Hop til indhold
bukas

Hvem skal jeg besøge

Recommended Posts

Hej

Har fri imorgen og vil forkæle mig selv. Hvem anbefales det at besøge i området Åbenrå/Sønderborg/Kruså mm

Gerne både massage og sex.

Håber nogen kan anbefale en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Det er et meget åbent spørgsmål, og uden at kende til dine præferencer, kan det være svært at svare på.
Hvilken bil skal jeg købe? Tja, det afhænger af hvad du skal bruge den til. En varevogn kan være god til nogle ting, mens en minibus eller en sportsvogn er gode til andre situationer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
middelmådig skrev, for 13 minutter siden:

Hvis valget er mellem varevogn eller minibus, har vi ikke samme præferencer i hverken biler eller kvinder :D

Det har jeg heller ikke skrevet, har jeg? Nej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det vist en ommer….

Kom nu lige lidt. Minimum må man forlange en ordentlig titel med een af hvor-hvem-hvad. 

Tror du skal søge på bynavne (plus Rødekro), da der ikke er sindssygt mange og kontakte disse, om de overhovedet er der i morgen. Ja, træls, så skal man selv i gang med at researche ;) 

https://annoncelight.dk/showad/319256

Sidste gang ku du jo godt skrive bynavn i overskriften 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Landsbytossen skrev, for 45 minutter siden:

En varevogn kan være god til nogle ting, mens en minibus eller en sportsvogn er gode til andre situationer.

Sjovt at du kommer med sådan en kæk bemærkning, når du tydeligvis ikke forstår en joke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen
middelmådig skrev, for 6 minutter siden:

Sjovt at du kommer med sådan en kæk bemærkning, når du tydeligvis ikke forstår en joke...

En joke skal være sjov ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...