NewPunter 241 Skrevet 19. December, 2021 Nogen der kender noget til hende her? https://annoncelight.dk/showad/334153 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
real Sugardaddy 53 Skrevet 20. December, 2021 Lyder for godt til at være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 20. December, 2021 Jeg har skrevet til hende, så nu må vi se, om jeg får svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 241 Skrevet 20. December, 2021 real Sugardaddy skrev, for 6 timer siden: Lyder for godt til at være sandt Er helt enig. Landsbytossen skrev, for 6 timer siden: Jeg har skrevet til hende, så nu må vi se, om jeg får svar. Fik du svar? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 358 Skrevet 20. December, 2021 Du skal nok få svar, men først om nogle dage når dem der driver de falske profiler har samlet nok mailadresser sammen. Så kommer historien om at hun har haft travlt, og vi lige skal flytte chatten over på et datingsite, hvor der lige er gratis mønter til de første par beskeder. Måske jeg også skulle prøve, der kommer tit nogle pæne billeder.. typisk af flere forskellige piger 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 241 Skrevet 20. December, 2021 Nyde skrev, for 5 minutter siden: Du skal nok få svar, men først om nogle dage når dem der driver de falske profiler har samlet nok mailadresser sammen. Så kommer historien om at hun har haft travlt, og vi lige skal flytte chatten over på et datingsite, hvor der lige er gratis mønter til de første par beskeder. Måske jeg også skulle prøve, der kommer tit nogle pæne billeder.. typisk af flere forskellige piger Du er mere optimistisk end mig. Jeg regner med at man møder op og så viser Frida sig at være 4-5 unge arabiske mænd med dårlig attitude, som skal have dine penge 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 358 Skrevet 20. December, 2021 Jeg har læst om et tilfælde herinde, hvor det skulle være gået sådan. Det var med kontakt gennem Sugardaters. Ret skræmmende! Det er nok en god plan at sende nogle mails over hegnet før man tager afsted så man kan fornemme hvem der venter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 20. December, 2021 NewPunter skrev, for 2 timer siden: Fik du svar? Ikke endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newjerkers 15 Skrevet 31. December, 2021 Landsbytossen skrev, den 20.12.2021 at 10:19: Ikke endnu. Hej. Kiggede på profilen idag og håber på at du har fået svar nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 31. December, 2021 newjerkers skrev, for 8 minutter siden: Hej. Kiggede på profilen idag og håber på at du har fået svar nu Ikke endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg