Deacon2 8 Skrevet 19. December, 2021 Hej jeg vil blot høre om der er andee end mig der har haft uheld iforbindelse med besøg hos glædespiger som kunne være afslørende? Under et af mine mange besøg opdager jeg at min telefon havde ringet op til min kone. Jeg var ganske vist ikke nået så langt i legen og “uheldet” blev stoppet inden det kunne have gået helt galt. men jeg kom så til at tænke på om nogle af jer andre har oplevet noget ligende? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iceteapeach 22 Skrevet 19. December, 2021 Hvordan kan det ske at din telefon selv ringer op? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 19. December, 2021 Er begyndt at sætte telefonen i flightmode, når jeg har vist coronapasset. Netop for at undgå det. Opdagede nemlig en gang at telefonen lyste, da jeg tog bukserne af. Vil helst ikke lave pocket-dial under udførelse af min hobby. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 19. December, 2021 Oldtimer skrev, for 5 minutter siden: Vil helst ikke lave pocket-dial Også kendt som butt call (!numsekald"?). Mange går med mobilen i baglommen. Har modtaget adskilige fra venner og bekendte. Har vist aldrig selv lavet nogen, Er ret nemt at undgå med de rigtige låse-indstillinger, men så synes man måske mobilen bliver unødigt becærlig at bruge i dagligdagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3365 Skrevet 19. December, 2021 slip skrev, for 51 minutter siden: Også kendt som butt call (!numsekald"?). Mange går med mobilen i baglommen. Har modtaget adskilige fra venner og bekendte. Har vist aldrig selv lavet nogen, Er ret nemt at undgå med de rigtige låse-indstillinger, men så synes man måske mobilen bliver unødigt becærlig at bruge i dagligdagen Har også stillet min telefon, så der skal fortages to ting for over hovet at komme ind i telefonen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 19. December, 2021 iceteapeach skrev, 1 time siden: Hvordan kan det ske at din telefon selv ringer op? Det kan ske, for dem med telefon i lommen, at der bliver ringet , derfor jeg altid lader telefonen blive i bilen, når jeg besøger en GP. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 19. December, 2021 Pas på med at besøge en pige som hedder Siri. Det kan gå helt galt, når man snakker med hende og telefonen tro det er den man snakker med jeg slukker altid min telefon, så er der ingen ko på isen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1050 Skrevet 19. December, 2021 Man skal også være opmærksom på om andre har registreret ens tlf. på “find my Phone” - ikke så sjovt hvis konen står uden for når man træder ud på vejen - måske føler hun sig snydt 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. WilD 83 Skrevet 19. December, 2021 (edited) Husk den nye funktion via SMS. Hvis man klikker på ens navn i SMS'en og del din lokation er slået til (Standart indstilling hvis i har samme "apple" familie Så kan man se live hvor den person er (tror det er en del af find min iphone) Når denne slås fra vil personen få besked hermed, der kommer en lille tekst i SMS vinduet om at du ikke længere deler din lokation, bare et heads up. Gælder naturligvis også hvis den slåes til, så kommer der også en lille tekst i SMS vinduet. Redigeret 19. December, 2021 af mr. WilD 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamast 19 Skrevet 19. December, 2021 Jeg er single så ingen problemer. Hvis jeg var gift med et velfungerende sexliv havde jeg ikke behov for dette 4 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2763 Skrevet 19. December, 2021 Sådan et "lommeopkald" er da ikke det værste der kan ske..... Tænk om den i stedet lavede et video-opkald til konen mens hun på sin arbejdsplads var ved at foretage en storskærms-præsentation via hendes telefon... Og i forvirringen kommer til at acceptere opkaldet i stedet for at ligge på... Uha uha uha.... Nå ja, måske ikke ret sandsynligt.... Men alligevel.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 19. December, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 2 timer siden: Det kan ske, for dem med telefon i lommen, at der bliver ringet , derfor jeg altid lader telefonen blive i bilen, når jeg besøger en GP. Ofte skal jeg bruge telefonen til at kommunikere med pigen henne foran dørtelefonen. Så ikke en mulighed for mig. Redigeret 19. December, 2021 af frddblk Stabefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 19. December, 2021 Jeg er single så jeg har ikke rigtig nogle at skulle skjule det for på den måde, men jeg var ved at blive busted af mine værelseskammerater engang, og det værste er de har en helvedes masse fordomme omkring både glædespiger og dem som besøger dem ( jeg er slet ikke enig med dem skal det lige siges) jeg snakker heller ikke med mine forældre om det. Men mit bedste råd ville være at sætte telefonen på flight mode, eller lægge den et sted i din jakke for eksempel eller i din bil eller lignende hvor den ikke bliver klemt så meget at man uheldigvis kan risikere at lave et lomme opkald til din kone/kæreste. Sluk endelig ikke din telefon, det er for mistænksomt hvis du ikke plejer at slukke telefonen når du er ude for husets/lejlighedens vægge. det altid noget du ikke blev opdaget af din kone. Jeg håber mine råd var brugbare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1147 Skrevet 19. December, 2021 N10Ah skrev, for 12 minutter siden: Men mit bedste råd ville være at sætte telefonen på flight mode....... Sluk endelig ikke din telefon, det er for mistænksomt hvis du ikke plejer at slukke telefonen når du er ude for husets/lejlighedens vægge. det altid noget du ikke blev opdaget af din kone. Jeg håber mine råd var brugbare. Men når telefonen sættes på flightmode, så kobler den jo fra nettet på samme måde som hvis du slukker den. Og svaret til dem der prøver ar kontakter dig er ens. = ingen kontakt til telefonen i øjeblikket. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1961 Skrevet 19. December, 2021 N10Ah skrev, for 14 minutter siden: Jeg er single så jeg har ikke rigtig nogle at skulle skjule det for på den måde, men jeg var ved at blive busted af mine værelseskammerater engang, og det værste er de har en helvedes masse fordomme omkring både glædespiger og dem som besøger dem ( jeg er slet ikke enig med dem skal det lige siges) jeg snakker heller ikke med mine forældre om det. Men mit bedste råd ville være at sætte telefonen på flight mode, eller lægge den et sted i din jakke for eksempel eller i din bil eller lignende hvor den ikke bliver klemt så meget at man uheldigvis kan risikere at lave et lomme opkald til din kone/kæreste. Sluk endelig ikke din telefon, det er for mistænksomt hvis du ikke plejer at slukke telefonen når du er ude for husets/lejlighedens vægge. det altid noget du ikke blev opdaget af din kone. Jeg håber mine råd var brugbare. Jeg har heller ikke problemerne selv, men i forhold til dine råd, så husk at flight mode har samme funktion som at slukke den i forhold til at andre ikke kan ringe til dig. Så hvis du aldrig slukker din telefon, vil det også være mistænkeligt med flight mode. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Deacon2 8 Skrevet 19. December, 2021 iceteapeach skrev, for 4 timer siden: Hvordan kan det ske at din telefon selv ringer op? Lomme kald hvis man glemmer at lukke mobilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 19. December, 2021 frddblk skrev, for 1 minut siden: Men når telefonen sættes på flightmode, så kobler den jo fra nettet på samme måde som hvis du slukker den. Og svaret til dem der prøver ar kontakter dig er ens. = ingen kontakt til telefonen i øjeblikket. Det er selvfølgelig rigtig nok, det kan jeg godt se. Det var bare i forhold til at undgå lommeopkald, men ja så kan jeg godt se at det ikke giver mening at jeg så siger at man ikke skal slukke telefonen. Noget jeg tilgengæld gør når min omgangskreds spørg mig om hvad jeg skal når jeg skal besøge en glædespige er at finde på en dæk historie der sådan er rimelig realistisk, nu da jeg er single bruger jeg bare den klassiske “ jeg skal på date” men den er svær når man har en kone/kæreste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 19. December, 2021 Elprebsi skrev, for 5 minutter siden: Jeg har heller ikke problemerne selv, men i forhold til dine råd, så husk at flight mode har samme funktion som at slukke den i forhold til at andre ikke kan ringe til dig. Så hvis du aldrig slukker din telefon, vil det også være mistænkeligt med flight mode. Ja det var måske ikke det bedste råd med flight mode, det kan jeg godt se nu når du siger det. Ellers ville mit bedste råd være at have en dæk histore, det er ikke nemt når man har en kone/kæreste, men så må man finde på en god og realistisk dæk historie overfor konen/kæresten hvis man skal besøge en glædespige. Når min omgangskreds spørg mig om hvad jeg skal, så siger jeg bare at jeg skal på en date. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 19. December, 2021 (edited) Min kiropraktor kan ikke tåle trådløse signaler så der skal telefonen være slukket eller flightmode. Da jeg går til kiro jævnligt er det jo en 'normal' ting at telefonen ikke kan kan kontaktes. Se brødre når man er gift eller i forhold så er der en laaaaang række ting man skal tænke på hvis man har something on the side. Der er telefonen, dufte der hænger ved, sokkerne taget omvendt på eller på vrangen ( der er ofte alt for mørkt for min smag hos disse GP'er, jeg vil sku se dem i al deres skønhed) Længere væk end normalt for de ærinder der er dækhistorien, husk ikke at fortælle om det færdselsuheld du så (fordi du var et helt andet sted end forventet), husk ikke at fortælle om de nye byggerier der skyder op ( for der skulle du heller ikke have været) Kør ordentligt så du ikke kommer i færdselsuheld, undgå trafikkøer. Husk alle dine ting. Hvis i har fælles økonomi og kan se hinandens kontobevægelser, kontanthævninger fortæller hvor det er sket, mobilepay viser hvem du har betalt til osv osv osv, listen er lang og konerne/kæresterne er dygtigere end den bedste spion organisation når de først har fået mistanke. Hvorfor tager du bad lige når du er kommet hjem det plejer du da ikke? Har du lige været i bad hvorfor det ?. Den bedste er at kneppe konen/kæresten så godt og så ofte at de er fuldt tilfredsstillet hele tiden Jeg kunne blive ved. PS: Din omgangskreds skal ikke vide NOGETSOMHELST for en dag taler de over sig i din kone/kærestes påhør. Redigeret 19. December, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Konrad Skrevet 19. December, 2021 (edited) Jamast skrev, 1 time siden: Jeg er single så ingen problemer. Hvis jeg var gift med et velfungerende sexliv havde jeg ikke behov for dette Ha ha, du ved da ingenting. Jeg er i parforhold med et velfungerende sexliv. Alligevel får jeg jævnligt lyst til også at dyrke sex med andre, det er vist ret almindeligt. Jeg har aldrig haft en udenomsægteskabelig affære, det tror jeg kan blive meget kompliceret. Det er meget nemmere at indgå en aftale med et voksent menneske om, at hun får nogle penge og jeg får noget sex. Nemt og ukompliceret. Jeg besøger aldrig kvinder under 25-30 år, og helst danske GP er. Jeg forsøger alt hvad jeg kan at undgå at finansiere traficking. Redigeret 19. December, 2021 af Konrad Præcisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 19. December, 2021 (edited) I am not a one woman man og har aldrig været det. Dyrkede i fordums tid swingerlivet med min kone men selv det var ikke nok. Desværre var hun ikke i samme grad not a one man woman, ville i den grad nydt hende fortælle om eskapader og nydt hende komme