Hop til indhold
Guest Mis4

Oplever I det? (ikke en egentlig efterlysning)

Recommended Posts

Guest Mis4

Jeg har nu været på sugardaters et par måneder. En beskrivende aliastekst på dansk, men ingen billeder på fronten.

Har haft få besøg fra danske piger, måske 2-3 ugentligt. Men faktisk et hav af besøg af piger fra Frankrig, Tyskland (ofte med fransk om-mig besked), Rumænien, Rusland, Spanien, Columbia , Panama og et par andre steder.

Jeg åbner altid for mine private billeder, man er vel høflig, og beder om adgang til deres og får det faktisk altid, hvilket faktisk er sjældent med de danske piger jeg beder om adgang til; men jeg skriver sjældent besked til disse besøgende, alene grundet sprogligt besvær. Når jeg har skrevet virker det dog som om der er en levende pige i den anden af ledningen.

Og de samme piger kommer på besøg igen og igen, nogle af dem med endog SÆRDELES flotte og sexede billeder (eksempel: https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2OM-dWY).

Hvad er egentlig meningen med dette? Mine billeder er, indrømmet, hverken sexede eller attraktive, og min profiltekst vel uforstålig for dem. Er det spam fra Sugardaters, eller fra andre? Oplever I det samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmagerStang
Mis4 skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har nu været på sugardaters et par måneder. En beskrivende aliastekst på dansk, men ingen billeder på fronten.

Har haft få besøg fra danske piger, måske 2-3 ugentligt. Men faktisk et hav af besøg af piger fra Frankrig, Tyskland (ofte med fransk om-mig besked), Rumænien, Rusland, Spanien, Columbia , Panama og et par andre steder.

Jeg åbner altid for mine private billeder, man er vel høflig, og beder om adgang til deres og får det faktisk altid, hvilket faktisk er sjældent med de danske piger jeg beder om adgang til; men jeg skriver sjældent besked til disse besøgende, alene grundet sprogligt besvær. Når jeg har skrevet virker det dog som om der er en levende pige i den anden af ledningen.

Og de samme piger kommer på besøg igen og igen, nogle af dem med endog SÆRDELES flotte og sexede billeder (eksempel: https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2OM-dWY).

Hvad er egentlig meningen med dette? Mine billeder er, indrømmet, hverken sexede eller attraktive, og min profiltekst vel uforstålig for dem. Er det spam fra Sugardaters, eller fra andre? Oplever I det samme?

Du kan gå ind i indstilinger og tryk på hvilke nationer som må se din profil, jeg giver kun adgang fra Danmark.

Jeg har mange besøg dagligt og en del breve af danske pige .

Jeg har et profil billede samt en sober profil tekst hvad jeg søger .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, 1 time siden:

Hvad er egentlig meningen

Hvor bor du? 
I Danmark? 
Altså velfærdslandet med mælk og honning, mange drømmer om at komme til….? 
Hvad var spørgsmålet igen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, 1 time siden:

Mine billeder er, indrømmet, hverken sexede eller attraktive, og min profiltekst vel uforstålig for dem.

De skal blot vide DK (bopæl) og så er du interessant selv uden hår, 300 kg tung, uden arme eller ben (måske endda bedre) og…..

Du er for dem Karsten Ree aka adgangsbillet til eller væk fra….

 

Arg, nogle af dem er også scam-banditter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mis4 skrev, for 3 timer siden:

Jeg har nu været på sugardaters et par måneder. En beskrivende aliastekst på dansk, men ingen billeder på fronten.

Har haft få besøg fra danske piger, måske 2-3 ugentligt. Men faktisk et hav af besøg af piger fra Frankrig, Tyskland (ofte med fransk om-mig besked), Rumænien, Rusland, Spanien, Columbia , Panama og et par andre steder.

Jeg åbner altid for mine private billeder, man er vel høflig, og beder om adgang til deres og får det faktisk altid, hvilket faktisk er sjældent med de danske piger jeg beder om adgang til; men jeg skriver sjældent besked til disse besøgende, alene grundet sprogligt besvær. Når jeg har skrevet virker det dog som om der er en levende pige i den anden af ledningen.

Og de samme piger kommer på besøg igen og igen, nogle af dem med endog SÆRDELES flotte og sexede billeder (eksempel: https://sugardaters.com/da/profile/gPZ2OM-dWY).

Hvad er egentlig meningen med dette? Mine billeder er, indrømmet, hverken sexede eller attraktive, og min profiltekst vel uforstålig for dem. Er det spam fra Sugardaters, eller fra andre? Oplever I det samme?

Har oplevet det samme, mest fra Frankrig men også Tyskland. Helt sikkert scam...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...