Hop til indhold
Guest Jan137

Aghata - virkelig skuffet!

Recommended Posts

Guest Jan137

Hej jeg skriver fra en ny konto, da jeg slettede min gamle - Troede ikke jeg ville vende tilbage. Men bliver nødt til at skrive om det her. En anmeldelse fra min gamle konto: anmeldelse

Jeg har mødt Aghata flere gange, hvor GFE-oplevelsen har været super. Men her de sidste to gange, der har hun lovet ting, som hun simpelthen ikke holder. Den ene gang havde vi aftalt at møde, men pludselig havde hun kunder hele dagen. Her var jeg allerede mødt op, og der var ca. 1 times kørsel fra det sted jeg overnattede - Such a waste of time!

Anden gang:

Efter et besøg hos hende i november måned siger hun pludselig, at hun gerne vil tage kontakt til mig næste gang hun er i Danmark. Grunden til det er, at hun virkelig godt kan lide mig som kunde - Hun gentager sig selv rigtig mange gange, og vi bliver derfor enige om, at det kan hun sagtens gøre. Det bliver så midt december, og jeg har stadig ikke hørt noget fra hende - vælger derfor og skrive til hende ”Hej er du i Danmark, og hvorfor har du ikke skrevet?” Hun fortæller, at hun ikke havde lyst til at forstyrre mig, hvor jeg så skriver, at vi var blevet enige 25 gange? Pludselig forsvinder hun i et kvarter, og svarer så tilbage, hvor hun undskylder og fortæller, at hun havde glemt det og hun godt kunne huske det nu. Hun giver mig så en dato, hvor vi kan mødes, og jeg tager imod datoen. Det bliver så den dato, og jeg har glædet mig hele ugen (bor på Jylland, hvor der er 4 timers kørsel til Kbh.), pludselig skriver hun, at hun allerede er på vej hjem til Spanien - Og der sidder jeg så og føler mig som en idiot, der har spildt 4 timer uden grund.

Er næsten 100 procent sikker på, at det er en bagmand man sidder og skriver med. Han har overhovedet ikke styr på hendes booking-system. Derudover har jeg haft mange samtaler med hende hver gang vi har mødt hinanden. Et er selve accenten, men hendes ordforråd matcher slet ikke den måde hun skriver på, og det går stærkt! +90 WPM. Det er rent Social Engineering der bliver brugt af bagmanden - og det kommer fra en Ethical.

Selve "Aghata" er en vidunderlig person at være sammen med. Den GFE-oplevelse hun har givet mig er noget af det bedste der findes. Men det er bare ærgerligt, at hun er kontrolleret af en bagmand. 

Link til Aghata: Aghata

Redigeret af Jan137

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er virkelig jeg ked af at høre ! tror   ikke der ligge bag! Og slet ikke bagmand?

for det tror jeg virkelig ikke på. Jeg har besøgt hende så sent som i dag morgen formiddag at der er intet som virker som om at det er nogle bagmand tværtimod og bare ondt i ryggen og er stadigvæk sød! Og gør  alt det   hvad man vil have måske det en dårlig kemi hun bare ikke vil gøre opmærksom på?

Og det var som en 8. Gang med hende men hun tager hjem i morgen har aflyse aftaler der skal tage på grund af ondt i ryggen også fordi jeg knepper hende hårdt undskyld håber det giver mening?

• Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan137 skrev, for 43 minutter siden:

Hola, estoy escribiendo desde una nueva cuenta cuando eliminé la anterior. No pensé que volvería. Pero tendré que escribir sobre esto. Una reseña de mi cuenta anterior:  reseña

Me he encontrado con Aghata varias veces en las que la experiencia de GFE ha sido estupenda. Pero aquí, las dos últimas veces, ha prometido cosas que simplemente no cumple. Una vez acordamos encontrarnos, pero de repente ella tenía clientes todo el día. Aquí ya había aparecido, y había aprox. 1 hora en coche desde el lugar donde me alojé - ¡Qué pérdida de tiempo!

Segunda vez:

Después de una visita a ella en noviembre, de repente dice que le gustaría contactarme la próxima vez que esté en Dinamarca. La razón de esto es que realmente le agrado como cliente. Se repite muchas veces y, por lo tanto, estamos de acuerdo en que puede hacerlo fácilmente. Será a mediados de diciembre y todavía no he sabido nada de ella, por lo tanto, elíjala y escríbale: "Hola, ¿estás en Dinamarca y por qué no has escrito?". Ella dice que no quería molestarme, ¿dónde luego escribo que habíamos acordado 25 veces? De repente, desaparece durante un cuarto de hora, y luego responde donde se disculpa y dice que lo había olvidado y que bien podía recordarlo ahora. Luego me da una fecha en la que podemos encontrarnos y acepto la fecha. Entonces sera la fecha

Está casi 100 por ciento seguro de que es un patrocinador con el que se sienta y escribe. No tiene ningún control sobre su sistema de reservas. Además, he tenido muchas conversaciones con ella cada vez que nos hemos conocido. Uno es el acento en sí, pero su vocabulario no coincide en absoluto con la forma en que escribe, ¡y es fuerte! +90 palabras por minuto. Es puramente Ingeniería Social que es utilizada por el culpable, y proviene de una ética.

El "Aghata" es una persona maravillosa para estar. La experiencia de GFE que me ha brindado es una de las mejores que hay. Pero es una pena que esté controlada por un culpable. 

Enlace a Aghata:  Aghata

My good lord

Thank you for your compliments and also tell you that you are disrespecting me a lot when you refer to me as a girl who is controlled by a pimp.

Fortunately, I can afford to be a totally independent woman in all aspects of my life.

I don't need anyone's "protection" to carry out this job, or to feel safe.
 I have enough courage and character to fend for myself.

I will consider your negative comments as an immature outburst, of course not rational.

It is true that you and I agreed that I would notify you when I was back here, a fact that I forgot to do, and for which I apologized.

After this "incident", I asked you if you would like to meet on Saturday.
 Which you did not confirm at any time, nor did you indicate a specific time.
 In this case, it is understood that there was no agreed appointment.
Recheck the messages we have exchanged and do not take things for granted.

I am a very accommodating person, I like to make people feel good and that is my primary interest, but I am also very practical and concrete.
And all that is part of my personality, do not be confused.

Good luck. 

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beyer skrev, for 7 minutter siden:

Det er virkelig jeg ked af at høre ! tror   ikke der ligge bag! Og slet ikke bagmand?

for det tror jeg virkelig ikke på. Jeg har besøgt hende så sent som i dag morgen formiddag at der er intet som virker som om at det er nogle bagmand tværtimod og bare ondt i ryggen og er stadigvæk sød! Og gør  alt det   hvad man vil have måske det en dårlig kemi hun bare ikke vil gøre opmærksom på?

Og det var som en 8. Gang med hende men hun tager hjem i morgen har aflyse aftaler der skal tage på grund af ondt i ryggen også fordi jeg knepper hende hårdt undskyld håber det giver mening?

Gentleman til fingerspidserne må jeg sige… hun har ondt i ryggen og aflyser aftaler og så tænker du da bare at du så hellere må kneppe hende hårdt som om det hjælper… idiot! 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137
Sidelining skrev, for 2 minutter siden:

Gentleman til fingerspidserne må jeg sige… hun har ondt i ryggen og aflyser aftaler og så tænker du da bare at du så hellere må kneppe hende hårdt som om det hjælper… idiot! 

Tror ærgerligt, at han er en troll - Noget af det mærkeligste at skrive :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jan forstår ikke hvad du vil med din “anmeldelse” hvis du har været hos den skønne pige flere gange vil du jo vide, at det er hende selv det svare….. har selv prøvet det med en pige jeg har besøgt og stadigvæk besøger, at hun glemte at ringe skrive til mig - til det skal du nok huske at hun fylder væsentligt mere i dit hovede end du gør i hendes. Hvor du har ganske få piger (dette blot en formodning) kan hun jo have mange og specielt lige med denne dejlige pige kunne jeg forestille mig, at der er rigtigt mange,

hun er en ener og giver en udsøgt gfe oplevelse, så den kan du nok ikke ødelægger alligevel! 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld min kalder du mig idiot så få nok har lavet ballade er du sikker på du mener du siger fordi hun ikke vil have dig,?? Så er det nok dig der er en idiot tror du ikke!!!

