Hop til indhold

Gadepige fra Istedgade (Nigeria)

Featured Replies

Skrevet

Nu fik jeg taget med sammen til at samle en "gadeluder" op.. :o

Jeg havde allerede besluttet forinden at det ikke var med primære formål at have sex med hende,

den del ville jeg lade hende om beslutte. Jeg købte en time for 800 kr og hun trak mig hen til en thai klinik hvor hun fik et værelse til os, hvor jeg gav hende 900kr.

Efter vi var kommet af med vores tøj, hun beholdte toppen på, så prøvede hun febrilt at få den op at stå, men jeg havde ingen reaktion. Jeg prøvede at forklarer hende at det ikke var sex jeg var ude efter, men jeg ville give hende lidt massage og bare tale lidt med hende. Hun så meget skeptisk ud..

Jeg gav hende massage på skulderne og på ryggen og kunne se at hun nød massagen, men hun havde det svært med berøringen. Det er tydeligt se at hun og de mange andre af gadens piger lever et hårdt liv,

der var flere brændemærker på hendes krop og mærker efter mishandling.

Efter at jeg havde givet hende massage 10 min tid, sagde hun fra, jeg tror det på en eller anden måde var grænseoverskridende for hende at modtage massagen, hun ville have jeg skulle have kondom på og komme, så satte det på mit slappe lem og forsøgte at give mit blow, men jeg måtte sige stop. Hun havde svært ved at forstå at jeg ikke ville have sex, men ønskede hende det godt.

Jeg prøvede at forklarer hende at jeg ville sød ved hende og hjælpe hende.

Hun var for mistroisk til at hun kunne forestille sig at dette kunne være sandt, men var tydeligvis interesseret i mig, (eller måske interesseret i at forstå mine motiver), nå men jeg endte på gaden 15min senere og 900kr fattigere. Fik sagt til mange søde ting til hende, som jeg tror hun tog til sig, hun gik i hvertfald derfra gladere end da jeg mødte hende, så det var rart at se.

Skrevet

Du bliver simpelthen nød til at indse du kan ikke frelse hele verdens gade piger, ved at give dem kærlighed, omsorg og massage. De ved ikke hvad det er - der er der aldrig nogen der har forklaret dem, eller lært dem. De tror jo bare du er endnu en af de halvperverse stoddere de roder med til dagligt.

Går du med den slags lyster, skal du melde dig til arbejde i humanitære organisationer. Det vil give dig mere af den tilfredshed du søger. :)

Skrevet

Måske heller ikke super smart at have pikken i munden på hende, mens du prøver at forklare hende, at det hun gør ikke er smart!? Det svare jo lidt til at fortælle en pyroman det er dumt at brænde ting af, samtidig med at du rækker vedkommende en æske tændstikker. Jeg har aldrig forsøgt mig med en gadepige. Ikke fordi jeg er specielt hellig, men fordi jeg ikke kan forliges med hygiejnen.

Skrevet

Jeg synes du er en helt, godt gået, det leder tankerne hen på "Pretty Woman"

Du har forsøgt at give gadepigen lidt pusterum og glæde, selvom hun ikke er vant til, måske har hun aldrig mødt en kunde som dig, derfor kan jeg godt forstå hun var mistroisk og havde berøringsangst, hun er nok mere vant til at blive behandlet skidt og misbrugt :cry:

Du har givet hende lidt glæde den dag... det er jo tilfredsstillende i sig selv :)

Skrevet

Helt enig med Nille. Jeg synes også det er et smukt træk som i formentlig begge har fået noget ud af.

Skrevet

Enig med Nille og Bonobo, et ædelt træk...

Desværre er det dog sådan (efter min subjektive vurdering), at velsagtens alle de mørke gadepiger på Istedgade er i hænderne på ganske ubehagelige bagmænd. De 900 kroner har forhåbentligt givet pigen en "god" oplevelse, i forhold til hvad hun plejer at opleve, men de 900 kroner vil - formentlig - desværre også motivere bagmændene til at fortsætte og/eller ligefrem udvide deres usle forretning.

Skrevet

Fint træk af dig. Bare ærgeligt at det bliver modtaget på den måde. Men tror måske det er lidt svært for hende at slappe af på så kort tid når hun ikke kender dig. Og der har måske været mange svin på besøg med hende før så hun frygter det værste ved hver kunde.

Jeg var for nogle år siden på min første tur til Thailand. Havde booket nogle guidede ture hjemmefra og på den sidste dag inviterede jeg min guide med ud til et par øl for at sige tak for god service.

Vi endte på en bar tæt på NANA hvor der sad 4-5 piger.

Det var min første gang på en bar i BKK. De 2 af pigerne kunne være min oldemor og det samme med guidens så de holdt sig pænt på afstand. Den ene var sikkert mammasan. Måske den anden hendes søster.

Nå men 2 af pigerne kom hen til os og satte sig ned. Eller det vil sige at den ene af dem blev "sat" ved os for det var hende første dag på arbejde i en bar.

Hun kunne ikke et ord engelsk overhovedet. Så de andre piger oversat lidt.

Hun fortalte at hun var blevet fyret fra hendes job på fabrikken hun havde arbejdet på fordi de skulle flytte produktionen til Indonesien. Og at hun havde en søn på 3-4 år. Hun var selv i starten af tyverne.

Hun ville gerne med mig hjem på hotellet men ikke min guide da hun syntes han var for gammel. Han var 5 år ældre end mig.

Men jeg sagde til hende at det ville jeg ikke. Og det af flere grunde.

1. Jeg kunne ikke tale med hende overhovedet.

2. Hun var lige ung nok til mig.

3. Hun var alt for genert.

4. Jeg ville ha det dårligt med mig selv hvis jeg havde gjort det.

Den stakkels pige havde ingen andre valg end at begynde at arbejde i baren da hun ikke havde mere opsparing at bruge af og hun skulle forsørge sin søn og sine forældre.

Der var ikke noget arbejde at få andre steder end i baren. Det var i 2008 lige i starten af finanskrisen.

Da jeg gik fra baren stak jeg hende 1000Baht=200kr i hånden og sagde at det var til hende.

De øjne som hun sendte mig sagde mig bare at hun var mere end lykkelig for at jeg ikke ville ta hende med til mit hotel.

Hun var både lykkelig og ked af det på samme tid. Øjnene lyste af lykke over de 1000 bath. Men inde bagved kunne man tydeligt se at hun stadig var ulykkelig over ikke at have andre valgmuligheder end baren. Det var virkelig hendes sidste udvej.

Hvad der er blevet af pigen idag ved jeg ikke. Men hun er nok videre i sit liv på en eller anden måde. Jeg ved at jeg ikke har reddet hende på nogen måder. Men jeg har det godt med at jeg ikke tog hende med på mit hotel. Og jeg tror næsten at hvis hun så mig idag og kunne genkende mig ville hun stadig kunne huske at jeg gav hende 1000 bath.

Min morale er her at jeg ved at jeg ikke kunne redde hende uanset hvad jeg havde gjort. Men jeg gav hende nok til at hun kunne overleve et par dage uden at skulle ta med en kunde. Gjorde jeg hendes liv bedre? Nej måske ikke. Og hvis jeg gjorde så kun et par dage. Men det var hvad jeg kunne gøre på det tidspunkt. Og det har jeg det godt med.

Om jeg ville gøre det igen? Ja helt klart. At se hendes ansigt lyse op på den måde gjorde hele min ferie meget bedre.

Ville jeg gøre det samme med en gadepige fra afrika som var her i danmark? NEJ. Aldrig. Hun har så mange problemer allerede at hun ikke ville få noget ud af det. Og hun ville sikkert aldrig selv få nogle af pengene.

