Guest gammelsmolf Skrevet 17. December, 2021 Kære allesammen. Julen ser igen i år ud til at blive i Coronoens skygge og det får mig til at tænke på os drenge/brugere og ikke mindst på vores piger (GP). Skal du absolut ud og besøge en GP i den nærmeste tid, så pas rigtig godt på dig selv, og IKKE MINDST vores GPer. Uden dem har vi intet. Så beskyt dig selv og pas rigtig godt på vores piger i julen Rig tig glædelig jul til alle og godt nytår. Vi ses på den anden side og glæder mig til mange gode erotiske oplevelser i 2022. Kærlige hilsner og tanker fra Gammelsølfen P.S.: Godt at få lette sit hjerte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Turnier 453 Skrevet 17. December, 2021 Fint indlæg men kan næppe kategoriseres som en anmeldelse! God jul og godt nytår til dig også @gammelsmolf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 10045 Skrevet 17. December, 2021 Helst Ikke flere corona tråde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. December, 2021 gammelsmolf skrev, for 3 timer siden: Uden dem har vi intet Ah, det er nu nok så meget sagt...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. December, 2021 tvr skrev, for 2 minutter siden: Ah, det er nu nok så meget sagt...... Jeg synes, det lød meget rigtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Jeg synes, det lød meget rigtigt Jooooh, men intet? Intet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. December, 2021 tvr skrev, Lige nu: Jooooh, men intet? Intet? Slet intet! Det ved du jo godt. Uden os er livet ren elendighed på ødemarken uden hus, telt, tøj eller tandpasta. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. December, 2021 gammelsmolf skrev, for 3 timer siden: IKKE MINDST vores GPer. Uden dem har vi intet. Helt korrekt. I de få sekunder min far havde tilgang til min mor(s) var hun glædespige - for ham. Tak mor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 17. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 15 minutter siden: Slet intet! Det ved du jo godt. Uden os er livet ren elendighed på ødemarken uden hus, telt, tøj eller tandpasta. Husk lige tandbørsten! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gammelsmolf Skrevet 17. December, 2021 tvr skrev, for 31 minutter siden: Jooooh, men intet? Intet? OK, intet er måske i overkanten. Men det bliver lidt tyndt, for mig i hvert fald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. December, 2021 Brutus skrev, for 46 minutter siden: Husk lige tandbørsten! Ja, tandbørsten var det eneste jeg glemte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 7 minutter siden: Ja, tandbørsten var det eneste jeg glemte Øv, jeg kan slippe afsted med at låne lidt tandpasta, men der er ikke så mange der vil dele deres tandbørste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 17. December, 2021 tvr skrev, for 46 minutter siden: Øv, jeg kan slippe afsted med at låne lidt tandpasta, men der er ikke så mange der vil dele deres tandbørste Så du kan godt se, at det bliver lidt op ad bakke uden os til at række dig en tandbørste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 17. December, 2021 tvr skrev, 1 time siden: Øv, jeg kan slippe afsted med at låne lidt tandpasta, men der er ikke så mange der vil dele deres tandbørste Min gæstetandbørste står klar ved siden af toilettet, den må du gerne låne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 18. December, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 20 timer siden: Så du kan godt se, at det bliver lidt op ad bakke uden os til at række dig en tandbørste. Ja, det må jeg jo så indrømme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg