Hop til indhold

Recommended Posts

Lassebb skrev, for 56 minutter siden:

 

Hun virker sindsygt fræk k, og skal så meget kneppe hende snart håber jeg. 

Man må forhåbentlig gerne slikke hendes fisse og bryster, blive suttet og komme op i hende uden hun har det der bind for øjnene.?? 

 

Jeg synes egentlig ikke hun er fræk. 
Konceptet er frækt nok, men hun gør ikke selv det store for at gøre det frækt. 

Du må de ting du spørger til, men mig bekendt, beholder hun bindet for øjnene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der et par gange (eller lidt mere) hun er ikke videre indlevende. Man skal synes at det er frækt at hun ligger med bind for øjnene med spredte ben og klar til at tage i mod dig. 
Hun er en moden kvinde som er afklaret med hvad hun tænder på. Det er konceptet. Jeg synes at det er frækt med sådan et besøg ind imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt sikkert frækt hun ligger klar med spredte ben, men vil nu gerne se hendes ansigt og øjne, om ikke andet første gang jeg knepper hende. 

Får man lov til at komme 2 gange og er billederne fra annoncen vellignende.? 

En skriver hun er fed som en hval, eller sådan noget lignende.. 

På billederne ser hun bare dejlig og sexet buttet ud. 

Hvad passer.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
TysTys skrev, den 20.12.2021 at 14:35:

Har tidligere besøgt "fruen" og blev enormt skuffet. Pæn lejlighed, men en stor tung kvinde, som bringer tankerne hen på "Befri Willy". :unsure:

Samtale var nærmest ikke eksisterende og fandt ved et tilfælde ud af, at hun kunne se mig gennem den sorte maske, men ikke omvendt.

En absolut nul oplevelse, som ikke bliver gentaget. Men må jo bøje mig for at andre medlemmer har haft en god oplevelse. 

Hvordan fandt du ud af, at hun kan se gennem natbrillerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lassebb skrev, den 26.2.2022 at 01:23:

Helt sikkert frækt hun ligger klar med spredte ben, men vil nu gerne se hendes ansigt og øjne, om ikke andet første gang jeg knepper hende. 

Får man lov til at komme 2 gange og er billederne fra annoncen vellignende.? 

En skriver hun er fed som en hval, eller sådan noget lignende.. 

På billederne ser hun bare dejlig og sexet buttet ud. 

Hvad passer.? 

Hej er der nogen der vil være med til en tur hos Fruen i aften

Er der nogen der er med på i aften

Lassebb skrev, den 26.2.2022 at 01:23:

Helt sikkert frækt hun ligger klar med spredte ben, men vil nu gerne se hendes ansigt og øjne, om ikke andet første gang jeg knepper hende. 

Får man lov til at komme 2 gange og er billederne fra annoncen vellignende.? 

En skriver hun er fed som en hval, eller sådan noget lignende.. 

På billederne ser hun bare dejlig og sexet buttet ud. 

Hvad passer.? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, den 19.12.2021 at 12:04:

Hvor gammel er hun? Er hun omkring 50 år?

Har været der flere gange.

Mit bud er at hun er omkring de 60.

Med hensyn til snak, så tror jeg slet ikke det er en del af pakken.

Hun vil sutte og bruges, og har ikke brug for at hverken se eller høre noget.

Det er stort set umuligt at få hende til at tage sit blindfold af.

Lejligheden er pæn og lækker og stilfuldt møbleret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TysTys skrev, den 25.12.2021 at 13:52:

Jeg er forvirret.

Er omtalte Frue, her i tråden fra Charlottenlund, som denne frue fra Tåstrup? Hvis ja, så tak for advarslen :-o

Kom og dyp pikken, min våde mis tager den *SF* mandag d. 27.12 *SF* Ligger klar med bind for øjnene - Annoncelight

Nej, de har intet med hinanden at gøre.

Hende du linker til er ret vanskelig. 

Hun vil kun have opkald, men hun er ret hurtig til at påpege dit og dat, så man ikke er i målgruppen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lystfisker skrev, den 29.11.2022 at 16:36:

Hej er der nogen der vil være med til en tur hos Fruen i aften

Er der nogen der er med på i aften

 

Hun er en halvstor dame, så det skal man være til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa…. Er der en der vil være del i et besøg hos hende med mig?  Vil gerne være tilskuer til hun bliver godt kneppet og får creampie eller udover hende, hvorefter du smutter og jeg bliver… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sittingbull skrev, for 4 timer siden:

Hejsa…. Er der en der vil være del i et besøg hos hende med mig?  Vil gerne være tilskuer til hun bliver godt kneppet og får creampie eller udover hende, hvorefter du smutter og jeg bliver… 

Det burde være muligt, men vær obs på, at hun knepper uden gummi, og formentlig har ret mange besøgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Fruen en del gange de sidste 5-6 år og kan kun slutte mig til @tugwell. Er man til store bryster og lidt ekstra på sidebenene er hun rigtig fræk.

Er der nogle af jer andre der har prøvet andet med hende end hendes setup hvor hun ligger blindfolded? Jeg er ikke interesseret i flere mænd på samme tid, men noget lidt andet end det sædvanlige kunne være sjovt?

Har I nogle frække oplevelser med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads016 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle af jer andre der har prøvet andet med hende end hendes setup hvor hun ligger blindfolded?

Ja, jeg har besøgt fruen - både alene og sammen med en eroguide-broder. 

Begge gange har hun modtaget klar i sengen og blindfoldet. 

Hun har været åben overfor dialog om ønsker ud over annoncen, så tænker du skal prøve kontakte hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal besøge fruen til en “blindfold session” - første besøg og det lyder super frækt.

Er hun allerede klar til pik, når man kommer eller skal hun lige varmes op først? Har kun bestilt en quickie, så der er ikke meget tid... medmindre hun ikke “tidskræsen”?

Er billederne retvisende eller skal man forvente der er noget mere af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, for 59 minutter siden:

Jeg skal besøge fruen til en “blindfold session” - første besøg og det lyder super frækt.

Er hun allerede klar til pik, når man kommer eller skal hun lige varmes op først? Har kun bestilt en quickie, så der er ikke meget tid... medmindre hun ikke “tidskræsen”?

Er billederne retvisende eller skal man forvente der er noget mere af hende?

Hun er klar med det samme og hun er liidt større end billederne, de er temmelig gamle efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fekser skrev, for 8 timer siden:

Er hun allerede klar til pik, når man kommer eller skal hun lige varmes op først? Har kun bestilt en quickie, så der er ikke meget tid... medmindre hun ikke “tidskræsen”?

Er billederne retvisende eller skal man forvente der er noget mere af hende?

Hun er klar når du kommer, så du kan hoppe lige på med det samme. Der var ikke noget tidspres ved mine besøg, faktisk glemte vi lidt tiden, så ikke “tidskræven”.

Billederne er som @Kiillii skriver af ældre dato. Noget tid siden jeg var der sidst, så kan ikke sige noget om den aktuelle form. 

Redigeret af BrandmandSam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinner_at_the_y skrev, den 23.2.2022 at 19:06:

Jeg synes egentlig ikke hun er fræk. 
Konceptet er frækt nok, men hun gør ikke selv det store for at gøre det frækt. 

Du må de ting du spørger til, men mig bekendt, beholder hun bindet for øjnene. 

Man skal ikke forvente, at hun springer rundt på sengen. Hun sutter, når man stikker pikken i munden på hende, og så ligger hun passivt og lader sig kneppe, pille i skridtet og nusse/sutte på vorterne. Og så kan hun godt lide at lege med sin vibrator.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...