Hop til indhold

Tantrastudio Odense Anastasia

Featured Replies

Skrevet

Godaften,

Desværre så kan jeg ikke dele erfaringer med Anastasia. Jeg synes at der har været en vis udskiftning på stedet, hvor jeg har haft flere gode oplevelser. Det har dog mest været med kendinge som Jane, Silvia og Grethe.

Måske jeg må bruge tråden til at spørge om dine erfaringer med Nicky som er der lige nu?

Hav en god aften

Skrevet
  • Author
Darwin65 skrev, for 11 timer siden:

Godaften,

Desværre så kan jeg ikke dele erfaringer med Anastasia. Jeg synes at der har været en vis udskiftning på stedet, hvor jeg har haft flere gode oplevelser. Det har dog mest været med kendinge som Jane, Silvia og Grethe.

Måske jeg må bruge tråden til at spørge om dine erfaringer med Nicky som er der lige nu?

Hav en god aften

Det er ikke den bedste oplevelse, jeg havde med Nicky. Hun virkede lidt distanceret. 

Mine favoritter er bestemt også Jane, som nu er gået solo, og er i Fredericia og Grethe. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.