• Haha 2
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137
Kajakfisker skrev, Lige nu:

Hej Jan forstår ikke hvad du vil med din “anmeldelse” hvis du har været hos den skønne pige flere gange vil du jo vide, at det er hende selv det svare….. har selv prøvet det med en pige jeg har besøgt og stadigvæk besøger, at hun glemte at ringe skrive til mig - til det skal du nok huske at hun fylder væsentligt mere i dit hovede end du gør i hendes. Hvor du har ganske få piger (dette blot en formodning) kan hun jo have mange og specielt lige med denne dejlige pige kunne jeg forestille mig, at der er rigtigt mange,

hun er en ener og giver en udsøgt gfe oplevelse, så den kan du nok ikke ødelægger alligevel! 

Hmmm nu er det jo selvfølgelig min egen oplevelse, jeg skriver ud fra. Og ud fra min teori - så mener jeg, at der er en bagmand på spil. Men i kan selvfølgelig mene noget andet, og nyde tiden sammen med hende? Jeg har på intet tidspunkt nævnt, at i skal holde jer væk fra hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men hun har lige sendt mig hele jeres samtale og du lyder ikke til at være særlig flink så der er nok gået noget galt der!!!:lol:

Og hun ved også kun have rigtige gentleman at det virker ikke som om det var en af dem men held og lykke med at finde noget til 400??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beyer skrev, for 6 minutter siden:

Undskyld min kalder du mig idiot så få nok har lavet ballade er du sikker på du mener du siger fordi hun ikke vil have dig,?? Så er det nok dig der er en idiot tror du ikke!!!

Jeg kan simpelthen ikke svare på noget jeg ikke forstår.   Kan du ikke lige få en voksen, med bare en 9. Klasses afgangseksamen, til at hjælpe dig med tegnsætning og så lige får ryddet op i den besked du har skrevet for den giver ingen mening? 

Jeg gentager dog gerne at du er en idiot. Hvis du ved hun har ondt i ryggen og stadig mener at hun skal tages hårdt - så er du både en idiot og et røvhul.  Var det klart nok? 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gentlemen, as I indicated in my previous answer. This gentleman had no appointment booked with me.

To preserve his privacy I will not to post here the messages that we have exchanged, but in those messages is the exact proof that he has not mentioned an hour at any time. 

I repeat again. To get an appointment, you must indicate a specific time and confirm. Since I don't read people's minds, I don't have magical powers to guess when the lord wants to come.

Don't make a cheap circus out of a mistake you made yourself. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay din store idiot Jeg siger det kun en gang til dig du passer på hvem tror du du er og hvis du ikke kan skrive hurtigt så kan måske være jeg kan og ved Susanne også en gang til så kommer vi efter dig og fordi hun ikke vil kneppe med dig behøver du ikke at blive ondskabsfuld forstår det Jeg synes du skulle melde sig ud af den her chat og glemte du har sagt på din egen skyld!! Og så synes jeg du skal tage 9. Klasse om fordi der havde åbenbart ikke nogen kender du den der blandt andre fordi du er så grim !! Snak ikke til os mere Jan!;

• Sørgelig 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Beyer escribió, hace 2 minutos:

Bueno, eres un gran idiota, eres solo tú quien está ocupado por alguien que es y si puedes escribir rápido, podrás verlo. Puedo y conozco a Susanne también una vez más, entonces iremos a por ti y porque ella no lo hace. quiero joder contigo no tienes ser vicioso entiéndelo creo que deberías optar par salir de este chat y olvidaste que dijiste por tu propia culpa !! ¡¡Lu luego creo que deberías tomar el noveno grado porque obviamente no había nadie que conozcas entre otros porque eres tan feo !! ¡No nos hables más Jan!;

Caballeros, me haría el favor de no discutir? Gracias a ambos

Redigeret af Aghata
  • Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
Beyer skrev, for 4 minutter siden:

Okay din store idiot Jeg siger det kun en gang til dig du passer på hvem tror du du er og hvis du ikke kan skrive hurtigt så kan måske være jeg kan og ved Susanne også en gang til så kommer vi efter dig og fordi hun ikke vil kneppe med dig behøver du ikke at blive ondskabsfuld forstår det Jeg synes du skulle melde sig ud af den her chat og glemte du har sagt på din egen skyld!! Og så synes jeg du skal tage 9. Klasse om fordi der havde åbenbart ikke nogen kender du den der blandt andre fordi du er så grim !! Snak ikke til os mere Jan!;

Det lader til, at du har store problemer med at opføre dig ordentligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og igen, så kom niveauet ned, Best at rige stille og glemme sådant et indlæg - vi der har været med den skønne kvinde ved jo hvordan hun er og de som ikke har kan jo nok regne ud, at en enkelt helt i doven anmeldelse er galt på den og så er den vist ikke længere! 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest #2tiltango
Aghata skrev, for 3 minutter siden:

Caballeros, me haría el favor de no discutir? Gracias a ambos

Hej Aghata 

Du ser sgu dejlig ud! Kommer du forbi Aarhus i 2022? 

Mvh. #2tiltango

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Persiskhingst

AGHATA er professionelt kvinde  og har en service der siger spar to . Alle de gange jeg har besøgt hende er jeg blevet sendt til den 7.himmel .. hun er den frækkeste og den sødeste person jeg nogen sinde har besøgt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jan137
Aghata skrev, for 9 minutter siden:

Gentlemen, as I indicated in my previous answer. This gentleman had no appointment booked with me.

To preserve his privacy I will not to post here the messages that we have exchanged, but in those messages is the exact proof that he has not mentioned an hour at any time. 

I repeat again. To get an appointment, you must indicate a specific time and confirm. Since I don't read people's minds, I don't have magical powers to guess when the lord wants to come.

Don't make a cheap circus out of a mistake you made yourself. 

Let's just put it this way: the truth will come out sooner or later about the pimp. I dont mind what other people thinks, this is my review and people can take it for granted or not. You are of course welcome to defend yourself.

pce.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kajakfisker skrev, for 2 minutter siden:

Og igen, så kom niveauet ned, Best at rige stille og glemme sådant et indlæg - vi der har været med den skønne kvinde ved jo hvordan hun er og de som ikke har kan jo nok regne ud, at en enkelt helt i doven anmeldelse er galt på den og så er den vist ikke længere! 

Giver dig fuldstændig ret tak for indlæg!

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jan137 skrev, for 37 minutter siden:

at vi var blevet enige 25 gange? Pludselig forsvinder hun i et kvarter

Lyder da underligt…
Ovenstående forstår jeg ikke meget af…
Hun virker jo sød både ift anmeldelser og da jeg selv talte med hende. Kan der være sket noget/hun skulle hjem…

Jan137 skrev, for 37 minutter siden:

Derudover har jeg haft mange samtaler med hende hver gang vi har mødt hinanden. Et er selve accenten, men hendes ordforråd matcher slet ikke den måde hun skriver på, og det går stærkt! +90 WPM. Det er rent Social Engineering der bliver brugt af bagmanden - og det kommer fra en Ethical.

Igen: forstår ikke en brik. Du mener BESKEDER er på bedre/hurtigere engelsk end samtale med hende? 

Jan137 skrev, for 40 minutter siden:

hun virkelig godt kan lide mig som kunde

Har hørt mange piger sige det til mange kunder. ‘Groome’ eller holde ‘interessen vakt’ med sukkersøde beskeder? 

Jan137 skrev, for 42 minutter siden:

bagmand man sidder og skriver med

Eller mand/kæreste? 

Nå: mens jeg var ude at handle, fik vi svar fra den ufatteligt smukke stemme på Spansk. Virker til det var miskommunikation? Den ene siger 25 gange. Den anden at der ikke var aftalt tid. Kunden med måske ‘følelser’/savn/forventningsglæde er vel død ærgerlig og trist og skuffet. Også pga lang ventetid/køretur. 

Jan137 skrev, 1 time siden:

vi var blevet enige 25 gange

Aghata skrev, for 16 minutter siden:

Which you did not confirm at any time, nor did you indicate a specific time

Aghata skrev, for 16 minutter siden:

Recheck the messages

Hvem har ret. Hvem husker forkert. Sms-situation. Lyder som deja-vu.

Kajakfisker skrev, for 7 minutter siden:

hvad du vil med din “anmeldelse” hvis du har været hos den skønne pige flere gange vil du jo vide, at det er hende selv det svare

Skuffelse og affekt skal ud?

(måske) god pointe: var der en bagmand/partner, ville vedkommende så ikke være der (lejlighed?) eller gemmer han sig i 1-2 timer. Sidder et andet sted. Går på café. 

Men det er bare ærgerligt, at hun er kontrolleret af en bagmand.

Det er (vel?) en ret voldsom beskyldning? Gider du aflevere dine telefoner, så vi kan få PE til at granske dem. I kan vel ikke begge tale sandt (kan I?). 

‘Popcorn-smiley’

Beyer skrev, for 7 minutter siden:

så få nok har lavet ballade er du sikker på du mener du siger fordi hun ikke vil

= det der kan ingen da forstå eller føre noget, der bare minder om en fornuftig og forståelig debat med….helt sort både o atttitude, opførsel, retorik og stavning. KAN VI FÅ EN TRANSLATØR???! 

(er anmeldt for personangreb) 

NB: 

Trist at piger skal anmeldes og mistros uanset skuffelse og måske miskommunikation UDEN dokumentation (ikke at jeg synes man skal bruge et offentligt sted til det) og ganske fint, at den anden side får ordet. Beuers attitude og trusler hører naturligvis ingen steder hjemme, ligesom en disputs mellem Jer 2 måske, måske i mindelighed skulle være afklaret mellem Jer. 

Beskyldt for alfons, hvis det er usandt, ville de fleste vel blive fortørnet over. 

Måske en administrator blot skulle lukke den her og vi andre ønske en meget flot anmeldt pige god rejse og bedring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Persiskhingst skrev, for 1 minut siden:

AGHATA er professionelt kvinde  og har en service der siger spar to . Alle de gange jeg har besøgt hende er jeg blevet sendt til den 7.himmel .. hun er den frækkeste og den sødeste person jeg nogen sinde har besøgt .

Helt enig!! Super skøn. Er på ingen måde enig i kritikken !!  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 4 minutter siden:

Lyder da underligt…
Ovenstående forstår jeg ikke meget af…
Hun virker jo sød både ift anmeldelser og da jeg selv talte med hende. Kan der være sket noget/hun skulle hjem…

Igen: forstår ikke en brik. Du mener BESKEDER er på bedre/hurtigere engelsk end samtale med hende? 

Har hørt mange piger sige det til mange kunder. ‘Groome’ eller holde ‘interessen vakt’ med sukkersøde beskeder? 

Eller mand/kæreste? 

Nå: mens jeg var ude at handle, fik vi svar fra den ufatteligt smukke stemme på Spansk. Virker til det var miskommunikation? Den ene siger 25 gange. Den anden at der ikke var aftalt tid. Kunden med måske ‘følelser’/savn/forventningsglæde er vel død ærgerlig og trist og skuffet. Også pga lang ventetid/køretur. 

Hvem har ret. Hvem husker forkert. Sms-situation. Lyder som deja-vu.

Skuffelse og affekt skal ud?

(måske) god pointe: var der en bagmand/partner, ville vedkommende så ikke være der (lejlighed?) eller gemmer han sig i 1-2 timer. Sidder et andet sted. Går på café. 

Men det er bare ærgerligt, at hun er kontrolleret af en bagmand.

Det er (vel?) en ret voldsom beskyldning? Gider du aflevere dine telefoner, så vi kan få PE til at granske dem. I kan vel ikke begge tale sandt (kan I?). 

‘Popcorn-smiley’

= det der kan ingen da forstå eller føre noget, der bare minder om en fornuftig og forståelig debat med….helt sort både o atttitude, opførsel, retorik og stavning. KAN VI FÅ EN TRANSLATØR???! 

(er anmeldt for personangreb) 

NB: 

Trist at piger skal anmeldes og mistros uanset skuffelse og måske miskommunikation UDEN dokumentation (ikke at jeg synes man skal bruge et offentligt sted til det) og ganske fint, at den anden side får ordet. Beuers attitude og trusler hører naturligvis ingen steder hjemme, ligesom en disputs mellem Jer 2 måske, måske i mindelighed skulle være afklaret mellem Jer. 

Beskyldt for alfons, hvis det er usandt, ville de fleste vel blive fortørnet over. 

Måske en administrator blot skulle lukke den her og vi andre ønske en meget flot anmeldt pige god rejse og bedring. 

?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...