Hop til indhold
Niels41

Er to udløsniger en myte?

Recommended Posts

Elprebsi skrev, 1 time siden:

Grunden til jeg næsten altid tager en time med pigen, er at så kan jeg nå to gange. Jeg kommer tit lidt hurtigt første gang, da jeg altid er lidt smånervøs, men så er der tid til lidt massage, kælen og så er jeg klar til anden omgang, hvor jeg som regel kan strække den lidt længere. Det er derfor ikke en myte for mig. Derfor er jeg glad for at de fleste tilbyder minimum to udløsninger indenfor en time. 

Er meget på linje med dig, @Elprebsi, og med en time har man givet sig en fair chance for en runde to. Har dog også været ude for, at første runde var så intens, at anden runde blev droppet, fordi det ville være ret vanskeligt at nå at blive klar igen. Så går den resterende tid i stedet med lidt hyggemassage eller lidt nusseri. Problemet med nusseri kan dog blive, at efter lidt tid bliver nusseri til pilleri, som så gradvist giver øget lyst og pludselig er man tæt på at være klar igen… men så er tiden gået. :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er altid kommet ekstremt hurtigt ved alm sex - tror at hvis jeg tog en 15 minutters aftale med en ville jeg kunne nå bad før og efter og hun ville stadig stå bagefter og tænke at det gik alligevel pænt hurtigt. :D

Selvfølgelig har jeg prøvet forskellige ting for at holde længere, men tanker om kongerække, det periodiske system, krampe i læggen eller hvad man ellers kan tænke på eller gøre betyder at så er jeg ikke i det, og så er det heller ikke fedt.

Med tiden har jeg lært at blive ved efter udløsning for at kunne tilfredsstille min partner, så hun ikke ligger som Lily Allen og siger It's not fair, men det er i virkeligheden ikke særlig behageligt for mig. Og hvis hun ligger og er utilfreds(stillet) er det ikke nemt at komme igang igen. Så to udløsninger er ikke noget der er sket tit for mig før, men jeg har haft fornemmelsen af at det måske kunne noget.

Så som ny i dette univers har det været vigtigt at kunne prøve med flere udløsninger, og de aftaler jeg har lavet har konsekvent været på en time. Bare for at se om det virkede for mig. Og selv med meget få besøg indtil videre har det vist sig at med lidt pause efter første udløsning, lidt hyggesnak og god stemning, uden pres for at skulle kunne igen har anden halvleg vist sig at være klart bedre end jeg er vant til, så det kommer jeg til at prøve mere af. ;)

Og i den sammenhæng er det jo vigtigt at det er med en kvinde, der ikke har travlt med at få mig ud af døren, men tværtimod bruger ekspertisen til at sørge for at anden halvleg kommer godt i gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Niels41 skrev, for 14 minutter siden:

Ok men jeg må indrømme jeg forstår ikke forskelen mellem helhedsoplevelser og enkeltoplevelser. Er en oplivelse ikke bare en oplevelse? Det er ikke for at være dum. Du må gerne forklare det.

Hm.. nu gør jeg det forbudte og sammenligner GP'er med andre brancher. Og på en super underlig måde - beklager hvis jeg taber nogen på vejen. Sammenligningen er måske ikke helt perfekt ;)

Hvis du ser et møde med en GP som et restaurantbesøg, så er det forskellen mellem at kunne bestille forskellige menuer med tilkøb og på at have adgang ad libitum til hele buffeten. 

Hvis man sammenligner enkeltydelser med menu løsningen, bestiller du en menu med et bestemt indhold, og måske vælger du at tilkøbe nogle retter. 

Helhedsoplevelsen kan vi så sammenligne med en ad libitum buffet. Du bestiller et bord i et tidsrum, og i det tidsrum har du fri adgang til hele buffeten. Der er ingen små eller store pakker at vælge imellem, du tager bare løs, men er selvfølgelig begrænset til de retter restauranten tilbereder 

I min annonce har jeg beskrevet hvem jeg er, og hvad jeg er glad for (min buffet). Det er ikke sådan, at der er begrænsninger på hvad vi kan, hvis du besøger i kortere tid, og der er heller ikke flere retter hvis du bliver længere. Mit eneste tilkøb er dessert (anal :D). Så det betegner jeg som en helhedsoplevelse (stort set). Det appellerer til mig fordi jeg synes det ville være kedeligt, hvis man skulle planlægge sit besøg efter kun at kunne de ting, man har bestilt. Bagsiden er, at helhedsoplevelserne nok ofte har en højere grundpris, så det handler om præferencer. 

Lige til det konkrete med hvorfor jeg ikke har en liste over hvad mit møde indeholder, så må jeg indrømme, at jeg personligt finder listerne super fjollede, fordi de som regel indeholder ting som jeg finder enormt basic. 

Ting som kys, sex i forskellige stillinger, 69, flere udløsninger og blowjob, for bare at nævne nogle af de gængse på listen, er så selvfølgeligt en del af et møde i min verden, at det ville virke absurd at skrive, og sikkert bare få folk til at tro, at det så er det eneste jeg tilbyder, hvilket langt fra er tilfældet. 

P.S. som man nok kan fornemme, har jeg en klar præference for helhedsoplevelser, men det betyder ikke, at jeg siger, de andre typer oplevelser ikke kan være lige så gode. Helhedsoplevelser er bare det rigtige valg for mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu hører jeg til dem der virkeligt har svært ved at få udløsning under frække besøg selvom jeg stort set altid tager en time. Det er sket 3 gange at jeg er kommet ud af et par og 20 besøg, og kun den ene gang har det været decideret godt at komme (og da tog jeg 2 timer med stille og rolig hyggesex). Jeg synes dog sexen bliver meget bedre for mig hvis jeg helt slipper fokus på udløsningen og så bare mærker samværet, pigen og det man gør sammen med alle sanser. Så kan man bare komme på egen hånd på et andet tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lauersen skrev, for 34 minutter siden:

Jeg synes dog sexen bliver meget bedre for mig hvis jeg helt slipper fokus på udløsningen og så bare mærker samværet, pigen og det man gør sammen med alle sanser

Der er alt for stor fokus på udløsning. 
Det er med elskov som med rejser:  Det er i vejen hen mod målet oplevelserne ligger. Når man har nået målet, er der ikke mere. 

Jeg betragter det ikke som et nederlag hvis jeg ikke får udløsning ved et besøg - desværre gør mange piger det, og okser på for at få lidt lim ud af tuben. Det er ret svært at forklare dem at det er ligemeget. Det skyldes sikkert at de fleste af deres kunder er focuserede netop på at ejakulere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tv 2
Aarhuselsker skrev, for 21 minutter siden:

ejakulere. 

Øh hvad betyder ejakulere, men ellers har du sikkert ret, det er næppe mængden men oplevelsen :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden:

Hvis du ser et møde med en GP som et restaurantbesøg, så er det forskellen mellem at kunne bestille forskellige menuer med tilkøb og på at have adgang ad libitum til hele buffeten.

Vi glæder os til ad libitum buffet, med dessert her på Djævleøen :x;)

Redigeret af Hans69

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jeg betragter det ikke som et nederlag hvis jeg ikke får udløsning ved et besøg - desværre gør mange piger det, og okser på for at få lidt lim ud af tuben. Det er ret svært at forklare dem at det er ligemeget. Det skyldes sikkert at de fleste af deres kunder er focuserede netop på at ejakulere.

Er enig med dig og @Lauersen i, at sex uden udløsning også sagtens kan være lækkert. Orgasmen er så for mig prikken over i’et, som giver en forløsning, som sex uden ikke gør.

GPens nogen gange ihærdige forsøg på at få os til at komme kan nok have mange mulige årsager:

Hun ønsker at give gæsten, hvad hun forventer han vil regne for den bedste oplevelse. Enten fordi hun er serviceminded eller fordi hun ønsker at maksimere chancen for, at en tilfreds mand kommer igen en anden dag. Eller begge dele.

Nogen gange er selve spermskuddet rent optisk en del af klimakset. Mange finder det frækt at sende en ladning i pigens mund, ansigt eller et sted på hendes krop. Og hvis den afslutning er aftalt, er det jo ærgerligt, hvis det ikke kan gennemføres. Mest for manden selvfølgelig, men pigen vil som oftest gøre hvad hun kan, for at få en god afslutning som aftalt.

På de mere sløje besøg kan pigens fokus på en (hurtig) ejakulation skyldes, at pigen enten ikke rigtig gider sexen og gerne vil have det overstået eller at hun dermed får en nogenlunde valid undskyldning til at mene, at besøget dermed er ved vejs ende, uagtet at der måtte være en del tid tilbage. Eller begge dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MichaelSmith

Jag är själv ganska ny i den här världen, men jag har hittills alltid bokat 1 timme. Jag har aldrig känt att jag velat eller kunnat komma fler än en gång under den timmen. 
Dock spenderar jag säkert i alla fall 20 minuter med fransk och sorte kys till pigen. Jag kan godt lide det väldigt mycket.

Allra bäst är ifall pigen också nyder och i allra bästa fall att hon också kommer. Ladies first...

Skulle det bli tid över efter "skottet" ligger jag gärna och snacker och kelar, speciellt ifall det varit en GFE session.

För mig är hela upplevelsen sammen med pigen så dejlig. Jag nyder helt enkelt av att vare sammen med en vacker, sexig och trevlig pige. Selvom det icke blir mer än en udlösning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...