Hop til indhold
Bananas

Fantastiske svenske piger

Recommended Posts

I er vel ikke så interesserede, men jeg har tilbragt dagen med de svenske svømmerskerne i VM. To guldemedaljer, en bronzemedalje og et verdensrekord´. De er fantastiske, sjove, smukke - og med dejlige numser allesammen. Det sidste kan man jo sige herinde - vel?

Det er på samme måde med skiløberskerne. Det er pigerne som regerer lige nu. 

Sorry, lidt nationalisme jeg ikke kunne stoppe.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joda. 

Er de startet op på et dansk bordel? Du har vel ikke et link?

Godt de har noget solidt at falde tilbage på når sportskarrieren er slut. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 37 minutter siden:

I er vel ikke så interesserede, men jeg har tilbragt dagen med de svenske svømmerskerne i VM. To guldemedaljer, en bronzemedalje og et verdensrekord´. De er fantastiske, sjove, smukke - og med dejlige numser allesammen. Det sidste kan man jo sige herinde - vel?

Der er ALTID masser af plads her i Danmark til søde, svenske feminine piger, og hvis de vil tjene hurtige penge er der et par steder i Storkøbenhavn som helt sikkert kunne finde ud af noget..

Vi savner, mere end noget andet (udover søde danske piger, naturligvis), smukke etniske svenske piger i herover på den anden siden af bron.

https://previews.123rf.com/images/katatonia/katatonia1606/katatonia160600191/58864930-nice-frankreich-22-juni-2016-der-schwedische-fan-zeigt-ihre-unterstützung-bei-der-uefa-euro-2016-spi.jpg

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi har til gengæld en "bande" skønne piger, som løber rundt og kaster med bold. De var på skærmen i aften ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 27 minutter siden:

Skall vi icke behålla dem för oss själva?

Jeg troede det var et brødreforum, så svensken ordner danske piger i Danmark og svensken får skabt kontakt så flere svenske piger kommer til Danmark og jobba.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Link, snälla du...;)

Redigeret af Midtvestagurken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har på det seneste overvejet at flytte til Sverige ;) Jeg blev opfordret til at prøve at tjekke datingfunktionen ud på Facebook og på grund af min geografiske placering, dukker der mange svenske og tyske kvinder op.

Når man er 50+ så skal man nok ikke score en 25 årig som livspartner og som mand vil man jo gerne have en attraktiv kvinde (der matcher ens spejlbillede :biggrin: ) og der er utroligt mange smukke svenske kvinder 40+ - uden at de har en bmi på 50 og ligner en som er gået på pension. Der er virkeligt mange milfs. De tyske matches der dukker op er af nogenlunde samme karakter.

Jeg kan samtidig med blive helt blød i knæene når jeg hører en svensk kvinde <3 men for den sags skyld også en kvinde fra Fyn eller Aahus - deres dialekt er sgu også charmerende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tja66 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har på det seneste overvejet at flytte til Sverige ;) Jeg blev opfordret til at prøve at tjekke datingfunktionen ud på Facebook og på grund af min geografiske placering, dukker der mange svenske og tyske kvinder op.

Når man er 50+ så skal man nok ikke score en 25 årig som livspartner og som mand vil man jo gerne have en attraktiv kvinde (der matcher ens spejlbillede :biggrin: ) og der er utroligt mange smukke svenske kvinder 40+ - uden at de har en bmi på 50 og ligner en som er gået på pension. Der er virkeligt mange milfs. De tyske matches der dukker op er af nogenlunde samme karakter.

Jeg kan samtidig med blive helt blød i knæene når jeg hører en svensk kvinde <3 men for den sags skyld også en kvinde fra Fyn eller Aahus - deres dialekt er sgu også charmerende.

Du skal være meget velkommen.  Vi har rigtigt mange danskere her allerede (her indenfor parentesen kan jeg afslørre at det er en strategi; vi tømmer langsomt Danmark på de bedste danskerne - måske vil vi invadere nogen gang og då kan det være godt hvis i ikke er så mange. Personligt nøjes jeg gerne med Langeland og Ærø. Men hold det for dig selv - det er mellem dig og mig).

Ja, vi har mange smukke kvinder i alle aldre herovre. Man bliver jo nærmest overfaldet hvilket indimellem kan være lidt udmattende i min alder. Men så gemmer jeg mig bare i skoven i en uge. Det værste er at under pandemien så er kvinderne også begyndt at invadere skoven. :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Envar som litar på något som helst på Fakebook förtjänar den besvikelse som drabbar dem.

Intressant att du är intresserad av Svenska kvinnor.    Innan jag träffade min nya partner var jag mest intresserad av Danskor.    Nu vet jag bättre - och det är absolut inte fel på vare sig Danskor eller Svenskor...

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...