Hop til indhold
Timp1

Samantha i Middelfart

Recommended Posts

Hej guys.

Jeg var i Middelfart og besøge Samantha for en par dage siden, jeg tog 1time da jeg endelig havde finden en dansk pige.

jeg ankom til adresse som aftalt, og jeg bliv budt indenfor af en utrolig venlig og smuk ung kvinde, vi afregnede og jeg fik et hurtigt bad.

hvorefter Samantha lå på sengen og ventede, hold da op en dejlig krop hun har.

Selve sex en vil jeg ikke beskrive i detajler men der manglede ikke noget, der var masser af kys, fransk begge veje. 

Det var virkelig dejligt, det er længe siden jeg fået så god sex.

Så hvis i får muligheden for at besøge Samantha, kan jeg kun anbefale det.

https://annoncelight.dk/showad/321715

Rigtig god aften der ude !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Timp1 skrev, for 1 minut siden:

Hej guys.

Jeg var i Middelfart og besøge Samantha for en par dage siden, jeg tog 1time da jeg endelig havde finden en dansk pige.

jeg ankom til adresse som aftalt, og jeg bliv budt indenfor af en utrolig venlig og smuk ung kvinde, vi afregnede og jeg fik et hurtigt bad.

Selve sex en vil jeg ikke beskrive i detajler men der manglede ikke noget, der var masser af kys, fransk begge veje. 

Du er ny og linket allerede slettet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Timp1 skrev, for 46 minutter siden:

Hej guys.

Jeg vil gerne give Timp1 ret i det han skriver, ikke nok med at hun er smuk, så er hun dejlig og behagelig at snakke med og rigtig skøn at lege sammen med. En god gave at give til sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pikken 69 skrev, for 6 timer siden:

Du er ny og linket allerede slettet?

Stærkt bigfoot. Hun ER nemlig aktivere/desaktivere annonce og også (aktiv)herinde.

Lækkert hvis folk snart lærte ikke at ‘citere’ hele indlæg og blot enkelte linier. 

Boyman skrev, for 6 timer siden:

Jeg vil gerne give Timp1 ret i det han skriver

Citere dele ER muligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, 1 time siden:

Lækkert hvis folk snart lærte ikke at ‘citere’ hele indlæg og blot enkelte linier

Du kunne jo starte med at fortælle dem hvordan og håbe på at det spreder sig ved at de igen kan vise andre, hvordan man gør? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rasmus Modsat skrev, for 1 minut siden:

det spreder sig

1/ man kan læse ved ‘indmeldelse’

2/ man kan selv bruge knolden og SE, at tråde med 22 citeren HELE DET FOREGÅENDE INDLÆG ER LANGT (og unødvendigt) 

3/ det er nævnt UTALLIGE gange som søgefunktion, yandex, titel osv (men åbenbart lever vi i en tid, hvor man online aldrig skal se, tænke, bruge fornuft blot lidt). Blot at trykke blindt på svar-citer knap fortæller vel en del om mennesket. Det sgu som om selv de mest simple ting i dag skal opfattes og behandles som var det svært, voldsomt, som at opfinde en kur mod kraft eller folk aldrig har været på en tlf/pc/mus før. Men for at akkommodere dig: 

Find pointen/det relevante i det, man gerne vil kommentere/spørge til/svare på. IKKE alle 428 ord og 37 linier i hele indlæg. 

Brug mus (højre knap?) eller hold fingere på tlf på selve LINIEN eller ordet. Her fx: 

Boyman skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil gerne give Timp1 ret i det han skriver, ikke nok med at hun er smuk

Træk og tryk på ‘citer’ boksen, der kommer frem. 

Timp1 skrev, for 8 timer siden:

dejlig krop hun har

Havde hun naturlige krop/bryster? Nogle piercinger/tats, hvis man ikke er til det. Hvis man ikke kan åbne linket fx. 

Rasmus Modsat skrev, for 11 minutter siden:

spred

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bruneøjne76 skrev, for 20 minutter siden:

Find pointen/det relevante i det, man gerne vil kommentere/spørge til/svare på. IKKE alle 428 ord og 37 linier i hele indlæg. 

Enig. Det ville være rart med mindre clutter.

Vedr. 1-3 er vi vel begge klar over at det ikke kommer til at ske i en realistisk verden. Folk har sgu for travlt efterhånden. Jeg har set en god vejledning tidligere et eller andet sted, men fat chance at nogen tager sig tid til at grave dem frem. Metoden, tror jeg, er at lære fra sig når man har chancen og så krydse fingre for at det forplanter sig.

Men for at akkommodere dig

[Ikke ironisk]: Tak. 

Rasmus Modsat skrev, for 31 minutter siden:

spred

Eh?

Brug mus (højre knap?)

Venstre.

Redigeret af Rasmus Modsat
Sidste blok samt fix af whitespace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Prada

Jeg tør også godt stå på mål for Samantha. 
hun er skøn og dejlig. Har mødt hende et par gange.  Efter min mening en af de bedste. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Boyz B) 

Fandt lige ud af, at I skrev om mig. Mange tak fordi pæne ord i skriver. Det gør mig rigtig glad <3Selv bliver jeg både ofte tilfredsstillet seksuelt når I kommer, men bliver også glad, når I tager afsted med et smil om læben. Det er også med til at redde min dag, og give mig en følelse af, at have bidraget med noget godt. Jeg gør mit bedste for at det skal blive en god oplevelse, når vi mødes, men som jeg har skrevet om før, så kræver det et medspil fra jeres side af også. Flere af jer, har jeg jo mødt flere gange, og det gør kun vores “ stævnemøder”  bedre for hver gang. Den pigegruppe, jeg er med i, der prøver vi at leve op til vores annoncer og give de ydelser vi præsenterer jer for i den på ærlig vis. Igen mange tak og fortsat god aften :)

knus Samantha 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...