Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Like a Stone

Sarah

Hun har være anmeldt før - og her kommer så en mere, selvom hun snart tager hjem og først kommer tilbage om en måneds tid.

Det positive først:

Er man til lange slanke ben, en fast bagdel og nogle absolut strittende ungpigebryster, så er der jackpot. Og så sidder det hele på en sød pige, som bor i en lækker lejlighed.

Kommer jeg igen? Måske… Og så er det pga. ovenstående. Men Sarah er nu meget ung - vel knap halvdelen af min levealder. Kan andre leve med det, så fint. Jeg personligt kommer bare til at føle mig endnu ældrere af det og er vel kommet til konklusionen at pigerne på +25-30 er mere mig. Jeg tror heller ikke at Sara er den helt store GFE eller PSE type - hvilket måske er naturligt med hendes alder. Men altså… de der lange ben og uspolerede ungpigebryster - det giver lyst til mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 58 minutter siden:

Er man til lange slanke ben, en fast bagdel og nogle absolut strittende ungpigebryster, så er der jackpot. Og så sidder det hele på en sød pige....

… de der lange ben og uspolerede ungpigebryster - det giver lyst til mere.

Forstår dig fuldt ud. Jeg har savlet over hendes billeder det seneste år eller mere. Hun har bare et eller andet som virkelig tænder min nysgerrighed. Hun er bestemt også på min liste, men det er der også en del andre der er. Havde godten villet give megafransk var jeg kørt til hende for længst.  Tager hun hjem mandag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Like a Stone
frddblk skrev, for 32 minutter siden:

Havde godten villet give megafransk var jeg kørt til hende for længst.  Tager hun hjem mandag?

Ja, megafransk havde jeg også gerne tilkøbt - men desværre… Heldigvis er der ingen begrænsninger når det kommer til at røre og kysse hendes krop - herunder hendes absolut spændstige og strittende ungpigebryster.

Ved ikke hvilken dag hun tager hjem - men inden jul.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 15 timer siden:

Ved ikke hvilken dag hun tager hjem - men inden jul.

Jeg har skrevet til hende et par gange,  men intet svar desværre. Håber lidt at hun er her søndag inklusiv, så kan jeg lige nå at få en lille julegodtegave til mig selv. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Like a Stone skrev, for 21 timer siden:

@frddblk - håber at det lykkes for dig, og at du i så fald smider et par ord om oplevelsen herinde.

Æv.... hun svarede ikke tilbage hverken på whatsapp eller SMS. Og nu er annoncen lukket. Men så må jeg jo nyde hende i der nye år i stedet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...