Hop til indhold

Recommended Posts

Guest AmagerStang
mika-j skrev, for 11 minutter siden:

Hej

er der nogen der ved noget om hvor der blev af Trine Tease,  hun svarer ikke mere på hendes mail el tlf...

Har du link til hendes annonce ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AmagerStang

Man hverken ringer eller skriver til en pige, hvis hun ikke annoncerer, det skal respekteres .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
AmagerStang skrev, for 1 time siden:

Man hverken ringer eller skriver til en pige, hvis hun ikke annoncerer, det skal respekteres .

jeg synes det kommer an på om hun fortsat figurerer under eksmpelvis vojens dream med telefonnummer. hvis hun ikke figurerer noget sted længere og man bare har hendes telefonnummer liggende fra tidligere er det dårlig stil at blive ved at kontakte ja

Del dette indlæg

Link til indlæg
findomaddict skrev, for 4 minutter siden:

hvis hun ikke figurerer noget sted længere og man bare har hendes telefonnummer liggende fra tidligere er det dårlig stil at blive ved at kontakte ja

Det kommer jo ligesom an på, hvor tæt en relation man har haft - og vil en glædespige ikke længere kontaktes på sit arbejdsnummer - kan hun som regel bare sløjfe det/undlade at svare ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest findomaddict
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

Det kommer jo ligesom an på, hvor tæt en relation man har haft - og vil en glædespige ikke længere kontaktes på sit arbejdsnummer - kan hun som regel bare sløjfe det/undlade at svare ;-)

det er rigtigt. desuden er det officielle nummer de bruger i branchen også næppe deres private nummer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun var og er et super dejligt forfriskende vindpust<3:wub:

Glemmer ikke engang hun bad mig om at være "muskler", da jeg skulle gå efter en himmerigs-time i hendes selskab:P

Savnet, håber hun har det rigtig godt.....:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke længere kontakt til hende, men jeg ved at hun har det godt.

Jeg er ret sikker på at hun foretrækker at vi ikke fortsætter denne tråd, og at der ikke er nogen der opretter nye tråde i samme anledning.

Alt har sin tid, men Google glemmer aldrig og nogen gange kan man finde spor steder hvor man måske ikke længere burde kunne finde spor.

Der er piger som man kan finde tudse gamle annoncer for og profiler på, som de enten ikke kan slippe af med eller ikke orker at prøve på at få slettet.

Og som alle kan se ikke længere er aktive annoncer og profiler.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...