Hop til indhold
Storspilleren

Molly thaimassage Lem / Spøttrup

Recommended Posts

Har besøgt dette sted.https://annoncelight.dk/showad/295387

 

Havde læst diverse anmeldelser om at billederne ikke passer, forskellige høje og lave priser og flere piger under samme navn. Så jeg var nok lidt skeptisk, men hvo intet vover, intet vinder. Annoncen lover kun ugenert parkering og døgnåbent, så jeg følte bestemt ikke at der kunne være tale om at oversælge stedet. Jeg kunne jo altid stikke halen mellem benene, og nøjes med en hurtig gang nulren på ryggen.

Jeg ringede til Molly, omgående svar fra frisk pige, og fik hurtigt aftalt tid.

Jeg tog så turen ud til Lem, hvor jeg endte ved et mindre ældre hus med lysskilt i vinduet. Det viste sig så, at det der med ugenert parkering kun holdt vand, hvis der kom en blind kørende forbi, og det sker jo nok ikke så tit. Jeg var så langt hjemmefra, og kunne ikke forstille mig at kende nogen der ville vove sig ud i denne afkrog af verdenen, så jeg sagde pyt.

Jeg ventede spændt da døren blev åbnet, og her stod så en yngre sød lille thaipige. Ikke skinny - men med rigtig flotte runde former, både for og bag - og med en krop der lige passede til at binde de to steder sammen. Indenfor var der pænt og rent, og jeg blev ført til et ”arbejdsværelse”, hvor der stod en seng. Hun spurgte så efter hvor lang tid jeg ønskede, og jeg svarede en time. Jeg fik en pris, og så var det klaret, ikke noget med store forhandlinger og planlægning – jeg havde købt en time. Jeg fik lidt at drikke og smed tøjet, medens hun lynhurtigt hoppede under bruseren.

Massagen var som man kan forvente det når man møder en seng på stedet. Ingen forsøg på at brække knogler, eller lemmer der skal ud i stillinger der er helt umulige. Hun kom alligevel systematisk rundt på bagsiden, så egentlig ganske behageligt. Under massagen af understellet havde hun lidt problemer med at styre hænderne, men sådan er thaipigerne jo. Så blev jeg vendt, og hun sagde ”hello”. Lidt indledende øvelser for at få den helt rigtige stemning, og så en 69er – velsmagende med lidt der kradser på toppen. Efter lidt tid her sagde hun ”sit up”, og hun tog plads på ryggen. Så gik der et godt stykke tid, hvor jeg ikke lige sagde så meget. Hun udfyldte stilheden med forskellige lyde, og begyndte så at gentage ordene ”more of that tongue”. Disse ord kan jo gøre enhver mand glad, og til sidst fik jeg klemt ørerne grundigt, og der faldt ro over hende. Så holdt vi en lang pause, som jeg brugte til at undersøge hendes lækre faste krop. Der måtte kysses op til halsen, så kom der et ”no no”, og en hånd blokerede lynhurtigt, hvis jeg kom for tæt på de nedre regioner igen. Efter nogen tid blev der sagt ”come on”, og så var det min tur, lige så længe jeg orkede. En lille ridetur skulle også lige prøves. Som det før er hændt, så blev afslutningen ikke med et stort brag. Dagsformen var til at holde den lige på kanten, under et langt hj, som hun forsøgte at afslutte med. Hun er ikke en der bare lige opgiver, og forsøger virkelig til det sidste. Hun hoppede først i bad medens jeg slappede af, og da jeg badede skiftede hun lagen m.m. – fint og flot.

Sådan forsvandt 1 ½ time hos den dejlige krammebamse Bright.

 

Hun virker til at kunne lide det hun laver, og vil gerne have at man forlader stedet glad og tilfreds.

Jeg kan kun anbefale et besøg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Comp skrev, for 6 timer siden:

Er der flere piger på stedet ? 

Der var kun Bright, som fortalte at Molly var taget hjem. Jeg kunne forestille mig at Molly også normalt vil være at finde der - hvordan arbejdsopgaverne så fordeles, det ved jeg ikke.

Molly lød vældig frisk at tale med i telefonen (på dansk), så jeg er sikker på, at hun vil være parat til at fortælle om mulighederne. Her er muligheden for at få en dejlig julegave til dig selv....:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Molly er mutter. Og hun er ikke nem at lokke til noget frækt. Har dog været i "kamp" med hende, da hun holdt til i Foulum, og i begyndelsen i Lem. Efter hun har fået pige i huset vil hun helst være fri. Jeg tror nu ikke Molly var gået hjem, men at hun har siddet i stuen hvor hun opholder sig mest.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hookerhunter skrev, for 20 timer siden:

Molly er mutter. Og hun er ikke nem at lokke til noget frækt. Har dog været i "kamp" med hende, da hun holdt til i Foulum, og i begyndelsen i Lem. Efter hun har fået pige i huset vil hun helst være fri. Jeg tror nu ikke Molly var gået hjem, men at hun har siddet i stuen hvor hun opholder sig mest.

 

 

Passer fint med min opfatelse af at Molly også normalt var i biksen, og det må også være rart ikke at være ene høne på pinden. Døren til stuen stod lidt åben, og der virkede ikke til at være nogen der. Da Bright havde masseret et par minutter blev der ringet på døren, det måtte hun selv lige klare, så jeg tror egentlig at Molly var smuttet hjem til pebbernødder og gløgg. Er glad for at de har fordelt opgaverne. Det vækker opsigt når de skændes om hvem der skal have lov, næste gang man står i døren......:) åh, lad det ske - bare en enkelt gang..

God jul - den kommer hastigt nærmere.

Redigeret af Storspilleren
-

Del dette indlæg


Link til indlæg
kaaldolmer skrev, for 8 timer siden:

Jeg tænker det er på tide at finde ud af om den skønne Molly er startet op efter ferien...

Jeg prøvede i sidste uge, men hun var stadig i Thailand. Hun er nok taget på en af de ferier man ikke vil hjem fra..... Jeg håber på at høre fra hende, når hun vender tilbage til det kolde nord igen. Jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver skønt når Molly igen åbner for herlighederne.

I mellem tiden vil jeg så drømme om det herlige trekantsdrama jeg pludselig befandt mig i, sidst jeg besøgte.
Om de 60 minutter der først blev til 90, og før jeg var videre havde tiden passeret over to timer, hvor jeg på skift - og sammen - havde fornøjelsen af de to damers selskab.

Alt sammen afsluttet med bad i det meget lille badeværelse, og helt til slut en stille øl på sengen, mens vi alle tre lå sammenfiltrede og nøgne på sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bad Motherfucker skrev, den 19.6.2022 at 18:08:

Det ser ud til at Molly nu har flyttet sin klinik til Spjald

https://annoncelight.dk/showad/295387

Så kom der endelig liv i hende. I marts svarede hun, at hun stadig var på ferie i Thailand, men at hun snart åbnede igen. Dejligt at se, da der kom et nyt navn på den gamle adresse begyndte jeg egentlig at tvivle.

Bosse1910 skrev, den 19.6.2022 at 21:02:

Hvem er det på de sidste 4 billeder, er hun et godt knald

Pigen på de sidste 4 billeder er Bright. Molly har lige bekræftet, at hun er flyttet med ud vest på. Mine ord øverst i tråden vil være mit svar til dit spørgsmål. Jeg har desværre ikke mulighed for at komme derud foreløbig, men det er på to-do listen.

Jeg har aldrig truffet Molly, men flere har jo skrevet, at hun også er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...