver snappen:) 

god fornøjelse! 
 

Slikis

Jamen det tror vi så på du ikke har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er sjovt som lige præcis den profil den seneste uge, er omtalt voldsomt meget herinde og altid i positive vendinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 19 minutter siden:

Er sjovt som lige præcis den profil den seneste uge, er omtalt voldsomt meget herinde og altid i positive vendinger. 

Tror jeg er ved at blive gammel. "slik is" og ungpige 18. får en lidt ulækker fornemmelse i munden af pædofili

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikis89 skrev, for 9 timer siden:

Eftersom Corona virus endnu engang er på færde er der trods alt lys for enden af tunellen. Her i form af snappen ungpige18 hvor flere piger deles om snappen. Det er helt legit og man får mere and hvad man kunne ønske sig. Top frække danske piger der blot er gearet en anelse eller to frækkere end de fleste. Købte selv en såkaldt VIP “medlemskab” og tro mig, alle pengene værd. Så søger du legit danske piger der er klar på at vise hvor frække de er så er dette svarene på dine bønner. 
 

Stor anbefaling herfra! Og nej, jeg har ingen relation til dem der driver snappen:) 

god fornøjelse! 
 

Slikis

Det der VIP noget... tro aldrig på det. Det er kun en måde at få penge ud af dig, uden nogen modydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 31 minutter siden:

Det der VIP noget... tro aldrig på det. Det er kun en måde at få penge ud af dig, uden nogen modydelser.

Ja , der tegner sig et billede , har skrevet med en 3-4 stykker på snap , de alle (eller det er måske den samme ) under forskellige navne , tilbyder VIP for 350kr via mobilepay , og derefter kan man "mødes" med dem FP for 650kr.....tænker det er scam af værste skuffe.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slikis89 skrev, for 13 timer siden:

Stor anbefaling herfra! Og nej, jeg har ingen relation til dem der driver snappen:) 

Hvordan kunne du dog komme på denne tanke:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må støtte trådstarter i denne sag, som også beskrevet her. Det er ret enkelt, hvis man gerne vil se unge danske kvinder have sex, så kan man for et forholdsvist beskedent beløb (jeg gav 300 kr) få det via denne snap profil. Der er tale om ren forbrugeroplysning, ikke reklame. Man kan så vidt jeg ved ikke mødes med dem eller på anden måde være sammen med dem. Men jeg tror godt man kan komme med lidt forslag retur, måske vil de følge opfordringerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
tungsten skrev, for 14 timer siden:

Må støtte trådstarter i denne sag, som også beskrevet her. Det er ret enkelt, hvis man gerne vil se unge danske kvinder have sex, så kan man for et forholdsvist beskedent beløb (jeg gav 300 kr) få det via denne snap profil. Der er tale om ren forbrugeroplysning, ikke reklame. Man kan så vidt jeg ved ikke mødes med dem eller på anden måde være sammen med dem. Men jeg tror godt man kan komme med lidt forslag retur, måske vil de følge opfordringerne?

Jeg har samme erfaringer som tungsten og trådstarter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tungsten skrev, for 20 timer siden:

Må støtte trådstarter i denne sag, som også beskrevet her. Det er ret enkelt, hvis man gerne vil se unge danske kvinder have sex, så kan man for et forholdsvist beskedent beløb (jeg gav 300 kr) få det via denne snap profil. Der er tale om ren forbrugeroplysning, ikke reklame. Man kan så vidt jeg ved ikke mødes med dem eller på anden måde være sammen med dem. Men jeg tror godt man kan komme med lidt forslag retur, måske vil de følge opfordringerne?

 

Det vertikale smil skrev, for 6 timer siden:

Jeg har samme erfaringer som tungsten og trådstarter.

Jeg tror også, der tales lidt forbi hinanden her, også fordi trådstarter er meget vag ift., hvad det er, han har fået fra den pågældende snap ("man får mere and hvad man kunne ønske sig ... tro mig, alle pengene værd"). Der er vist ingen tvivl om, at snapkonti, der tilbyder møder, efter man har købt et eller andet VIP-medlemskab, i 99% af tilfældene er rent fusk. Men selvfølgelig findes der reelle snapkonti derude, som bare sælger billeder og videoer, og det lyder som om, at det er tilfældet her med den pågældende snap. Og det jo helt fint, så længe de ikke udgiver sig for at være noget mere end det. Der er nok bare ikke så mange herinde, der har nogen stor interesse i at købe den slags - måske derfor den lidt negative reaktion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har så igen kigget lidt med på VIP og må sige den er væsentlig bedre end det jeg tidligere oplevede. 
Så ønsker man frække billeder/videoer af unge danske piger, så prøv det og se om det er noget for jer. 
Det er rigtig frækt indhold og pigerne virker super søde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 26.12.2021 at 21:39:

Har så igen kigget lidt med på VIP og må sige den er væsentlig bedre end det jeg tidligere oplevede. 
Så ønsker man frække billeder/videoer af unge danske piger, så prøv det og se om det er noget for jer. 
Det er rigtig frækt indhold og pigerne virker super søde. 

Jeg kan kun være enig. Sindssygt flotte og søde veninder. VIP’en er virkelig value for money :P

Redigeret af real Sugardaddy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Facials skrev, for 15 timer siden:

Nu koster det så 500 at være VIP 
Men virker til at være reet og man har også mulighed for at møde pigerne en gang imellem

 

Peterepete skrev, for 11 timer siden:

Bedste side ever, no fake og de smukkeste piger. Alle 500 vær.

 

real Sugardaddy skrev, for 4 timer siden:

Det er den samme gruppe af super flotte danske veninder som står bag snapprofilen spigerne. De er 100% legit. 

Jeg er stadig skeptisk, jeg har endnu ikke hørt nogen af jer faktisk møde nogen af de "mega lækre piger". Kun at det er muligt - men det siger ALLE vip-fakes.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...