Ville jeg gøre det samme med en dansk gadepige fra danmark? Ja det ville jeg måske nok gøre. Det ville afhænge lidt af situationen.

Skrevet
  • Author

Enig med Nille og Bonobo, et ædelt træk...

Desværre er det dog sådan (efter min subjektive vurdering), at velsagtens alle de mørke gadepiger på Istedgade er i hænderne på ganske ubehagelige bagmænd. De 900 kroner har forhåbentligt givet pigen en "god" oplevelse, i forhold til hvad hun plejer at opleve, men de 900 kroner vil - formentlig - desværre også motivere bagmændene til at fortsætte og/eller ligefrem udvide deres usle forretning.

Ja det var også hvad jeg tænkte.. Men hun forklarede at de "pigerne" skulle have en kunne for at undgå tæsk for de manglende skillinger, så i det mindste reddede jeg hende fra en omgang tæsk.

Om jeg vil gøre det igen? Nej, kan godt se at jeg ikke kan redde verden, men jeg kan vælge Thai piger og danske piger, de har trods alt taget et bevist valg i deres liv.

Skrevet

Om jeg ville gøre det igen? Ja helt klart. At se hendes ansigt lyse op på den måde gjorde hele min ferie meget bedre.

Ville jeg gøre det samme med en gadepige fra afrika som var her i danmark? NEJ. Aldrig. Hun har så mange problemer allerede at hun ikke ville få noget ud af det. Og hun ville sikkert aldrig selv få nogle af pengene.

Ville jeg gøre det samme med en dansk gadepige fra danmark? Ja det ville jeg måske nok gøre. Det ville afhænge lidt af situationen.

Jeg synes nu du er lidt dobbelt moralsk her. Hvis man ville hjælpe mennesker i nød eller vil forsøde deres dag lidt, bør man gør det for de mennesker så har mest brug for det. dvs. i dette tilfælde en afrikansk gadepige, hvis man har tid og ressourcer til at hjælpe yderligere er det super, men en lille god oplevelse i deres hverdag kan give håb og lys i deres barske liv.

Din historie med thaipigen er også nobelt, men du kunne også tage hende med på hotel give hende penge og pleje hende lidt med et godt bad, give hende massage og hun får en god nattesøvn og dejlig morgenmad, næste dag køber lidt gaver til hende, sko tøj, frugter... (det har jeg selv gjort) og du ikke kræver noget retur af hende dette ville være mere nobelt end bare give hende 200kr for at slippe af med hende...

jeg ved godt jeg er lidt provokerende her det var for at sætte tingene lidt i perspektiv. :lol:

Skrevet

Til dels enig på nogle punkter. Mange af pigerne fra afrika har selv valgt det eller på andre måder er blevet lokket til det. Tror på at hvis man ikke benytter sig af dem stopper det helt af sig selv da bagmændene så ikke får nogle penge. Ja det går så ud over pigerne og de bliver flyttet et andet sted hen. Men hvis det samme sker der og der ikke er nogen der bruger dem så er det en dårlig forretning for dem.

Helt sikkert at jeg da kunne ha taget pigen med til hotellet for forkælet hende med lidt godt mad og massage osv. Men når hun nu ikke kunne 2 ord på engelsk hvad skulle jeg så sige til hende? Det ville bare blive pinlig tavshed tror jeg. Hun var nu smuk nok og sikkert også rigtig sød. Men hun var bare i en situation som hun ikke selv havde valgt og var tvunget til at tjene nogle penge på en eller anden måde. Og det eneste sted hun kunne det var i baren.

Så jojo kan godt se det fra din side men det var jo ikke sko og tøj hun havde brug for men penge til at købe mad for til hendes søn.

Håber du kan se det fra min side også.

Skrevet

Det er nok ligesom, når man giver penge til tiggere - de forsvinder ikke, men der bliver flere af dem :evil:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.