Hop til indhold
pacer

Besøger ikke de mest roste/anmeldte piger

Recommended Posts

Den_glade_amatør skrev, for 1 time siden:

Om din forklaring hjælper @pacer eller ej, ved jeg ikke, men du fortjener lidt cadeau for din gode vilje til at hjælpe. Thumbs up herfra for det.

Jah det er noget der hænger ved siden den pureste ungdom og tonsvis af afvisninger, så jeg tvivler også på det er så meget at gøre ved det. Der er også den hage at jeg ikke bare kan udfordre mig ved at besøge en masser piger det tillader økonomien  bare ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
pacer skrev, den 21.12.2021 at 00:57:

Det handler nok om præstationsangst for jeg kan umuligt leve op til de eskapader der ligges op til.

tror ikke du skal lide af præstationsangst over for de anmelder roste piger her på EG...min erfaring siger mere at det er pigerne som har et præstation problem, idet at de ikke kan leve op til de til tider skamroste oplevelser som div strandløver bryster sig af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Røvslikker skrev, 1 time siden:

tror ikke du skal lide af præstationsangst over for de anmelder roste piger her på EG...min erfaring siger mere at det er pigerne som har et præstation problem, idet at de ikke kan leve op til de til tider skamroste oplevelser som div strandløver bryster sig af.

Du er altid så positiv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 timer siden:

Om din forklaring hjælper @pacer eller ej, ved jeg ikke, men du fortjener lidt cadeau for din gode vilje til at hjælpe. Thumbs up herfra for det.

Jamen vi er jo heller ikke gået i gang endnu.. dette var bare indledningen for at kridte banen op.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik lige lyst til at vende denne her med jer.

Jeg er sgu nok lidt underlig for selvom jeg holder af at læse om de meget populære piger besøger jeg dem ikke, i alt fald ikke før alt hyben dør ud.

Det handler nok om præstationsangst for jeg kan umuligt leve op til de eskapader der ligges op til.

Det samme gælder de meget smukke piger, jeg går helt i baglås hvilket jo er åndsvagt de jeg ikke skal være bange for en afvisning som i mine unge dage i byen.

Men heldigvis er der jo en fin underskov at dejlige damer som der tidligere er skrevet mangt og meget om der stadig leverer en god oplevelse.

Sådan en som Malua ville jeg f.eks gerne besøge men indrømmer blankt at det tør jeg ikke.

Har det på samme måde. Men burde jo tænke, jeg betaler for at sexe så i kan intet forvente af mig, jeg nyder kun og yder kun måske.

Men lettere skrevet, end udføre.:) Jeg ville gerne besøge JenniferRomantica men det tør jeg ikke.:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 12 timer siden:

Har det på samme måde. Men burde jo tænke, jeg betaler for at sexe så i kan intet forvente af mig, jeg nyder kun og yder kun måske.

Men lettere skrevet, end udføre.:) Jeg ville gerne besøge JenniferRomantica men det tør jeg ikke.:oops:

Det er blevet bedre med årene men jeg er lidt naivt anlagt. Og jeg har svært ved at afkode dette indlæg i forhold til om du spøger.. og hvis ikke, så er det svært at se hvor dybt det stikker hos dig. Indtil videre vil jeg opfordre til at følge rådet i denne video:

.. God jul!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber mine danske "venner" har nydt deres julemad...chips med sovs.

Nå...On a more serious note, til OP : du behøver absolut ikke føle dig intimideret af @Malua

Hun er overvurderet, i hvert fald, i den måde, hun beskriver sig på og den måde, hendes fans beskriver hende på.

Hvis ikke for de store og falske babser, forstår ærligt talt ikke den hype over hende.Hun ser ganske almindeligt ud, service er mekanisk.

Langt de fleste af anmeldelserne herinde er skrevet af mænd, som virkelig har et problem med deres selvværd.

Jeg har læst nogle kalde et par af  pigerne herinde som værende Guds gave, topmodeller, jeg tænkte...wtf...

Nå, tilbage til chips med sovs nu 

Redigeret af ricograziano

Del dette indlæg

Link til indlæg
ricograziano skrev, for 10 timer siden:

Langt de fleste af anmeldelserne herinde er skrevet af mænd, som virkelig har et problem med deres selvværd.

Det må du meget gerne underbygge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sgu nok lidt underlig

Næh. Og skridt et kan være ikke at dunke dig selv oveni hovedet med det, der for de fleste mennesker og begge køn er ganske naturligt og normalt. 

Det handler nok om præstationsangst

Måske afslapning og tryghed og føle sig ude af komfort zonen pga her noget fysisk/udseende, der forplanter sig mentalt med låsning og sikkert angst for angsten. 

leve op til de eskapader der ligges op til

‘Der lægges op til’ kan lyde som en opbygget, mental forestilling og som flere fint har nævnt med gode råd, har du taget første skridt ved at lave tråden. Ingen lægger op til eskapader. Det lyder lidt som en mental lænke af negativ forventning pålagt dog selv af din indre pegefinger. Men ja, det er nok både tillært over tid og ikke så nemt bare at ændre. 

der stadig leverer en god oplevelse

Bestemt. Men måden, du skriver på, lyder lidt som om du føler, at du ‘skal nøjes’ pga denne indre frygt. Så fine råd. Så fint du inddirekte beder om hjælp. Så fint at flere GP’er svarer (det ER at se og forstå ting fra deres side af bordet: det angstfyldte bliver menneskeliggjort lidt). Så fint at en nævner din ‘pige’, du ønsker at besøge (en kontakt med hende inden med forklaring om hvem, du er, hvad du har svært ved/søger) og hvem ved: 2-3 ture med hende kan ende som verdens bedste oplevelse i sig selv men måske endnu vigtigere en sejr for dig ved at fjerne pegefingeren og denne låsning). Så fint at Rasse @Rasmus Modsat atter serverer en imponerende hjælp. Tag imod den! Gpd arbejdslyst imod frihed og guleroden ved navn Malua? Også trods denne skønne retorik, jeg smiler ad, da jeg tror, jeg forstod meningen mellem linierne: 

Rasmus Modsat skrev, den 22.12.2021 at 02:10:

vil vi være i stand til at skyde væsentlige genveje i forhold til et professionelt forløb, sætte turboen til og få dig ud og knalde dem alle

Jeg er sgu nok lidt underlig

Og så starter du lige med at sige til dig selv: jeg er sgu nok lidt normal og jeg kan det, jeg gerne vil

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, den 23.12.2021 at 16:32:

Jeg havde det præcist på samme måde med Jennifer. Da jeg så endelig tog mig mod til, havde jeg mega høje forventninger og blev selvfølgelig skuffet, da INGEN ville kunne leve op til de forventninger jeg opbyggede. Derfor er jeg også noget tilbageholdende med at møde de hypede piger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 21.12.2021 at 09:01:

men jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig om hvilke gæster der ikke har besøgt mig og om grunden måske netop var den samme

Fra anden tråd: 

Hvem der bare turde besøge Jenniferromantica. Må være mit nytårsforesæt. At turde, for hun er mega lækker.

Kunne tyde på en del er lidt små-nervøse over og skal samle mod til at træffe dig.en her samt undertegnede. Tag det som en kompliment. 

Ift ts er det nok selv-dunken i hovedet, skæv forventning/idealisering mm, der enten skal arbejdes med fx selv og indvendigt eller via et besøg eller 2 af de roste/uopnåelige piger måske med en kontakt først beskrivende situationen, så det hele bliver afslappet, uden pres, måske over 2-3 besøg (det kan jo være penge givet godt ud også ift egen velbefindende og afslappethed pg fremtidige besøg, hvor nye ‘døre’ til GP’ere kan åbnes og man måske ikke føler, at man skal nøjes, hvis man har en drøm om at møde en). 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...