Hop til indhold

Recommended Posts

For en måneds tid siden var jeg en tur fordi Candy i Hellerup. Selvom hun er en smuk og flot pige og det var fin sex, havde vi absolute nul kemi. Hun virkede også til at have en dårlig dag og det hele endte med at blive en mekanisk omgang, hvor jeg følte at jeg var mere til besvær, hvilket var ret træls. 

Jeg håber at I andre har haft bedre oplevelser med hende end mig. Candy bliver desværre ikke en pige, jeg besøger igen.

https://70210026.dk/candy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 41 minutter siden:

For en måneds tid siden var jeg en tur fordi Candy i Hellerup. Selvom hun er en smuk og flot pige og det var fin sex, havde vi absolute nul kemi. Hun virkede også til at have en dårlig dag og det hele endte med at blive en mekanisk omgang, hvor jeg følte at jeg var mere til besvær, hvilket var ret træls. 

Jeg håber at I andre har haft bedre oplevelser med hende end mig. Candy bliver desværre ikke en pige, jeg besøger igen.

Øv..Ærgeligt med en oplevelse som ikke går ens vej. Candy har også været med på GB's på PG. og er vidst en ganske  "erfaren pige". Nogle gange har man kemi, andre gange ikke..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj K skrev, 1 time siden:

Selvom hun er en smuk og flot pige og det var fin sex, havde vi absolute nul kemi. Hun virkede også til at have en dårlig dag og det hele endte med at blive en mekanisk omgang, hvor jeg følte at jeg var mere til besvær, hvilket var ret træls.

Jeg havde desværre lidt samme oplevelse med hende for et par år siden på PG. Hun er såmænd meget sød, rigtig pæn og indehaver af en supernice body, men det var svært at slå et smil af hende. Hun var okay med på hvad jeg ville lave, men jeg foretrækker at kneppe piger, som virker til at synes, at det er megafedt, at jeg gør det. Det gjorde Candy ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morabito skrev, for 16 timer siden:

Jeg havde desværre lidt samme oplevelse med hende for et par år siden på PG. Hun er såmænd meget sød, rigtig pæn og indehaver af en supernice body, men det var svært at slå et smil af hende. Hun var okay med på hvad jeg ville lave, men jeg foretrækker at kneppe piger, som virker til at synes, at det er megafedt, at jeg gør det. Det gjorde Candy ikke.

Det var LIGE præcis den oplevelse, jeg havde. Meget svær at slå et smil af selvom jeg selv prøvede. Jeg virkede som “den næste i rækken”.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stort set samme oplevelse for et par år siden. Flot pige men absolut ingen indlevelse. Jeg havde klart følelsen af "håber snart du er færdig" 

Ingen gentagelses ønsker fra min side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre samme oplevelse for mig sidste år - troede bare det var fordi jeg heller ikke selv var helt på topformen den dag, så efterspurgte om hun ville være okay med endnu en omgang en anden dag, som jeg ikke fik noget svar på

Ellers en skam, hendes krop er guddommelig og så endda med mulighed for græske eventyr til hende, som hun tager imod som en champ. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nikolaj K skrev, den 19.12.2021 at 22:13:

Har også været der. På mig virkede det som om, hun er træt af at blive betalt-bollet - og træt af mænd. Måske gennemlever hun en svær periode i sit liv. Hun er smuk og sikkert også en sød pige bag den professionelle facade. Skulle nok holde en pause.

Venlig hilsen Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg

Foranlediget af de gode anmeldelser som hun har her på EG, har jeg osse forsøgt mig med et besøg for et års tid siden. Det blev dog til en kort fornøjelse, da vi fra en start absolut ingen kemi havde og samtidig hermed, var hun kort for hovedet og med en attitude, som gjorde at jeg gik igen, allerede inden vi kom i gang - det skal siges, at det kostede mig 300,- i gebyr pga. at jeg havde bestilt tid........jeg betalte de 300,- med et smil og et "hvis du er glad, er jeg det osse" - Mr.Sensual, har nok ret i hans konklusion, når alt kommer til alt :)

Vh Latexsjoveren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Latexsjoveren skrev, for 56 minutter siden:

Foranlediget af de gode anmeldelser som hun har her på EG, har jeg osse forsøgt mig med et besøg for et års tid siden. Det blev dog til en kort fornøjelse, da vi fra en start absolut ingen kemi havde og samtidig hermed, var hun kort for hovedet og med en attitude, som gjorde at jeg gik igen, allerede inden vi kom i gang - det skal siges, at det kostede mig 300,- i gebyr pga. at jeg havde bestilt tid........jeg betalte de 300,- med et smil og et "hvis du er glad, er jeg det osse" - Mr.Sensual, har nok ret i hans konklusion, når alt kommer til alt :)

Vh Latexsjoveren

Hvad for et gebyr????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Latexsjoveren skrev, for 3 timer siden:

Fordi jeg havde haft booket tid, som jeg ikke benyttede, da jeg gik igen - det kostede 300,-

Ja, der er jo både for og imod et gebyr af sen slags. Personligt synes jeg det er forkert at man skal betale når man ikke har mulighed for en kort samtale og kemi-udveksling over fx whatsapp inden man bestiller. 
Kunden har jo også investeret sin tid i foretaget og godt skuffet. så tabet går jo begge veje. Det er blot en ærgerlig situation. 
derimod mener jeg gebyr ved udeblivelse er på sin plads. Der vil fuld pris efter min mening være helt fair. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej alle, 

Først og fremmest tak for komplimenterne ind imellem de knap så gode :D Kemi er en individuel ting, og hvis man ikke har følt kemien den ene vej, så har den højst sandsynligt heller ikke været der den anden vej. Der skal som sagt to til tango, som man siger ;)
Ift. trådstarter, må han have fanget mig på en dårlig dag, da han ellers har virket tilfreds de andre gange han har besøgt mig. Men jeg håber inderligt han finder en anden pige som falder 100% i hans smag :)

For folk som møder mig første gang, kan jeg godt virke lidt stille/tilbageholden, da jeg af natur er en stille pige og godt kan virke lidt genert/neutral fra starten.

Med det sagt er jeg ked af, at det er det indtryk I har fået af mig, da jeg bestemt ikke hader mænd eller branchen - tværtimod ;)

Håber ellers I haft en skøn jul, og kommet godt ind i det nye år ^_^:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 9 timer siden:

Hej alle, 

Først og fremmest tak for komplimenterne ind imellem de knap så gode :D Kemi er en individuel ting, og hvis man ikke har følt kemien den ene vej, så har den højst sandsynligt heller ikke været der den anden vej. Der skal som sagt to til tango, som man siger ;)
Ift. trådstarter, må han have fanget mig på en dårlig dag, da han ellers har virket tilfreds de andre gange han har besøgt mig. Men jeg håber inderligt han finder en anden pige som falder 100% i hans smag :)

For folk som møder mig første gang, kan jeg godt virke lidt stille/tilbageholden, da jeg af natur er en stille pige og godt kan virke lidt genert/neutral fra starten.

Med det sagt er jeg ked af, at det er det indtryk I har fået af mig, da jeg bestemt ikke hader mænd eller branchen - tværtimod ;)

Men det er jo samtlige kommentarer om dig i denne tråd som siger at der er 0 kemi, umulig at vride et smil ud af, mekanisk og blot endnu et knald i rækken…. Så det er vel ikke kun trådstarter som har været skuffet.

Jeg kan sagtens relatere til at være stille og genert og måske er det derfor at “kemien” ikke lige er der - jeg tror at der er mange mænd som også lige taber kæben når man står overfor sådan en lækker pige.

jeg håber at din jul og nytår har været dejlig og at du får et skønt nyt år - måske du skal kigge lidt indad når så mange siger at kemien er et problem…. 

knus herfra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sidelining skrev, for 47 minutter siden:

Men det er jo samtlige kommentarer om dig i denne tråd som siger at der er 0 kemi, umulig at vride et smil ud af, mekanisk og blot endnu et knald i rækken….

måske du skal kigge lidt indad når så mange siger at kemien er et problem…. 

Jeg kender ikke @Candy Cane, og det kan godt være, at du skriver dit indlæg i den bedste mening, men jeg ville godt nok blive ked af at læse dette som GP.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil gerne lige understrege, at jeg slet ikke mener, at @Candy Cane på nogen måde lader til at hade hverken mænd eller den branche, hun efterhånden har en del års erfaring i. Men for at uddybe, hvordan jeg oplevede mit besøg, vil jeg prøve at opdele mine GP-besøg i følgende kategorier:

1. Mine bedste besøg er selvfølgelig med piger, jeg clicker perfekt med. Piger, jeg helt sikkert ville have det grineren med, hvis vi mødte hinanden i den virkelige verden. Det er ubeskrivelig fedt og det jeg hele tiden er på udkig efter.
  2. De næstbedste besøg - og dem, der er flest af - er med de piger, som jeg måske ikke matcher 100%, men som med deres erfaring og vel nok mest social skills  formår at agere på en måde, så jeg på ingen måde føler mig til besvær. Sexen er god, pengene værd, hun er helt klart professionel, men jeg behøver ikke nødvendigvis at gentage mit besøg hos hende.
  3. Så kommer der de besøg, hvor stemningen slet ikke er dårlig - jeg er bare ikke i tvivl om, at vi er nøgne i det her lokale ene og alene af den grund, at jeg har lagt nogle penge på bordet. Jeg skammer mig aldrig over at købe sex, men de her besøg får mig tættest på. De giver en virkelig lunken fornemmelse og får mig hver gang til at overveje, om det virkelig er noget, jeg skal fortsætte med at bruge penge på.
  4. Endelig er der de helt katastrofale besøg, hvor man har at gøre med en pige, som bare ikke skulle være i branchen. Hun kan være nok så lækker og gøre, hvad man har aftalt (hvis man er så heldig), men den dér følelse af at være tæt på et menneske, som bare ikke har lyst til det, er simpelthen så ulækker. Gudskelov har forsvindende få af mine besøg vist sig at være af denne karakter.

Mit besøg på Candy falder klart og tydeligt i den tredje kategori. Genert eller ej - et smil koster som bekendt ingenting, men det ville have gjort alverden, hvis hun fra starten havde anlagt en mere positiv og imødekommende attitude. Jeg er ikke i tvivl om, at hun ganske simpelt ikke fandt mig skideinteressant, men nogle (i mine øjne mere professionelle) GP'er ville kunne have sat en facade op, og så kørte vi den derfra.

Jeg ville være et skarn, hvis jeg kritiserede Candy for ikke at tage en facade på, da hun var sammen med mig. Hun skal være præcis den, hun har lyst til at være. Jeg er sikker på, at de mænd, hun rent faktisk clicker med, får en fantastisk tur i høet med hende á la de ture, jeg tager med de tøser, jeg clicker med. For jeg er ikke i tvivl om, at hun er en sød pige. Hun snyder ikke med noget - hun er helt sikkert sig selv, og hun gør helt sikkert nogle mænd meget, meget glade. Bare ikke mig. <3

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror fremadrettet jeg vil bruge @Morabito skalaen ovenfor når jeg anmelder piger. Knivskarp

har også været igennem alle 4 kategorier og er enig i at de fleste er 2’ere - der en del 3’ere og heldigvis har jeg været forskånet for mere end 1-2 4’ere.  Og så er der de enkelte gyldne 1’ere som igen og igen vækker super minder og som jeg lægger mine surt optjente sedler hos igen og igen.

tak mange gange for at sætte ord på @Morabito ! 

Redigeret af Sidelining
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Candy Cane skrev, for 16 timer siden:

Hej alle, 

Hej @Candy Cane Tusind tak for dit svar. Der er klart nogle kommentarer herinde, som er lige voldsomme nok. Min udfordring var at det var mit første møde med dig og ærlig talt var jeg en smule ked af det, da jeg gik ud af døren, da jeg følte at jeg kom lidt til ulejlighed. MEN ... det skal lige siges, at jeg er super glad for dit svar og at du siger, at du første gang kan virke lidt genert/neutral gør da absolut, at jeg nu ikke føler at jeg selv har været en fiasko - vi kan jo alle have en dårlig dag :) Alene dét at du tager dig tid til at svare og give en tilbagemelding gør, at jeg igen sagtens kunne overveje at besøge dig igen. Så TAK for dit svar - det betyder rigtig meget <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Nikolaj K skrev, den 19.12.2021 at 22:13:

Candy er så smuk, at det næsten gør ondt. 

Selv om det ikke klikkede helt første gang, vil jeg alligevel besøge hende igen, ikke mindst af respekt for de svar hun har givet på denne tråd. Det er format! Og netop det tænder mig.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nikolaj K skrev, for 4 timer siden:

Hej @Candy Cane Tusind tak for dit svar. Der er klart nogle kommentarer herinde, som er lige voldsomme nok. Min udfordring var at det var mit første møde med dig og ærlig talt var jeg en smule ked af det, da jeg gik ud af døren, da jeg følte at jeg kom lidt til ulejlighed. MEN ... det skal lige siges, at jeg er super glad for dit svar og at du siger, at du første gang kan virke lidt genert/neutral gør da absolut, at jeg nu ikke føler at jeg selv har været en fiasko - vi kan jo alle have en dårlig dag :) Alene dét at du tager dig tid til at svare og give en tilbagemelding gør, at jeg igen sagtens kunne overveje at besøge dig igen. Så TAK for dit svar - det betyder rigtig meget <3

Tak for dit positive svar, og beklager jeg lige fik dig forvekslet med en anden :D Du er bestemt ikke nogen fiasko, og du skal være hjertens velkommen en anden gang hvis det skulle være ^_^

Tak for det nuancerede billede @Morabito og det er jo nærmest umuligt at stille alle tilfredse som sagt :) 

Jeg vil undlade at svare de negative kommentarer, da jeg ikke mener det tilfører noget godt. Jeg er ked af at det har været folks oplevelse af mig, men har formentligt skyldes dårlig kemi.

God aften gentlemen <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 6 minutter siden:

Candy er så smuk, at det næsten gør ondt. 

Selv om det ikke klikkede helt første gang, vil jeg alligevel besøge hende igen, ikke mindst af respekt for de svar hun har givet på denne tråd. Det er format! Og netop det tænder mig.

Mange hilsener fra Mr. Sensual

Hvor du sød ^_^ og mange tak for du vil give mig en chance til, det sætter jeg stor pris på <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr. Sensual
Candy Cane skrev, for 1 minut siden:

Hvor du sød ^_^ og mange tak for du vil give mig en chance til, det sætter jeg stor pris på <3

Tak søde Candy,

Du fortjener det. Jeg glæder mig til at se dig igen. Vi er jo kun mennesker, og måske var det mig, der havde en flad dag dengang?. Så nu kan vi begge begynde at varme op til den store sensuelle tur med hinanden hos PG i en time. Skriver til dig.

Kram fra Mr. Sensual

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Sensual skrev, for 2 timer siden:

Tak søde Candy,

Du fortjener det. Jeg glæder mig til at se dig igen. Vi er jo kun mennesker, og måske var det mig, der havde en flad dag dengang?. Så nu kan vi begge begynde at varme op til den store sensuelle tur med hinanden hos PG i en time. Skriver til dig.

Kram fra Mr. Sensual

Jamen du skal være så velkommen ;):D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...