Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg besøgte gabriela fra barisilen for nylig.

Jeg har besøge hende 5 gange efter hånden, og kommer gerne på besøg igen.

Sendte hende en sms, og der gik ikke længe før hun svaret. Jeg aftalte at komme hurtigt. Jeg blev lukket ind i huset, og mødt af en kvinde i høje hæle, og dejligt undertøj. Fik et kram og kys, og fik af vide det var dejligt at se mig igen. Vi gik ind på hendes værelse, hvor at jeg fik tøjet af, og hun spurgte om jeg ville ha et bad, siger man ikke nej til.

Vi gik tilbage og kysset lidt, mens at hun førte en hånd ned i skridet på mig, og resten må i drømme jeg til.

Men jeg tager en time med hende hvergang. Og er godt givet ud, hun er dejlig,

Kommer med sikkerhed tilbage til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 7 timer siden:

Hvorfor? Fordi hun hedder Laura? ^_^

Det må vel nærmere være hendes veninde Gabriela, som jeg ikke kan finde annonce for.

Jeg har også besøgt Gabriella og hun er et besøg værd.Men hun er vist pt ikke aktiv i DK

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor? Fordi hun hedder Laura? ^_^

øhhh. næh. Det giver da overhovedet ingen mening. Er overbevist om at jeg sad og kiggede på hendes profil. Det gjorde jeg så ikke. Brain Fart! Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Resumé:
Jeg har været der før. Hun tog mig på pikken. I får ikke at vide, hvem det er. :D

Men nu ved vi i det mindste, hvis pik det var!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende besøgte jeg sidst under hendes seneste turnus i Danmark, lige før jul, hvor jeg af uransalige årsager befandt mig i Roskilde.

En lækker latina MILF, men lidt ældre og ikke mindst knap så fit og fast som jeg havde håbet på. Helt naturlig, ret professionel og glad for mersalg. Det sidste er jeg ikke, så jeg kommer ikke igen. Dertil er der for mange andre lækre latinaer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...