LystTilSM 116 Skrevet 21. December, 2021 Kopi fra Louises profil hos Hvidovrepigerne "71 år med dejlig ægte E-skål. Lille sexet krop. 160/55" Er Louise 71 år eller...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 21. December, 2021 LystTilSM skrev, for 28 minutter siden: Kopi fra Louises profil hos Hvidovrepigerne "71 år med dejlig ægte E-skål. Lille sexet krop. 160/55" Er Louise 71 år eller...? Ja, Louise er 71 år ung …. But still going strong. Skøn voksen kvinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheQueen Skrevet 21. December, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 1 time siden: Ja, Louise er 71 år ung …. But still going strong. Skøn voksen kvinde Det er sgu i orden respekt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 21. December, 2021 LystTilSM skrev, for 2 timer siden: Kopi fra Louises profil hos Hvidovrepigerne "71 år med dejlig ægte E-skål. Lille sexet krop. 160/55" Er Louise 71 år eller...? Gad vide om der også skal lægges moms til her Men respekt for ladyen, det giver sq os alle håb for fremtiden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 21. December, 2021 OldGentlemann skrev, for 3 timer siden: Gad vide om der også skal lægges moms til her Men respekt for ladyen, det giver sq os alle håb for fremtiden Er du til ældre stilfulde damer, så skal du besøge Louise. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 239 Skrevet 21. December, 2021 (edited) Danskeblondeemma skrev, for 3 timer siden: Er du til ældre stilfulde damer, så skal du besøge Louise. Redigeret 21. December, 2021 af B-ande Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B-ande 239 Skrevet 21. December, 2021 https://www.hvidovrepigerne.dk/louise/ findes der ikke billeder af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylonmester 28 Skrevet 21. December, 2021 Er der nogle der ved om den ældre Frue er til det mere kinky? Har sendt en diskret forespørgsel - foreløbig uden svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 21. December, 2021 Nylonmester skrev, for 32 minutter siden: Er der nogle der ved om den ældre Frue er til det mere kinky? Har sendt en diskret forespørgsel - foreløbig uden svar. Måske kan jeg hjælpe dig. Hvis du sender spørgsmålet til mig, vil jeg videresende til fruen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nylonmester 28 Skrevet 21. December, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 26 minutter siden: Måske kan jeg hjælpe dig. Hvis du sender spørgsmålet til mig, vil jeg videresende til fruen Tak - pm er sendt:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LystTilSM 116 Skrevet 24. December, 2021 Danskeblondeemma skrev, den 21.12.2021 at 02:26: Ja, Louise er 71 år ung …. But still going strong. Skøn voksen kvinde Fantastisk! Hvor er det bekræftende med en kvinder på 71 som stadige har lyst til sex og til at være luder (positivt ment)❤️ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg