Hop til indhold
Guest N10Ah

N10AH`s guide til et godt besøg hos en glædespige (for sjov)

Recommended Posts

Guest N10Ah

Hejsa kære eroguide, nu er det meget snart jul og jeg har kun 200 kroner på kontoen efter julegave indkøb og besøg hos 4 glædespiger, og hvad kan man få for 200 kroner  hos en glædespige ? jeg går ud fra, at  man kan få et kys på kinden og så står man på gaden igen. Jeg var på date med en flot pige fra kroatien igår hun var 25 år ung , det gik over alt forventning. Jeg lavede mad til hende ( det blev til kyllingebryst og ris og salat, jeg er elendig til at lave mad) hun sagde det smagte fantastisk, enten så løj hun mig lige op i skærmen eller også så mente hun det i don`t know. nu til emnet.

Hvis du som mig er glad for at have en fræk betalt aftale med en glædespige, så læs med, om du kan bruge mine råd eller ej, det må være op til den enkelte, det er ikke altid at jeg lytter til råd som jeg giver mig selv :wacko::rolleyes: men jeg har efter noget tid lært dette univers at kende, eller det tror jeg da jeg har, man lære først at kravle og så går man til sidst og lige pludsellig så løber man.

Mine kære brødre på eroguide er du ny i denne verden eller bare har brug for min visdom, lad mig give min visdom videre, om det er visdom  eller vise ord det ved jeg egentlig ikke, men nogle kan vel bruge dem. jeg har fundet 6 simple råd som gøre et besøg hos en glædespige uforglemmeligt ( jeg synes mine råd er virkelig gode)

her kommer rådene, sug dem til jer, gem dem gerne, del dem gerne videre i må også gerne lægge dem op på nettet jeg har ikke copyright på dem <3 de kan også bruges når i skal på en date med en sød dame ;)

råd nummer 1.tag et bad og børst bisserne inden et besøg, gerne 3 gange det gør jeg, eller brug mundskyld, jeg æder gerne 3 pakker tyggegummi inden et besøg for jeg tænder personligt ikke på en der lugter af makrel i tomat med et lille sprøjt mayo på toppen ud af munden, og det tænker jeg heller ikke den søde glædespige gør. så hvis man dufter godt ud af munden og er til en god nærværende GFE som jeg er, og  så er jeg sikker på at hvis du har købt kys som ekstra så vil de gerne kysse dine læber. lugten af hvidløg duer heller ikke

råd nummer 2: hav en god portion respekt for pigen og hendes domicil som du bevæger dig ind i, det kan de satme godt li. vær en ydmyg gentleman og respekter et nej og deres grænser, det plejer de også virkelig godt at kunne lide.

råd nummer 3. Lad for guds skyld være med at spørge om discount, det er fy fy skamme, jeg har ikke selv gjort det men når der står i deres annonce at de ikke vil have at man spørg om discount så er du en modig mand hvis du alligevel tør at spørge, jeg går heller ikke ned i rema og tager et par bananer der koster 10 kroner og spørg om jeg ikke kan få dem til 5 kroner. Hvis man er så fræk at gøre det alligevel, så skal man nok regne med at man får 500 cirkel spark inden man har talt til 10, man ved jo aldrig om hun har det sorte bælte i kung fu eller om hun er tidligere elite soldat så pas på

råd nummer 3. hvis du er som mig glad for fitness, så træn gerne i 3 timer gå alle muskel grupper igennem som  bryst, ryg og ben dem må du ikke glemme, du må heller ikke glemme køllerne. Det er fedt når folk lægger mærke til ens gains, det er også fedt når glædespigerne lægger mærke til ens gains. :wub: det kan også være de synes du er den største vatarm, man ved jo ikke hvad folk tænker. Men hvis du kan bevise at du kan ihvertfald tage en armbøjning så er du på rette vej. Du behøver selvfølgelig ikke træne hvis du ikke har lyst, det var jo bare hvis du er glad for træning så træn.

råd nummer 4. Hvis du er ny i dette game som alle har været og er mega nervøs ( jeg har selv været der) så drik en red bull eller 5. Ej 5 er måske for meget, men så drik 1 pas på dit hjerte det kan hamre derud af, jeg husker jeg drak 3 redbull hvor jeg skulle besøge en glædespige og var så mega nervøs, mit hjerte hamrede der ud af og jeg tror faktisk ikke der skulle meget til før mit hjerte sprang ud af brystkassen og det er jo ikke fedt.

råd nummer 5. dette er mit vigtigste råd, hvis du bliver catfished af en glædespige eller bliver catfished på en date, så har du 2 valgmuligheder. 1 du kan vende om i døren og finde en anden eller 2 selvom hun måske udgav sig for at være en 24 årig lækker latino dame, men du møder en gammel dame som ikke har en pløk i munden og cirka er født ved slutningen af 1 verdenskrig så kan du tænke " mor har ikke opdraget en quitter" og gå derind og hvis du vælger at gå derind alligevel, gå derind med ære og kom ud som en kriger der er vendt hjem fra krig. Du vil komme ud og blive modtaget af mig som jubler og giver klapsalver.

råd nummer 6.  Nyd nu for søren tiden, den flyver afsted. Om du så har betalt for 30 minutter eller 60 minutter så flyver tiden af sted, nyd tiden og elsk hvert et minut og sekund. Nyd at pigen tager sig kærligt af dig. de er sgu dejlige de piger, det er kvinder generelt. 

det var ikke helt alt, hvis du som mig elsker at pumpe jern, og sex ikke mindst så snublet jeg over denne sang igår da jeg var på vej til horsens for at besøge hende den flotte pige fra kroatien jeg skulle på date med. jeg lyttede til den  imens jeg var i fitness i dag og smadre mine bryst muskler og triceps,  selvom mine trommehinder var ved at eksplodere og tinitussen var på vej så fik jeg pumpet gjorde jeg.

sangen er fra justin bieber med "love yourself" det er et party remix og den lyder dog af lort men den er god at træne til, det er for nogle også en god sang at have en hed omgang med en kvinde til. Hvis du synes om den, så lyt  sangen igennem tag dine airpods i ørerne gem den i dit øre og i din hukommelse ( det gør jeg), og hvis du kan lide sangen og  du besøger en glædespige så husk sangen, og melodien så kan jeg love dig for at den kan sætte skub i tingene. i skal selvfølgelig ikke snydes for et link til sangen  https://www.youtube.com/watch?v=JVKVtY-KmVc

Det var alt hvad jeg havde for i dag tak skal i have

Redigeret af N10Ah

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 19 minutter siden:

snublet jeg over denne sang igår da jeg var på til horsens for at besøge hende den flotte pige fra kroatien jeg skulle på date med

Uha, jeg var allerede klar til hente min jagtgevær, Gudskelov min datter er ikke i Horsens ;)

Selvfølgelig for sjovt 

Men tak for underholdning, det var sjovt 

Held og lykke med piger fra Kroatien :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Sebmus skrev, Lige nu:

Uha, jeg var allerede klar til hente min jagtgevær, Gudskelov min datter er ikke i Horsens ;)

Selvfølgelig for sjovt 

Men tak for underholdning, det var sjovt 

Held og lykke med piger fra Kroatien :rolleyes:

sådan et vil jeg helst ikke skydes af det tror jeg gør avs :wacko:

Jamen det var så lidt, man skal give sin visdom videre. lyttede du overhovedet til sangen ? hvis du ikke gjorde så forsår jeg dig godt, men jeg giver den 10/10

Tak for det, hun var sød ;) og lækker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 1 time siden:

Hola querido eroguide, ahora es muy pronto Navidad y solo tengo 200 coronas en la cuenta después de la compra de regalos de Navidad y las visitas a 4 niñas felices, y ¿qué puedes obtener por 200 coronas de una niña feliz? Supongo que puedes darte un beso en la mejilla y luego estar en la calle de nuevo. Ayer tuve una cita con una hermosa chica de Croacia que tenía 25 años, superó todas las expectativas. Cociné para ella (se convirtió en pechuga de pollo y arroz y ensalada, soy pésimo cocinando), dijo que sabía muy bien, o me mintió en la pantalla o lo dijo en serio, no lo sé. ahora al tema.

Si usted, como yo, está feliz de tener una cita pagada con una chica alegre, entonces lea si puede usar mi consejo o no, debe ser una decisión individual, no siempre escucho los consejos que yo tengo. me entrego  : loco:: olleyes: pero después de un tiempo he llegado a conocer este universo, o creo que desde que lo hice, primero aprendes a gatear y luego vas por fin y de repente corres.

Mis queridos hermanos en eroguide, ¿son nuevos en este mundo o simplemente necesitan mi sabiduría? Permítanme transmitirles mi sabiduría, ya sea sabiduría o palabras sabias que realmente no conozco, pero algunos pueden usarlas. He encontrado 6 sencillos consejos que hacen que la visita a una dama de honor sea inolvidable (creo que mi consejo es realmente bueno)

aquí están los consejos, chúpalos para ti, siéntete libre de guardarlos, siéntete libre de compartirlos, también puedes publicarlos en la web, no tengo derechos de autor sobre ellos,  <3 también se pueden usar cuando tienes una cita con una dulce dama ;)

consejo número 1. tomar un baño y cepillarme las partes antes de una visita, preferiblemente 3 veces lo hago, o usar enjuague bucal, me gusta comerme 3 paquetes de chicle antes de una visita porque personalmente no enciendo uno que huela a caballa en tomate con un pequeño spray de mayonesa encima de tu boca, y no creo que la dulce niña lo haga tampoco. así que si uno huele bien de la boca y es para un buen regalo GFE como yo y entonces estoy seguro de que si has comprado besos como extra entonces querrán besarte los labios. el olor a ajo tampoco hace

consejo número 2: respeta mucho a la chica y su domicilio cuando te mudes, ellos me pueden sentar bien. Sea un caballero humilde y respete un no y sus límites, eso también les suele gustar mucho.

consejo número 3. Por el amor de Dios, no pidas un descuento, es una lástima, no lo he hecho yo mismo, pero cuando dice en su anuncio que no quieren que pidas un descuento, entonces eres un hombre valiente. si todavía te atreves a preguntar, yo tampoco bajo en rema y tomo unos plátanos que cuestan 10 coronas y pregunto si no puedo conseguirlos por 5 coronas. Si eres tan travieso como para hacerlo de todos modos, entonces probablemente deberías esperar obtener 500 patadas circulares antes de haber contado hasta 10, nunca se sabe si ella tiene el cinturón negro en kung fu o si es un ex soldado de élite, entonces ten cuidado.

consejo número 3. si eres como yo feliz con el fitness, entonces te gusta entrenar durante 3 horas, recorre todos los grupos musculares como el pecho, la espalda y las piernas, no debes olvidarlos, tampoco debes olvidar los palos. Es genial cuando la gente nota las ganancias de uno, también es gordo cuando las chicas de la alegría notan las ganancias de uno. : wub: También puede ser que piensen que eres el mayor vampiro, que no sabes lo que piensa la gente. Pero si puede demostrar que al menos puede doblar el brazo, entonces está en el camino correcto. Por supuesto que no tienes que entrenar si no te apetece, solo si estás contento con el entrenamiento entonces entrena.

consejo número 4. Si eres nuevo en este juego, ya que todo el mundo lo ha estado y está muy nervioso (yo mismo he estado allí), entonces bebe un Red Bull o 5. El número 5 puede ser demasiado, pero luego bebe 1 cuida tu corazón puede salir disparado de allí, recuerdo que bebí 3 redbull donde tenía que visitar a una chica de la alegría y estaba tan mega nervioso, mi corazón latía como un martillo y en realidad no creo que haya pasado mucho antes de que mi corazón salte de la pecho y no es Cool.

Consejo número 5. Este es mi principal consejo si una chica alegre te pesca o te pescan en una cita, entonces tienes 2 opciones. 1 puedes darte la vuelta en la puerta y encontrar otro o 2 aunque ella pretenda ser una deliciosa dama latina de 24 años, pero te encuentras con una anciana que no tiene una clavija en la boca y que nació aproximadamente al final de la primera guerra mundial, entonces puedes pensar "mamá no crió a un desertor" y entrar allí y si eliges ir allí de todos modos, ir allí con honor y salir como un guerrero que ha regresado a casa de la guerra. Saldrás y serás recibido por mí que me alegro y aplaudo.

consejo número 6. Ahora disfruta para el sur el tiempo que vuela. Ya sea que haya pagado por 30 minutos o 60 minutos, el tiempo vuela, disfrute del tiempo y ame cada minuto y segundo. Disfruta que la chica te cuide con cariño. son malditamente encantadoras las chicas, son las mujeres en general. 

No lo era todo si te gusta que me guste, y el sexo no es menos importante, así que me topé con esta canción ayer cuando me dirigía a Horsens para visitarla, la hermosa chica de Croacia con la que iba a tener una cita. Lo escuché mientras estaba en forma hoy y me rompí los músculos del pecho y los tríceps a pesar de que mis tímpanos estaban a punto de explotar y el tinnitus estaba en camino, así que me emocioné.

la canción es de justin bieber con "love yourself" es un remix de fiesta y suena a mierda pero es bueno para entrenar, también es una buena canción para que algunos tengan una relación caliente con otra mujer. Si te gusta, escucha la canción, lleva tus airpods en tus oídos, guárdalo en tu oído y en tu memoria (a mí sí), y si te gusta la canción y visitas a una chica de la alegría, recuerda la canción y la melodía así que puedo prometerte que puede impulsar las cosas. por supuesto, no debe dejarse engañar por un enlace a la canción   https://www.youtube.com/watch?v=JVKVtY-KmVc

Eso fue todo lo que tenía para hoy, gracias, debes tener

Appreciable great sense of humor and creativity, unknown gentleman.

I can't stop laughing! 

Thank you for brightening up my evening. 

Many kisses for you. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Aghata skrev, for 8 minutter siden:

Appreciable great sense of humor and creativity, unknown gentleman.

I can't stop laughing! 

Thank you for brightening up my evening. 

Many kisses for you. 

Thank you so much that is Nice to know :D 

i’m glad my so called “guide” made you laugh, which was my intention with this :) 

you’re welcome i’m glad you had fun reading my guide ;)

I wish you a wonderfull evening <3

and many kisses for you too.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var godt med til det første af nr 3.

Men med det andet nr 3 gik det ned ad bakke helt. Fitness i 3 timer :wacko: - så ville de rulle mig ind i rullestol til pigen - uanset hvis hun er fra Kroatien eller Færøerne. 

På den anden side ville jeg ikke notere hvis hun var født igår eller lige efter første verdenskrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Jeg var godt med til det første af nr 3.

Men med det andet nr 3 gik det ned ad bakke helt. Fitness i 3 timer :wacko: - så ville de rulle mig ind i rullestol til pigen - uanset hvis hun er fra Kroatien eller Færøerne. 

På den anden side ville jeg ikke notere hvis hun var født igår eller lige efter første verdenskrig.

Jeg er glad for at du kom så langt. Jeg stoppede med at læse videre på min egen tråd efter råd nummer 2 :wacko: men når det så er sagt så skal man Kunne lide at træne, hvis man ikke kan det så kan man altid erstatte træning med et spil kalaha eller ludo, eller drikke en kop kaffe :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Prøv at kneppe/elske til Beethovens 5. symfoni.

Den i ved Da DA Daaaa osv osv. Har prøvet efter for mange år siden at have fået et tip af en liderlig ven med hang til klassisk musik.

Den går rent hjem skulle jeg hilse at sige, eller måske snarere rent ind :) 

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
moden libertiner skrev, for 3 minutter siden:

Der et par passager hvor jeg simpelthen ikke har piklængde nok, men ellers - jo. 
Men Boleroen, som vist i filmen, er fremragende. 

I virkeligheden består min sex af to melodier. 

3 minutter med "Den store mester kommer.

1 minut med "En lille nisse rejste"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Har du kondi til Bolero ? Sådan ca 15 til 16 minutter i stigende cadence :-)

Jeg kunne en gang for maange år siden men ikke mere. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
moden libertiner skrev, for 16 minutter siden:

Nix, jeg er mere som beskrevet  i slutningen af mit indlæg. 
Nok derfor pigerne er glade for mine besøg. Det er hurtigt  overstået :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

Det er derfor jeg altid hos Thai kvinder siger sex først og så massage for resten :) 

Ofte bliver massagen meeget lang :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
moden libertiner skrev, for 35 minutter siden:

Den i ved Da DA Daaaa osv osv. Har prøvet efter for mange år siden at have fået et tip af en liderlig ven med hang til klassisk musik.

Den går rent hjem skulle jeg hilse at sige, eller måske snarere rent ind :) 

Du får 20 kroner af mig hvis du kan bolle til tempoet i ala turca :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
N10Ah skrev, for 7 minutter siden:

Du får 20 kroner af mig hvis du kan bolle til tempoet i ala turca :)

Eller 1812 ouverturen. :) 
Har knaldet til Beethovens Don Giovanni. Den er godt nok lang - melodien altså. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Aarhuselsker skrev, for 16 minutter siden:

Eller 1812 ouverturen. :) 
Har knaldet til Beethovens Don Giovanni. Den er godt nok lang - melodien altså. 

Ja så skal man altså kunne holde længe :)

men hvis du er en rigtig bad boy, så prøv at have sex imens du ser alle Hobbitten filmene og  alle ringenes herre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest moden libertiner

ÅÅHH nej nu dukker de der Hobitter op igen :( Men jeg vil hellere se kvinden i øjnene end se filmene men som baggundsstøj og lys over land kan de sikkert være meget gode.

Meen hvor mange timer er det ? Bliver det ikke frygtelig dyrt hos en GP ? Med mindre selvfølgelig det er kamoufleret som en biograf date. SMF

Redigeret af moden libertiner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
moden libertiner skrev, for 58 minutter siden:

ÅÅHH nej nu dukker de der Hobitter op igen :( Men jeg vil hellere se kvinden i øjnene end se filmene men som baggundsstøj og lys over land kan de sikkert være meget gode.

Meen hvor mange timer er det ? Bliver det ikke frygtelig dyrt hos en GP ? Med mindre selvfølgelig det er kamoufleret som en biograf date. SMF

Jamen okay det er ikke alle der fanges af ringenes herre, men så kunne du prøve alle star wars filmene eller spider man, eller alle Marvel filmene for den sags skyld :P

Jeg har lave et regne styk på det, og det vil blive mange timer, så jeg tror der skal en all nighter med en gp hvis det skulle kunne lade sig gøre :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 8 timer siden:

Mine kære brødre på eroguide er du ny i denne verden eller bare har brug for min visdom, lad mig give min visdom videre, om det er visdom  eller vise ord det ved jeg egentlig ikke, men nogle kan vel bruge dem. jeg har fundet 6 simple råd som gøre et besøg hos en glædespige uforglemmeligt ( jeg synes mine råd er virkelig gode)

her kommer rådene, sug dem til jer, gem dem gerne, del dem gerne videre i må også gerne lægge dem op på nettet jeg har ikke copyright på dem <3 de kan også bruges når i skal på en date med en sød dame ;)

Jeg må indrømme det var en væsentlig længere besked end jeg orkede at læse. 

Men her mine 6 gode råd:

1 ring til pigen

2 mød op hos hende og tag tøjet af 

3 knep hende hårdt og på præcis den måde du har lyst til

4 tag tøjet på 

5 betal hende og fortæl hende at hun er noget særligt

6 gem de romantiske moves til hende du holder af og som vil se dig for den du er…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Jogge skrev, for 4 minutter siden:

Men her mine 6 gode råd:

1 ring til pigen

4 tag tøjet på 

6 gem de romantiske moves til hende du holder af og som vil se dig for den du er…

Til råd nummer 6 hvad nu hvis man er single ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, for 3 timer siden:

Men her mine 6 gode råd:

1 ring til pigen

4 tag tøjet på 

5. Betal hende og fortæl hende at hun er noget særligt. Det punkt er før nr 3 hos mig ellers er der meget lidt fisse.:(

3. Knep hende hårdt og på præcis den måde du har lyst til.  Der vil jeg bytte ordet DU ud med VI.:)

Ellers enig i listen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 13 timer siden:

nu er det meget snart jul og jeg har kun 200 kroner på kontoen efter julegave indkøb og besøg hos 4 glædespiger, og hvad kan man få for 200 kroner  hos en glædespige ? jeg går ud fra, at  man kan få et kys på kinden og så står man på gaden igen

Hahaha.. for fanden hvor er du morsom, knægt :lol: .. hvis du har lyst, kan du sende mig en besked hvis du nogensinde er i hovedstaden. Så skal jeg nok vise dig hvor Seductions ligger :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
moden libertiner skrev, for 11 timer siden:

Hm.. jeg er dårlig til at bide mig i tungen når noget interesserer mig. Ked af at jeg må være en pindehugger og irettesætte, men der er ikke nogen kadence i Bolero. Det er et 15 minuttter langt crescendo. Men det gør det heldigvis ikke mindre godt.

Der er til gengæld en kadence i mit favorit knaldenummer, 1. satsen af Bachs 5. Brandenburgkoncert (BWV 1050). Den starter efter ca. 6-6:30 afhængigt af opførsel/indspildning. Og wow hvor er den bare egnet til et gigantisk klimaks.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
Rasmus Modsat skrev, 1 time siden:

Hahaha.. for fanden hvor er du morsom, knægt :lol: .. hvis du har lyst, kan du sende mig en besked hvis du nogensinde er i hovedstaden. Så skal jeg nok vise dig hvor Seductions ligger :)

Ih altså tak :D ja godt nok er jeg ung, men visdom kan komme i mange aldre :D

Man skulle tro du havde læst mine fremtidsplaner, jeg har faktisk overvejede at spare lidt op til en weekend tur til kbh i det nye år blot for at prøve seduction girls, så den er jeg med på :) jeg tror dog stadigvæk ikke jeg kommer langt med 200 kroner :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
N10Ah skrev, for 10 timer siden:

men visdom kan komme i mange aldre :D

Enig, haha. Det viser du jo :D

N10Ah skrev, for 10 timer siden:

Man skulle tro du havde læst mine fremtidsplaner, jeg har faktisk overvejede at spare lidt op til en weekend tur til kbh i det nye år blot for at prøve seduction girls, så den er jeg med på :) jeg tror dog stadigvæk ikke jeg kommer langt med 200 kroner :wacko:

Haha.. nej, det bliver i det nye år, så :) Har sendt PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...