hjem med fremmed sperm i kussen, men måtte nøjes med det der kom ud af at swinge sammen. Redigeret 19. December, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 19. December, 2021 moden libertiner skrev, for 2 minutter siden: Min kiropraktor kan ikke tåle trådløse signaler så der skal telefonen være slukket eller flightmode. Da jeg går til kiro jævnligt er det jo en 'normal' ting at telefonen ikke kan kan kontaktes. Se brødre når man er gift eller i forhold så er der en laaaaang række ting man skal tænke på hvis man har something on the side. Der er telefonen, dufte der hænger ved, sokkerne taget omvendt på eller på vrangen ( der er ofte alt for mørkt for min smag hos disse GP'er, jeg vil sku se dem i al deres skønhed) Længere væk end normalt for de ærinder der er dækhistorien, husk ikke at fortælle om det færdselsuheld du så (fordi du var et helt andet sted end forventet), husk ikke at fortælle om de nye byggerier der skyder op ( for der skulle du heller ikke have været) Kør ordentligt så du ikke kommer i færdselsuheld, undgå trafikkøer. Husk alle dine ting. Hvis i har fælles økonomi og kan se hinandens kontobevægelser, kontanthævninger fortæller hvor det er sket, mobilepay viser hvem du har betalt til osv osv osv, listen er lang og konerne/kæresterne er dygtigere end den bedste spion organisation når de først har fået mistanke. Hvorfor tager du bad lige når du er kommet hjem det plejer du da ikke? Har du lige været i bad hvorfor det ?. Den bedste er at kneppe konen/kæresten så godt og så ofte at de er fuldt tilfredsstillet hele tiden Jeg kunne blive ved. PS: Din omgangskreds skal ikke vide NOGETSOMHELST for en dag taler de over sig i din kone/kærestes påhør. Jeg er i dette tilfælde satme glad for at jeg er single. De eneste jeg skal skjule noget for er mine værelses kammerater og kolleger. Og jo mine forældre men for helvede det spare mig for en masse bøvl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Konrad Skrevet 19. December, 2021 Jeg synes nu ikke det er så svært. Jeg har givet mig selv det benspænd, at jeg aldrig besøger en GP mens min kone er hjemme. Jeg synes altid jeg kan lugte en smule parfume på min skjorte efter et besøg, så hvis konen er på venindebesøg eller arbejde kan jeg gå i bad og skifte tøj uden spørgsmål. Det sætter også en grænse for, hvor dyr denne hobby kan blive, og det forlænger forventningens glæde hvis jeg kan se i kalenderen at der bliver et vindue i næste uge. Så er det tid at kigge annoncer og anmeldelser, og bestemme sig for en pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 19. December, 2021 (edited) Men for fanden når man nu fandt konen på det der dengang kaldtes massageklinik og har holdt ved hende i alle 45 år så har man jo fået erfaringen. Er ikke blevet opdaget en eneste gang, men det er nok pga 3.sidste linje. For det er jo ikke fordi hun ikke ville eller ikke kunne eller et eller andet, hun var altid villig når jeg var. Hun er desværre for syg nu til disse lege. PS Eller også har hun lukket øjnene og ikke sagt noget, for hun har jo kendt mine lyster fra start. Redigeret 19. December, 2021 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest N10Ah Skrevet 19. December, 2021 moden libertiner skrev, 1 time siden: Men for fanden når man nu fandt konen på det der dengang kaldtes massageklinik og har holdt ved hende i alle 45 år så har man jo fået erfaringen. Er ikke blevet opdaget en eneste gang, men det er nok pga 3.sidste linje. For det er jo ikke fordi hun ikke ville eller ikke kunne eller et eller andet, hun var altid villig når jeg var. Hun er desværre for syg nu til disse lege. PS Eller også har hun lukket øjnene og ikke sagt noget, for hun har jo kendt mine lyster fra start. Det gør mig sgu egentlig ondt at høre din kone er syg jeg håber inderligt det bedste for dig og din kone Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg