Rolias 536 Skrevet 19. December, 2021 Hej glade brugere, - jeg møder ind imellem links eller referencer til brugere der er marker med blåT fx i Jeg keder mig - Hyggesnak - Eroguide.dk der skriver Grydeskeen "jeg har deltaget i, så kære @Mook, bare kast dig ud i det" - men hvordan gør man det... NB jeg er windows/adroid bruger - ikke appel/i-dutelut Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 19. December, 2021 (edited) Hvis du vil tagge en bruger i noget tekst du skriver så er det bare at taste @ og så deres bruger navn, uden mellemrum mellem, så bliver de tagget, og vil næste gang der logger på se det som en notifikation. den blå tekst /link ved jeg ikke noget om. ligger lige et tag ind på dig @Rolias Redigeret 19. December, 2021 af Grydeskeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 19. December, 2021 Rolias skrev, for 6 minutter siden: Hej glade brugere, - jeg møder ind imellem links eller referencer til brugere der er marker med blåT fx i Jeg keder mig - Hyggesnak - Eroguide.dk der skriver Grydeskeen "jeg har deltaget i, så kære @Mook, bare kast dig ud i det" - men hvordan gør man det... NB jeg er windows/adroid bruger - ikke appel/i-dutelut Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så skriver du et @ hvorefter du skriver det pågældende brugernavn. I takt med at du skriver brugernavnet, ser du forskellige brugere i en lille drop-down menu, og når du finder den bruger, du vil tagge, klikker du på vedkommende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 19. December, 2021 Landsbytossen skrev, Lige nu: Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så skriver du et @ hvorefter du skriver det pågældende brugernavn. I takt med at du skriver brugernavnet, ser du forskellige brugere i en lille drop-down menu, og når du finder den bruger, du vil tagge, klikker du på vedkommende. Yes, så nemt er det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. December, 2021 tak @Grydeskeen - fedt - jeg har set det med @ før. men altid kopier brugerens navn bag efter og det virker ikke TUSIND TAK Grydeskeen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. December, 2021 Rolias skrev, for 23 minutter siden: NB jeg er windows/adroid bruger - ikke appel/i-dutelut Så er du fortabt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. December, 2021 Aarhuselsker skrev, for 10 minutter siden: Så er du fortabt Rolig @Aarhuselsker du kommer videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg