Randersmand690 0 Skrevet 17. December, 2021 Hej med jer. Jeg har hørt rygter om en kvinde ved navn Joan, der tilbyder ting i Randers C. Er der nogen, der kan fortælle mig noget om hende, eller ved hvordan jeg kommer i kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 17. December, 2021 Jeg har ikke, men spørg dem du har hørt rygterne fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 157 Skrevet 18. December, 2021 Har du hørt eller læst om hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand690 0 Skrevet 18. December, 2021 stivert skrev, for 5 timer siden: Har du hørt eller læst om hende? Hørt om hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Return of the Mack 52 Skrevet 26. December, 2021 Randersmand690 skrev, den 18.12.2021 at 11:36: Hørt om hende. Hvis du nu indviede os i, hvilke "ting" du har hørt der tilbydes, så kunne det jo være at der var større chance for gevinst, hvis altså ydelserne bidrager til yderligere beskrivelse. Jeg kan fx. dårligt nok huske deres navn når jeg sidder i bilen igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg