Hop til indhold
Outdoor76

Young European masseuse Aalborg

Recommended Posts

På en dejlig solskinsdag har jeg igen haft fornøjelsen at besøge Young European masseuse i Aalborg.

Ankom til lejligheden og blev modtaget af en ung, smuk kvinde. Blev vist ind i et dejlig lyst rum. Alt er rent og pænt. Kommunikationen foregik på Engelsk, og hun er let forståelig.
Trænger du til en lækker massage og pirrened berøringer, så skal du helt klar prøve denne unge kvinde, som har en rigtig lækker ungpige krop. Ikke et gram for meget. Alt sidder perfekt.
Unik og sensuel massage er det som bliver tilbudt, og det skal jeg love for at jeg fik. 
Massage foregik med varm olie, hvilket jeg foretrækker. 
Der er mulighed for bad, hvilket altid er dejligt, før og efter. 
Rigtig dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
BenHur skrev, for 20 timer siden:

Ja, hun er nøgen og tilbyder ind i mellem mere og er ret lækker og spændstig. Bare husk respekt og lidt humor, så kommer du langt.

annoncen findes ikke mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren L

Hun skulle eftersigende bo i Aalborg, og har kun annonce på de dage hun tager mod besøg. 

Jeg synes hun er rigtig lækker, og virkelig god med sine hænder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
onlybeas skrev, 1 time siden:

En der kan fortælle hvor i Aalborg hun holder til? :)

Bor nemlig i samme by og har kone :P

Også gerne hjælp til at få kontakt til hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
onlybeas skrev, for 6 timer siden:

En der kan fortælle hvor i Aalborg hun holder til? :)

Bor nemlig i samme by og har kone :P

71476375g spørg - ingen herinde opgiver adresser - det er vel også derfor pigen ikke har valgt at skrive sin adresse i annoncen - jeg kan hjælpe dig det er sikkert inden for postnummer 9000

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 16 timer siden:

71476375g spørg - ingen herinde opgiver adresser - det er vel også derfor pigen ikke har valgt at skrive sin adresse i annoncen - jeg kan hjælpe dig det er sikkert inden for postnummer 9000

Nummeret virkede bare ikke :) så håbede der var en af de tidligere besøgende der kunne hjælpe?

God dag til jer alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren L
onlybeas skrev, for 51 minutter siden:

Nummeret virkede bare ikke :) så håbede der var en af de tidligere besøgende der kunne hjælpe?

God dag til jer alle :)

Hendes nummer er kun aktivt når hun tilbyder sine ydelser. 

Så hold øje på annonceligt og skriv eller ring til hende, når hun har annonce på. 

Hun er ikke i Aalborg udelukkende for at massere. Ved ikke hvorfor hun bor her, men fortalte mig, at hun har boet i Aalborg i 6 måneder. Derfor er hun ikke altid på telefonen, som vi måske er vant til med udenlandske GP’er, hvor nogle arbejder så meget som muligt i den periode de er her. 

Hun er her åbenbart også af andre grunde, måske for at studere eller noget. Så hav lidt tålmodighed. 

Hun holder i øvrigt til indenfor en radius af 500 meter fra banegården/busterminalen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er nyt medlem her på siden og har benyttet mig af at læse de mange indlæg tidligere - så hvis man vil nyde må man også yde, derfor et lille indlæg herfra:

Var en tur forbi denne unge dame i går og det bliver ikke sidste gang. 

https://annoncelight.dk/showad/322712

Jeg kan kun tilslutte mig Outdoor76 og Benhurs beskrivelse længere oppe.:)
Den unge dame tilbyder forskellige typer af massager og jeg valgte bodytobody i en time med happy end, da det var første gang og det er min erfaring, at alt går nemmere når uret ikke er en modspiller.
Fik en aftale på plads, måtte dog lige flytte den en dag grundet tidspunkt og dagen efter bad hun om at få flyttet en time grundet vaccination - alt sammen uden problemer - dejlig nem kommunikation.
Blev modtaget af en flot ung og slank kvinde, som leverede, på en god måde, en professionel service hele vejen.
Det var fantastisk dejligt med den varme olie og hendes hænder og krop der arbejdede over hele kroppen på en meget sensuel måde.
Plus det er muligt at tale med hende på engelsk

Så som nævnt - med pli og god humor for man en første klasses behandling.

Hun er et besøg værd. Her gik jeg derfra med et smil på læben og ikke fornemmelsen af at jeg lige så godt kunne have stukket den i en spand varm vand.
Lad os passe på hende - ser nødigt hun forlader byen . Husk respekt og godt humør. 

:):):)

I visited this young lady yesterday and it will not be the last time.

I can only agree with Outdoor76 and Benhur's description.
The young lady offers different types of massages and I chose bodytobody for an hour with happy end as it was the first time and it is my experience that everything goes easier when the watch is not an opponent.
Got an appointment in place, however, just had to move it one day due to time and the next day she asked to move an hour due to vaccination - all without problems - nice easy communication. So I came there with a good sence that it would be good.
Was received by a beautiful young and slender woman who provided, in a good way, a professional service all the way.
It was amazingly nice with the hot oil and her hands and body working all over her body in a very sensual way.
And it is possible to speak with her in English

So as mentioned - with good behavour and good humor to this lady You will get a first class treatment.

She is worth a visit. I went from there with a smile on my face and not the feeling that I might as well have "stuck it" in a bucket of hot water.
Let's take care of her - would really hate to see her leave town. Remember respect and good humor.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt anden oplevelse end jer andre her. 
Aftalt tidspunkt - får ca. adresse og derefter ingen svar ved henvendelse vedr. konkret sted. 

Lidt flad fornemmelse at stå der og vente. 

Det blev så ikke til massage denne gang i Aalborg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dårlig stil. Havde aftale med hende, jeg er der til tiden, ringer flere gange, hun svarer ikke, sms'er nogle gange, intet svar. Hun kunne bare have aflyst det var ok, men bare lade som ingenting er for ringe. Så lad være at køre for langt efter hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fila skrev, for 8 timer siden:

Dårlig stil. Havde aftale med hende, jeg er der til tiden, ringer flere gange, hun svarer ikke, sms'er nogle gange, intet svar. Hun kunne bare have aflyst det var ok, men bare lade som ingenting er for ringe. Så lad være at køre for langt 

Jeg besøgte Mickelle i dag, for anden gang, og fik en skøn oplevelse!

Hun virkede dog til at være lidt nedtrykt, ved besøget start og det skyldtes formentlig misforståelsen med dig @fila - som hun helt påtog sig skylden for. Hun var oprigtigt ked af det, men som hun sagde: "Det er menneskeligt at fejle" og med dén trafik af SMS'ER og flytning af aftaler, vil det kunne ske, en gang imellem.

Hun var samtidig lidt frustreret over, at det bliver "pådømt" så hårdt, uden mulighed for at rette op på fejlen, mens alle de gange hun er blevet brændt af, er det kun hende, der "sidder med aben" (og dén frustration, er hun nok ikke den eneste, som har...).

Anyways - det er nederen at gå forgæves, men det er mit klare indtryk, at Michelle er en yderst samvittighedsfuld kvinde, som går op i at give sine gæster, dén bedst mulige oplevelse.

Better luck nemt time!:)

/Curiousity

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, for 10 timer siden:

Jeg besøgte Mickelle i dag, for anden gang, og fik en skøn oplevelse!

Hun virkede dog til at være lidt nedtrykt, ved besøget start og det skyldtes formentlig misforståelsen med dig @fila - som hun helt påtog sig skylden for. Hun var oprigtigt ked af det, men som hun sagde: "Det er menneskeligt at fejle" og med dén trafik af SMS'ER og flytning af aftaler, vil det kunne ske, en gang imellem.

Hun var samtidig lidt frustreret over, at det bliver "pådømt" så hårdt, uden mulighed for at rette op på fejlen, mens alle de gange hun er blevet brændt af, er det kun hende, der "sidder med aben" (og dén frustration, er hun nok ikke den eneste, som har...).

Anyways - det er nederen at gå forgæves, men det er mit klare indtryk, at Michelle er en yderst samvittighedsfuld kvinde, som går op i at give sine gæster, dén bedst mulige oplevelse.

Better luck nemt time!:)

/Curiousity

Så du har brug for at skamrose hende i 2 tråde? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev ca 25 minutter før vores aftale, at jeg var på vej. Ringede, da jeg var der til tiden og fik ikke svar. Måske var hun optaget, så jeg sendte lidt efter en sms og fik ikke svar. Ringede igen godt 5 minutter senere og fik ikke svar. Sms igen uden svar. Ringede sidste gang et kvarter efter vores aftalte tid og fik ikke svar. Jeg skrev senere en sms, hvor jeg skrev, at hun bare kunne have aflyst, for det andet er meget specielt. Det svarede hun heller ikke på. Ingen sure bemærkninger fra min side, bare undren.

Der var god mulighed for at rette op på fejlen, det var jo bare at svare senere. Det er heller ikke en misforståelse, men et valg, ikke at besvare opkald og sms. Jeg har ikke sendt et hav af sms og ændret tider. 

Anbefalingen af hende og beskrivelsen af nedtryktheden er noget underlig. Jeg vil ikke at satse for meget på, at hun holder aftaler. “Better luck next time” beskriver ret godt, at det er et spørgsmål om held.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...